Onko täällä tosiaan ihmisiä jotka ei tykkää sienistä?
Kommentit (31)
Olen jo lapsuudesta asti inhonnut kaikkia sieniä, en syö niitä missään muodossa. Tiedän muitakin jotka eivät pidä sienistä, jakaa mielipiteitä kuten sinihomejuusto.
Ja joillekin on pakkomielle niistä eli jos tiedetään että joku ei tykkää miin pitäisi niinkuin jotenkin psykoloida tykkäämään.
Minä taas pidän sienistä, mutta en voi syödä niitä - minulla on trehaloosi-intoleranssi.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen aina inhonnut sitä sienen makua. Siedän sitä ainoastaan taikasienissä, joita tosin syön kuivatettuina ja ne maistuvat pikemminkin tulitikun ja pähkinän sekoitukselle.
Mitä hemmetin taikasieniä.
En syö sieniä. Ne eivät kuulu minun ruokavalioon. Hyi rihmastoja ja hometta, yäk!
Ei kiitos!
Meinaat, että juuri tänne he eivät tietään löytäisi? Sekö on ällistyneisyytesi taustalla?
On ainakin ihmisiä, jotka kyselee tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen aina inhonnut sitä sienen makua. Siedän sitä ainoastaan taikasienissä, joita tosin syön kuivatettuina ja ne maistuvat pikemminkin tulitikun ja pähkinän sekoitukselle.
Mitä hemmetin taikasieniä.
Lähinnä kotimaisia suippomadonlakkeja.
Mä oon joskus maistanut sieniä, mutta en tykkää mausta ja niiden ulkonäkökin on inhottava
Kasvis-, kinkku-, pekoni-, savuporo, tomaattipiirakkaa. Vaihtoehtoja on loputtomasti. Pekoni, aurajuusto ja tomaatti + aurinkokuivattu tomaatti ovat piirakassa kiva yhdistelmä.
Tykkäsin kyllä ainakin aasialaisissa ravintoloissa tarjottavasta lakkakäävästä. Ikävä kyllä minulla on se sienisokeri-intoleranssi, joka saa aikaan kauheat vatsanväänteet. En siis syö sieniä. Ainoa poikkeus tähän ovat tosiaan taikasienet (kiva, kun on muitakin asianharrastajia paikalla!) mutta niissä syötävä määrä onkin todella pieni, etenkin mikrottaessa.
Inhottaa ajatus sienistä, jotka imevät kaiken paskan maasta itseensä. Sama koskee sisäelimiä varsinkin maksaa ja munuaista. Mitään paskasuodattimia en halua syödä.
Jallun piirakkaa tilalle vaikka. En syö sieniä mutta kerään kyllä ja suolaankin pienemmät määrät ja annan tarvitsijoille. Isommat satsit myyn tuoreena Olen jo lähes tattimiljonääri. Toenperrään 50-100e päivässä kömpelökin kulkija tienaa sienimetsässä. Ei köyhän kannata noin kallista ruokaa syödä.
Ei kiitos, en syö sieniä, missään muodossa.
Olen aina inhonnut sieniä. Sekä makua että struktuuria.
Sienistä tulee ihan kauheat vatsakivut.
Syön joskus ihan pikkuisen sienikastikkeita vaikka minulla on myös tuo sienien sokerien allergia.
Riippuu sienistä, jotkut on hyviä ja jotkut ei.