Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa välittää enää kenestäkään. Eikä kukaan välitä minusta.

Vierailija
10.10.2022 |

En ole tekemässä itsaria, olen vain kyllästynyt ihmisten kylmyyteen ja siihen, etten enää kelpaa. En vain jaksaisi elää, koska elämä ei ole tarjonnut minulle enää vuosiin kuin pelkkää tuskaa. Mutta en valita, totean asian vain näin anonyymina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin olet itsesäälissä ja jotakin muuta toivot?

Ala alkuun hoitaa eläimiä.

Vierailija
2/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti " En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseäään. Lintu tippuu oksalta jäähtyneenä, koskaan tuntematta itsesääliä"

Minä vain en ole villieläin enkä lintu, ja minuakin kyrsii joskus asiat. Se mitä minä toivon ja olen pyytänyt, sitä minä en saa. Jumala taitaa nauttia minun kiduttamisestani. Mutta jos Hän ei minua kuuntele ja toiveitani toteuta, niin haistakoon paskan. Mikä Isä on sellainen joka antaa lapselleen tuskaa, jos lapsi pyytää iloa ja rakkautta? Ai että jos sanon Jumalalle vastaan, niin Hän lähettää kimppuuni pahoja henkiä tai kurmuuttaa minua? Ne kaikki on jo nähty. Jos Jumala minua rakastaisit, Hän antaisi minulle sen mitä minä pyydän. Ja jos minä olen saanut syntini anteeksi, ei Hän voi käyttää tekosyynä, että silloin ja silloin Sinä kuule teit sitä ja tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätyneenä

Vierailija
4/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Vierailija
5/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Olet siis oikeasti kaunis ja noilla mitoilla? Anteeksi mutta en voi uskoa tuota, kaikilla tuollaisilla naisilla on vientiä enemmän kuin laki sallii.

Vierailija
6/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti " En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseäään. Lintu tippuu oksalta jäähtyneenä, koskaan tuntematta itsesääliä"

Minä vain en ole villieläin enkä lintu, ja minuakin kyrsii joskus asiat. Se mitä minä toivon ja olen pyytänyt, sitä minä en saa. Jumala taitaa nauttia minun kiduttamisestani. Mutta jos Hän ei minua kuuntele ja toiveitani toteuta, niin haistakoon paskan. Mikä Isä on sellainen joka antaa lapselleen tuskaa, jos lapsi pyytää iloa ja rakkautta? Ai että jos sanon Jumalalle vastaan, niin Hän lähettää kimppuuni pahoja henkiä tai kurmuuttaa minua? Ne kaikki on jo nähty. Jos Jumala minua rakastaisit, Hän antaisi minulle sen mitä minä pyydän. Ja jos minä olen saanut syntini anteeksi, ei Hän voi käyttää tekosyynä, että silloin ja silloin Sinä kuule teit sitä ja tätä.

Sinun pitää oppia näkemään vaikeudet ja vastoinkäymiset arvokkaan oppimisen paikkoina. Kärsimys on tehty ihmisen parhaaksi, opettamaan nöyryyttä, jalostamaan luonnetta sekä etenkin viemään ihmistä eteenpäin kehityksen tiellä. Tässä mielessä vaikeudet ovat suuri siunaus ja niistä kannattaa olla kiitollinen. Harva tosin ymmärtää, että on siunattu saadessaan osakseen erilaisia koettelemuksia.

Arvostaisitko terveyttä ilman kokemusta vakavista sairauksista? Rikkautta ilman kokemusta köyhyydestä? Unelmien, pientenkin, toteutumista ilman suuria epäonnistumisia? Onnea ja autuutta, ilman surua ja murhetta? Jonkin saavuttamista, ilman kokemusta kaiken menettämisestä?

Niin paljon meillä on koettavaa ja opittavaa, ettei siihen yksi ihmiselämä millään riitä. Ja kaikenlaista on tarpeen jokaisen meistä oppia, kokea ja ymmärtää.

Mutta takaisin aloittajaan. Sinä haistatat paskat Jumalallesi, et kunnioita Häntä ja syyllistämällä Häntä vaikeuksistasi osoitat jollain tasolla uskovasi Hänen olemassaoloon. Samaan aikaan kun syytät ja panettelet Häntä, Luojaasi, olet kuitenkin vaatimassa Häneltä kaikenlaisia siunauksia osaksesi.

Mitenköhän Hänen nyt pitäisi suhtautua tällaiseen uskolliseen palvelijaansa?

Kenties Hän toteaa, että tarpeen onkin lisätä kokemuksia vastoinkäymisistä ja kaikenlaisista hankaluuksista, jotta tuo vihan, kiittämättömyyden ja katkeruuden valtaama mieli lopulta murtuisi ja nöyrtyisi, korjaisi kurssiaan ja viimein saavuttaisi niitä hyviäkin asioita..

Vierailija
7/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama teksti. Eri otsikko. Olet kopioinut itseäsi.

Vierailija
8/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, ettei Jumalan silmissä suuret rikkaudet löydy maasta, vaan taivaasta. Jos kaipaat vain maallista yltäkylläisyyttä, on Jumala väärä osoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä