Väitän, että kasvoista ja olemuksesta pystyy tekemään tiettyjä päätelmiä
Kasvoista etenkin. Kuspäisyyden näkee aika hyvin. Myös muuta persoonallisuuteen liittyen.
Mitä mieltä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä voi. Olen nähnyt työssäni ihmisiä, jotka on tehneet kamalia rikoksia ja tappaneet toisia. Kasvoista sitä ei ainakaan näe. Eikä olemuksesta muutenkaan. Kuka vaan bussissa vieressäsi istuva voi olla psykopaattimurhaaja.
Saako ystävällisesti kysyä, missä olet töissä ja mikä on työnkuvasi. Kiinnostaisi tietää. Anteeksi, jos on liian henkilökohtainen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jep, aina kun olen eksynyt Helsingin rautatieasemalle, on joku tullut joko kysymään, onko minulla myydä huumeita, tai haluaisinko ostaa. Kaikki kokemukseni huumeista on kirjalliselta pohjalta, eikä koskaan ole ollut kiinnostusta kokeilla. Kiitos hei vanhemmat geeneistä, vai mistä se muka johtuu?
Kuulut varmaan samaan Aileen Vuornoksen suomalaiseen serkkukuntaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3724847/muita-jotka-nayttavat-passikuva…
Minulta on myös kyselty aina - eri paikkakunnillakin - että mistä täällä löytää huumeita. En ole koskaan käyttänyt huumeita, olen kauhean tylsä, tavallinen ja totinen täti-ihminen. Mutta ihan selvästi narkin näköinen. Kiitos maailma.
Psykopaattien, siis täyssellaisten silmät ovat muita, tavallisin ihmisiä ilmeettömämmät. Narsistit taas ovat mielisteleviä, nuoleskelijoita, tietyllä tavalla lipeviä. Dominoimiseen pyrkivät taas osaavat näyttää ulkopuolisille ns. paremman puolen itsestään, mutta omalle lähipiirille he ovat suoranaisia hirviöitä. Muiden pitää aina totella, tehdä kaikki, mitä he sanovat ja käskevät. Eivät pysty kompromisseihin. Eivät myöskään kannata ihmisoikeuksia, eivätkä demokratiaa. Muiden mielipiteitä asioista ei koskaan kysytä. Jos sellainen, eli dominoiva, diktaattori sattuu olemaan omassa kodissa ja perheessä, niin jälkikasvu joutuu eittämättä kärsimään. Itse jouduin kasvamaan ja varttumaan sellaisessa kodissa.