Thaimaahan talvella
Oletteko lähdössäThaimaahan ensi talvena? Milloin ajattelitte varata matkan? Meillä suunnitelmissa lähteä maaliskuussa, mutta mietityttää varata kallista matkaa niin pitkälle tässä epävarmassa maailmantilanteessa.
Kommentit (28)
Entä jos lentokoneet ei lennä takaisin Suomeen.
Pattayalle kannattaa aina mennä.
Hyvä vaan jos paluu venähtää, toki jos lompakko kestää sen.
Ei kellään oo kiire suomeen pattikselta.
En Thaimaahan, mutta Laosiin. Saahan ne lennot peruttua kun ottaa peruutusvakuutuksen.
Max 2kk ennen ollaan yleensä varattu lennot ja majoitus, ei aikaisemmin. Nyt on mietinnässä matka jouluksi, ehkä jollekin Afrikan saarelle, vaikka Mauritius tai Sansibar. Thaimaa ja muu Kaakkois-Aasia kiinnosti vielä joskus 20 vuotta sitten mutta enää en sinne suunnalle lähtisi.
Käynny mielessä. Varmaan matka voi olla tulollaan helmikuun loppupuolelle. Ajat on kieltämättä aika epävakaat.
mies54v
Entä jos joudut matkallea nenännuohoukseen? Itse en ottaisi sitä riskiä vaikka saisin maalimanympärismatkan arpojaisvoittona
Jaahas, sitä ollaan taas pikkupoikia panemaan menossa!
Vierailija kirjoitti:
Pattayalle kannattaa aina mennä.
Hyvä vaan jos paluu venähtää, toki jos lompakko kestää sen.
Ei kellään oo kiire suomeen pattikselta.
Turistipaikat voivat olla kalliita myös tunnetuissa kehitysmaissa kuin vain Suomessa.
Thaimaaseen olla menossa juuri nyt. Lentokorkeus 11km.
Emma K. kirjoitti:
Thaimaaseen, ei Thaimaahan.
Kiitos korjauksesta.
En muista nyt ulkoa Black Fridayn ja Cyber Mondayn tarjousten matkustusaikoja, mutta sinne asti ainakin voi odotella jos hintoja miettii.
Voithan ostaa muutoskelpoiset liput jos todella haluat lähteä.
Thaimaahan, lol. Se on Thaimaaseen. Mars takas koulunpenkille.
Thaimaahaseen on hyvä mennä ympäri vuoden , aina lämmintä. Totta tuo että turistipaikat kalliita,mutta ei se olekkaan köyhien huvia tuo kaukomatkailu.
Voihan sitä suunnata muuallekkin kuin turistien keskiöön.
Maaliskuussahan lentohinnat alkaa juurikin normalisoitumaan.
Eli miten niin kallista?
Alasormettajat voi ihan itse kokeilla lentohakuja ja todeta saman.
Onko siellä vielä rajoituksia vai pääseekö vapaasti menemään?
Kiinassahan alkavat taas rajoitukset
Miksi edes kysyin. Olisihan se pitänyt arvata ettei täältä saa asiallisia vastauksia. Kiitos niistä muutamista fiksuista kommenteista. Ei olla lapsiperheenä menossa pikkupoikia panemaan ja jokainen Thaimaaseen menijä voi suksia itse takaisin sitä koulunpenkkiä kuluttamaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kysyin. Olisihan se pitänyt arvata ettei täältä saa asiallisia vastauksia. Kiitos niistä muutamista fiksuista kommenteista. Ei olla lapsiperheenä menossa pikkupoikia panemaan ja jokainen Thaimaaseen menijä voi suksia itse takaisin sitä koulunpenkkiä kuluttamaan. ap
Eikö olekin mahtavaa, kuinka valtaosaa kyseiseen maahan matkaavia syyllistetään?
Ei paljon huvita kirjoittaa mitään, tai antaa vinkkiä koska on heti pervo pedo, vaikka olisi asunut maassa vuosia ja omaa perheen siellä.
Ei sun kannata.