Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menen huomenna ostamaan rintaliivit

Vierailija
10.10.2022 |

Mikä on paras alusvaateliike? Huonoja kokemuksia haluaisin välttää!
N 175 cm 63 kg 80C

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä!

Vierailija
2/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton kallista mennä erikoisliikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change. Mun lempimalli on Lissi, se voisi sopia myös sinulle - pienirintaisena et tarvitse mitään vankkaa mallia.

Vierailija
4/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Change. Mun lempimalli on Lissi, se voisi sopia myös sinulle - pienirintaisena et tarvitse mitään vankkaa mallia.

Itselläni on Lissi 65E, eli sopii sopusuhtaiselle ja on siitä mallista isoakin kokoa. Ihan hyvin tukee ja litistää nännit, vaikka ei oke mikään push up.

Changessa tarkistetaan, että saat varmasti oikean koon...

Merkillä on kestävät tuotteet.

Ellei värillä niin väliä, suosittelen alennustuotteita.

Vierailija
5/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat 5cm ja yhden kuppikoon pienemmät, mitä mitat näyttää eli 75B, niin tissit näyttää terhakoilta ja kiinteiltä!

Vierailija
6/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissi on siis pitsiä, eli iho hengittää. On myös kaunis tuote. Voi olla jotain uuttakin vastaavaa, en tunne koko Changen nykyvalikoimaa, mutta Lissi kuuluu perusvalikoimaan.

Vierailija
7/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta ostin 50e ja 40e. Nyt 40% ale. Sun koko siellä on todennäköisesti 75DD. Siellä on eri mitoitus. Myyjä auttaa. Ja voit ihan oikeasti sanoa, jos haluat isomman koon ympäryksestä kuin mitä ekana tarjoavat!

Vierailija
9/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Lissi 65E, eli sopii sopusuhtaiselle ja on siitä mallista isoakin kokoa. Ihan hyvin tukee ja litistää nännit, vaikka ei oke mikään push up.

NÄNNEJÄ EI nyky muodissa litistetä vaan päinvastoin, niiden pitää näkyä paidan läpi. Ettekö seuraa yhtään punaisten mattojen esiintyjiä?

Vierailija
10/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Lissi BALCONETTE on se josta itse pidän, en tiedä muista Lissi-malleista.

Vierailija
11/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÄNNEJÄ EI nyky muodissa litistetä vaan päinvastoin, niiden pitää näkyä paidan läpi. Ettekö seuraa yhtään punaisten mattojen esiintyjiä?

En kehtais, ois niin NARTTU-olo... ja mieti, jos vaatteesta johtuen toinen rinta menis vinoon, ja nännit sojottais ihan eri suuntiin! 😅

Vierailija
12/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään pitsiliivejä. Epämukavat ja hajoavat pesussa helpommin.

Vierailija
13/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella nännit supistuis pitkulaisiksi, lol

Vierailija
14/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta mitään pitsiliivejä. Epämukavat ja hajoavat pesussa helpommin.

Ne kuuluisi pestä käsin... ite oon kyl pessy koneessa (ei kovien esineiden kanssa) ja hyvin on kestäny. Uskomattoman hyvin.

Vierailija
15/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtais, ois niin NARTTU-olo... ja mieti, jos vaatteesta johtuen toinen rinta menis vinoon, ja nännit sojottais ihan eri suuntiin! 😅

Ei mee nännit vinoon, kun hommaat tällaiset: https://antishop.fi/shop/rintaliivit-nanniaukoilla-eri-vareja-l1103a

Vierailija
16/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissistä on myös joku sadan euron malli, jonka voi hyvällä lykyllä saada just jotain -40%. Kyllä se on hintansa väärti.

Vierailija
17/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changessä olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua, liivit ovat siellä tosin vähän hinnakkaampia, mutta kestävät käytössä ja istuvat hyvin. Kokosi perusteella voi löytyä henkkamaukoilta ja lindexeiltäkin, mutta ei omakohtaista kokemusta, kun omaa kokoa sieltä on vaikea löytää. Jos kaupungissasi on ketjuihin kuulumaton alusvaateliike, sekin voisi olla visiitin arvoinen. Ammattitaitoinen myyjä osaa auttaa sopivien löytämisessä.

Vierailija
18/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Changelta ostin 50e ja 40e. Nyt 40% ale. Sun koko siellä on todennäköisesti 75DD. Siellä on eri mitoitus. Myyjä auttaa. Ja voit ihan oikeasti sanoa, jos haluat isomman koon ympäryksestä kuin mitä ekana tarjoavat!

Mutta minulla on C-kuppi. Ehkä tuo rinnanympärys saattaisi sopia.

Ap

Vierailija
19/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikäs olo se on eikä mikään "narttu" olo.

Vierailija
20/25 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lissistä on myös joku sadan euron malli, jonka voi hyvällä lykyllä saada just jotain -40%. Kyllä se on hintansa väärti.

😄