Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämä parempaa jos on hyvännäköinen?

Vierailija
10.10.2022 |

Millaista kauniin tai komean elämä on? Olen huomannut, että komeita miehiä joko kunnioitetaan tai kyseenalaistetaan heidän heterous. Naisten kohdalla kaunis nainen saa halutessaan tai haluamattaan apua, ovia availlaan. Miinuspuolena varmaan miehillä sekä naisilla stalkkaajat sekä muut hännystelijät.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin jotain apuja? t. nätti nainen

Vierailija
2/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vitsi hyvännäköisen kertomana naurattaa enemmän kuin taviksen kertomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa, kun oon ruma kuin rullatuoli. Ei se elämä paljoa huonompaakaan voi olla...

Vierailija
4/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa elämää. Ei voi liikkua missään näkyvillä ilman, että saa huomiota. Ihmiset suorastaan käyttävät minua hyväkseen katseillaan.

Vierailija
5/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisellä on hyvät edellytykset saada elämästään parempi.

Älykkäällä vielä paremmat edellytykset.

Rikkaalla parhaat edellytykset.

Vierailija
6/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo hyvä itsetunto tai pääkoppa kunnossa vaikka olen hyvännäköinen. Pienestä asti kiusattin ja syrjittiin koska olin hiljainen ja ujo ja se jätti traumat. Parisuhteen sain kyllä sitten 25-vuotiaana. Ollaan vieläkin yhdessä. En tykkää yhtään olla huomion keskipiste joten pukeudun mielelläni mustiin ja harmaisiin vaatteisiin. 

Vierailija
7/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuosta kokemusperäistä tietoa, koska en ole ollut koskaan ruma.

Vierailija
8/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisellä on hyvät edellytykset saada elämästään parempi.

Älykkäällä vielä paremmat edellytykset.

Rikkaalla parhaat edellytykset.

Väärin. Sosiaalisesti lahjakkaalla parhaat edellytykset. Kun saat toiset tykkäämään itsestäsi, maailma on auki. Kaikki muu on sivuseikka.

Vierailija
9/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees kun aina saa piparia baarista. Varsinkin kun oon 40 ja 20 v tytöt tykkää ku oon hyvin säilynyt ja pinkka kunnos. Rassukat luulee hyötyvänsä. Lol

Vierailija
10/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin avataan ovia, vaikken ole hyvännäköinen. Suomessa ei varmaan näy samalla lailla eroa kohtelussa kuin vaikka jossain pinnallisemmassa Amerikassa tai Koreassa, jossa kauneus on kaikki kaikessa.

Vierailija
11/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kauniita kohdellaan hyvin, mutta joitakin huonosti, koska luullaan omahyväisiksi.

Onnellisinta varmaan on jos näyttää ystävälliseltä ja tavalliselta. Silloin kukaan ei koe kilpailijaksi tai ylimieliseksi.

Vierailija
12/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tutkittu:

Hyvännäköiset saa helpommi töitä ja parempaa palkkaa. Hyvännäköiset ylenee töissä helpommin. Hyvännäköisiä pidetään terveempinä ja älykkäämpinä. Hyvännäköisten seurassa halutaan olla eli saa helpommin seuraa. Hyvännäköiset saa lahjoja ja palveluksia.

Huonona puolena toki stalkkerit, huijarit, hyväksikäyttäjät, siivelläeläjät, kateelliset valehtelijat ja kilpailijat.

Vierailija
13/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehet ihastuu nopeasti- ja haluaa "lukita" sinut eli avioliittoon mahd. nopeasti

-naiset on tosi ilkeitä ja jää usein ulkopuoliseksi. jotkut naiset hyväksyy tyttöporukkaan tosin.

-yksinäisyys on läsnä koska ihmiset ajattelevat kauniista/komeasta outoja asioita esim että petät herkästi tai olet nirso.

-monet ihmiset läähättää perääsi ja kokevat sinut mielenkiintoisena vaikka tiedät itse että olet sisimmiltäsi ihan tavallinen talliainen

-jos laitat profiilikuvan jollekin random sivulle saat heti ihmeellisiä viestejä ja kutsuja

-moni on kiinnostunut elämästäsi ja asioistasi 

-sellaisen työpaikan missä tienataaan ulkonäöllä voi saada helposti, mutta minkäs teet jos sellainen ei kiinnosta...?

Tästä voi sitten päätellä onko hyvä vai huono juttu jos on esim ujo omassa rauhassa viihtyvä introvertti. jotkut voi sitten myös hyötyä todella paljon hyvännäköisyydestä. 

Vierailija
14/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta, olin nuorena tosi kaunis, elämä oli kuin siloteltua ympärilläni. Kaikki tykkäsivät ja ihailivat ja olivat ystävällisiä. -Paitsi muutamat työpaikan naiset, jotka olivat kateellisia. 

Sitten lasten myötä lihoin ja rupsahdin. Nyt olen kuin ilmaa. Kukaan ei avaa ovia, tarjoudu auttamaan, naura jutuilleni, ei ylipäätään hakeudu seuraan tai edes katso minua. 

Sellaista se on. Katoavaa on kauneus.

Vierailija
15/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun elämä oli pitkään syömishäiriön ja äärettömän masennuksen syövereissä pyörimistä eli helppoa ei ollut. Ei se ulkonäön kehuminen paljoa auta kun on kaikki sekaisin elämässä. Olin teininä ja nuorena aikuisena Gisele Bündchenin kokoinen ja näköinen eli siis tosi hyvännäköinen. Nyt olen vanhempi ja vyötärön ympärys on vähän kasvanut ja olen onnellisempi. Miehet ei enää juokse samalla tavalla perässä kuin ennen eikä haittaa yhtään. Näin on parempi. Työelämässä mut otetaan jotenkin vakavammin kuin silloin kun olisin voinut olla VS:n kuvastossa ja voin henkisesti vain pahoin koko ajan.

Vierailija
16/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvä ulkonäkö monessa asiassa helpottaa. Jos sattuu lisäksi olemaan fiksu ja mukava luonne, kyllä niitä ovia helpommin avautuu monella tasolla. Minkäs sille mahtaa.

Vierailija
17/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehet voivat ihastua helpommin,vielä kun hymyilee ja on iloinen :)

-saa ehkä helpommin apua miehiltä

-joihinkin asiakaspalvelutöihin voi päästä paremmin,missä ulkonäöllä on merkitystä ja tietysti mallin,missin työt jos muut kriteerit vielä täyttyvät

- miinuksena että monet naiset on kateellisia,se ei ole kivaa jos olet itse aina ystävällinen ja vilpitön

Vierailija
18/19 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat ja haluavat ystävystyä läheisesti ja jotkut naiset ovat ilkeitä ja sulkevat pois porukasta. Allekirjoitan tämän täysin. Tuo on sellainen kierre.

Itse en haluaisi ystävystyä niiden ihastuneiden miesten kanssa, vaikka he ovatkin fiksuja ja mukavia.

Vierailija
19/19 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

-ap