Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tää korona on ollut ihan samanlainen kuin tavallinen flunssa mulla yleensäkin

Vierailija
11.10.2022 |

Se vaan, että mulla ne tavallisetkin flunssat kovine viikon kestävine kuumeinenee on yhtä hel vettiä, kun kerran viidessä vuodessa iskee. Ja nyt lähden takaisin nukkumaan, jos yskältäni pystyn.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut. Mulla on tällä vuosituhannella ollut kuumetta kolmesti, ja koronassa kuumetta oli neljän päivän ajan (ennätys). Viimeksi kuumetta oli influenssassa vuonna 2018, mutta silloin sitä oli max kahtena päivänä. Lisäksi yskän parantuminen kesti kauan. En ollut aivan hirveän sairas, mutta ihan riittävästi kuitenkin. Normaalisti mulla ei tule flunssassa kuumetta.

Vierailija
2/4 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päivän kuumetta, hiukan nuhaa ja kova väsymys, ei muuta. Parin päivän päästä oli kuin mitään ei olisi koskaan ollutkaan, ikä 50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ikävää, toivotaan, että kehittyy vielä niin, että kuolema sinut korjaa, onpahan yksi persutollukka vähemmän ihmisten kiusana.

Vierailija
4/4 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ikävää, toivotaan, että kehittyy vielä niin, että kuolema sinut korjaa, onpahan yksi persutollukka vähemmän ihmisten kiusana.

Etkö lukenut viestiäni? Mulla siis tavallinenkin flunssa on ollut aivan hirveä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä