Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: oletko hyvää tahtova ja luotettava ihminen?

Vierailija
11.10.2022 |

Koetko olevasi ihminen, joka on luotettava ja rehellinen, ei halua satuttaa ketään, tahtoo muille ihmisille hyvää, tai pyrkii käyttäytymään vähintään kohteliaasti? Ylilyöntejä voi sattua, mutta arvojesi mukaan pyrit elämään ja toimimaan.

Vai millainen koet olevasi?

Gallup: oletko hyvää tahtova ja luotettava ihminen?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toisesta ihmisestä, olenko hyvän- vai pahantahtoinen. Lähtökohtaisesti olen hyväntahtoinen, mutta jos toinen ihminen esimerkiksi kohtelee minua jotenkin loukkaavasti, suhtautumiseni muuttuu. Käytännössä en kuitenkaan ala sotimaan tällaisten ihmisten kanssa, vaan yksinkertaisesti ignooraan heidät.

Vierailija
2/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu toisesta ihmisestä, olenko hyvän- vai pahantahtoinen. Lähtökohtaisesti olen hyväntahtoinen, mutta jos toinen ihminen esimerkiksi kohtelee minua jotenkin loukkaavasti, suhtautumiseni muuttuu. Käytännössä en kuitenkaan ala sotimaan tällaisten ihmisten kanssa, vaan yksinkertaisesti ignooraan heidät.

Luokittelen tämän hyväntahtoisuudeksi, jos et ala iskemään samalla mitalla takaisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan.

Vierailija
5/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää äänestämässä!

Vierailija
6/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokittelen tämän hyväntahtoisuudeksi, jos et ala iskemään samalla mitalla takaisinpäin.

Olen jonkun kerran tehnyt niinkin, mutta silloin on menty jo rankasti sietokynnykseni yli. Ei tapahdu usein.

Vierailija
8/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan hyväntahtoinen ja luotettava, mutta toisen osapuolen ollessa epärehellinen ja ilkeä osaan kyllä pitää puoleni ja antaa takaisin samalla mitalla.

Vierailija
9/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuolla ignoorata -sanalle löytyisi joku suomenkielinen muoto. Noin sanottuna kuulostaa kömpelöltä.

Vierailija
10/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän niin, että kohtelen ihmisiä tismalleen samalla tavalla kuin he kohtelevat minua. Siinä saa sitten jokainen valintansa ja ansionsa mukaan. Reilu peli pitää olla.

Vierailija
11/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväntahtoinen, en halua että kukaan kärsii vaan toivon että kaikilla olisi asiat hyvin. Mutta minäkin olen vain ihminen. Eräs ihminen kohteli minua ylimielisesti ja mustamaalasi minua valheellisesti selkäni takana. Lähdin samalle linjalle, eli puhuin hänestä pahaa ja levitin juoruja, ja sain muut ihmiset puolelleni tätä henkilöä vastaan. Tosin en keksinyt valeita, kaikki puhumani oli totta, vain hivenen liioiteltua.

Tämä on kierointa ja ilkeintä mitä olen tehnyt. Toisille ihmisille pahantahtoisuus ja juoruilu on elämäntapa. Itse koin syyllisyyttä vaikka olen kieltämättä ylpeä onnistumisestani.

Vierailija
12/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväntahtoinen, mutta varauksellinen, mitä en kuitenkaan näytä päällepäin. Niinpä huijarit paljastavat helposti itsensä, kun vaikutan helposti lähestyttävältä. Eli pidän suojakuoren, jota ei helpolla huomaa. Luottamus pitää ansaita. 

Vierailija
13/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväntahtoinen, mutta jos toinen on minulle pahantahtoinen tai ilkeä niin kyllä ääni muuttuu kellossa

Vierailija
14/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan ihmisten kanssa tekemisissä, en pidä niistä.

Vierailija
15/16 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vastaajista on lähtökohtaisesti hyväntahtoisia.

Miksi av:lla sitten aina väitetään, että ihmisiin ei voi luottaa ja kaikki ovat vain ilmeitä? Joka toiseen voi luottaa.

Tätä ihmetelläkseni aloitin ketjun.

Ap

Vierailija
16/16 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan tapauskohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi