Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös se Ylpön tyttöystävän vainoaja kirjoitellut tännekin

Vierailija
11.10.2022 |

Ainakin tuli heti mieleen kun näki uutisen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen se yks hullu muija, mutta se vainosi Ilkka Alankoa. Tanjako sen nimi oli. Hennan kavereita.

Vierailija
2/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen se yks hullu muija, mutta se vainosi Ilkka Alankoa. Tanjako sen nimi oli. Hennan kavereita.

Sama, tuli Tanja mieleen ja ne sen sanoitukset Ilkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta onhan tuossa yhdessä ketjussa varmaan vieläkin niitä aivan käsittämättömiä haukkumisia ko. ihmistä kohtaan. Ajattelin että on joku kateellinen ex tms. joka niitä suoltaa.

Vierailija
4/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti joo. 

Vierailija
5/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku mouhonnut loputtomasti täällä siitä yhdestä hevilaulajastakin? Alangolla on muuten tosi kiva vaimo, tavannut hänet muutaman kerran.

Vierailija
6/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta onhan tuossa yhdessä ketjussa varmaan vieläkin niitä aivan käsittämättömiä haukkumisia ko. ihmistä kohtaan. Ajattelin että on joku kateellinen ex tms. joka niitä suoltaa.

Mikä ketju?

Vierailija
7/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän Ylpön häirikön ikä ei täsmää kumpaankaan edellämainituista, on lähemmäs viiskymppinen.

Vierailija
8/8 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan silloin aatelleeni, et joillain ei nyt oo kaikki kynät teräviä penaalissa. Oon itse nuorempana kokenut hieman vastaavaa outoa palvontaa yhdeltä mieheltä. Se oli kokemuksena todella ahdistava. Onneksi ei mennyt noin pahaksi. Toivottavasti HY ja kumppani pääsevät tuosta yli ja toivottavasti tuo "piinaaja" pääsee eteenpäin pakkomielteensä kanssa. 

Vielä pieni sivuhuomautus: Paljonhan noita on ihmisten päiden sisällä. Se, että alat konkreettisesti tekemään jotain ja kiusaamaan, kertoo siitä, että todellisuuden taju on menetetty ja ollaan oikeasti todella lähellä satuttamaan konkreettisesti toisia ihmisiä. Onneksi jäi tälle tasolle. Voimia Ylpölle & kumppanille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän