Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks niin moni ihminen päättelee ulkonäöstä koko sun persoonallisuuden?

Vierailija
11.10.2022 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saisi nähdä että olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmista ettei ihmiset aina kyselisi mitkä on aikatauluni töissä, että koska on vapaata tai loma kuulumisiani. Vuodesta toiseen saan väistellä aihetta koska en halua keskustella yksityisasioistani.

Vierailija
22/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vain helpompi olla tosi tavallinen. Nainen, joka pukeutuu paljastavasti, saa osakseen paljon huomiota, myös negatiivista. Se on raskasta.

Ylipäänsä liika huomio on raskasta. Siihen, että huomataan, pitää oikein asennoitua.

Olen alalla, jossa pitäisi pukeutua kauniisti asiakkaiden takia.

Ehkä joskus sitten alan pukeutumaan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta saisi nähdä että olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmista ettei ihmiset aina kyselisi mitkä on aikatauluni töissä, että koska on vapaata tai loma kuulumisiani. Vuodesta toiseen saan väistellä aihetta koska en halua keskustella yksityisasioistani.

Minullakin on tämä, että ei ole selkeästi omaa paikkaa työelämässä. Siksi on helpompi, kun kukaan ei kysele mitään. On vaikea selittää. Olemalla tosi neutraali, kukaan ei innostu kyselemään liikoja.

Vierailija
24/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhotaan jo ensinäkemyksellä. Sitten jos kanssani hetki jutellaan niin yhtäkkiä vuodatetaan surut ja murheet + elämäntarinat. Jotkut kehuskelee. Sitten mennään ja haukutaan mut seläntakana jälkikäteen.

Välttelen ihmisiä.

Vierailija
25/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juoppomagneetti, yrittääkö ne hakeutua kaltaisensa seuraan? En kyllä ole itse juoppo, mutta ilmeisesti sen näköinen.

Vierailija
26/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdotonta erottaa persua ja vihreää toisistaan vaatteiden perusteella. Vai onko? 

Suurin osa ihmisistä ei näytä stereotyyppiseltä. Tuskinpa minusta näkee puoluekantaani.

Vierailija
27/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhotaan jo ensinäkemyksellä. Sitten jos kanssani hetki jutellaan niin yhtäkkiä vuodatetaan surut ja murheet + elämäntarinat. Jotkut kehuskelee. Sitten mennään ja haukutaan mut seläntakana jälkikäteen.

Välttelen ihmisiä.

Jaa. Minusta tuntuu taas, että monet pitävät minua ihan kivana. Olen sellainen neutraali, hajuton ja mauton. Naiset tulevat toimeen, koska en aiheuta kateutta ja miehet taas, koska en ole flirtti tai uhkaava.

Vierailija
28/28 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen ihmisiä.

Jaa. Minusta tuntuu taas, että monet pitävät minua ihan kivana. Olen sellainen neutraali, hajuton ja mauton. Naiset tulevat toimeen, koska en aiheuta kateutta ja miehet taas, koska en ole flirtti tai uhkaava.

Osaan tarvittaessa sulautua tapettiin. Minua ei muisteta. Höyrystyn käsiin. Ikäänkuin en ikinä olisi ollut siinä paikassa.

Tämä on ihan hyvä taito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi