Apua! Oon laihtunut 35kg 2 kuukaudessa, imetan. Kotona ei ole kokovartalopeilia tai vaakaa. Tuli ihan jarkytyksena noin suuri pudotus!
Kommentit (7)
Etkä ollenkaan esim. vaatekoon pienenemisestä tajunnut, että kiloja on lähtenyt monta kymmentä? Äitiys ja imetys todistetusti kutistaa aivoja, mutta NOIN paljon? ;-P
Lasketko tuon painonpudotuksen viimeisestä painosta ennen synnärille menoa? Sehän ei kerro totuutta siitä, mikä sun todellinen ruumiinpainosi on silloin ollut, kun siihen on vaikuttanut vauva, istukka ym. Ja jos sulla on ollut paljon turvotusta, niin todellinen määrä, minkä olet laihtunut, saattaa olla pikemminkin 25 kiloa, mikä sekin on kyllä paljon. Itse ainakin olen tullut synnäriltä kotiin melkein 10 kiloa kevyempänä kuin sinne menin.
Jos 56+35=101, niin pitäisköhän sun lähteä uudelleen peruskouluun?
-ei ap-
" sulavat" ympäristömyrkyt äidinmaitoon. Eipä silti, itsekin laihduin 76 kilosta 56 kiloon imettäessä.
Minulle ainakin lääkäri sanoi, että äidin syömä ravinto vaikuttaa paljon rintamaidon koostumukseen. Siis jos äiti laihtuu liikaa, niin maitokin menee liruksi. Mutta hyvä jos teillä vauva on tyytyväinen. Minun piti ihan tarkoituksella lisätä kasvisrasvoja ruokaani, että vauva saa kunnon rintamaitoa.
siitä lähtee helposti reilu 10 kg tai enemmänkin ja vauvaan liittyviä kiloja on ihan luonnostaan 5-10 (vauva, kohtu, istukka, ylimääräinen veritilavuus). Jos vielä (rasva)kiloja on tullut raskausaikana nopeasti, ne kannatttaakin kadottaa reippaasti.
yli 40 kiloa ja huomaahan sen nyt vaatteista, siis mulla ennen vaate koko jotain 50-52 ja 42-44 ja vieläkin pitää tiputtaa
massiivinen mamma ennen 134 kiloa, nyt jotain muuta