Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on uskomattoman hyvä viinapää. Ihan pelottaa

Vierailija
10.10.2022 |

Voin juoda kerralla kauheesti ja sit oon taas juomatta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Olen siis nainen ja pystyn juomaan isoja miehiä pöydän alle. Jossain kohtaa sitten alkaa väsyttää. Mulle ei edes tule mitään iloista hiprakkaa, sitten kun on juonut tarpeeksi niin väsyttää ja meen nukkumaan. Pari pullo viiniä ja puoli litraa kirkasta menee helposti että hups vaan. No okei, siinä on samalla syytä syödä jotain ja juoda myös vettä välillä. Mut silti. Ja mä en kans juo mitenkään säännöllisesti, en edes usein. Ehkä kerran 3 kuukaudessa.

Mutta ei mulle tule kyllä mitään kiksejä vahvoista kipulääkkeistäkään. Suurimmasta osasta vaan alan oksentaa ja tajunnantaso laskee. Ne pari valmistetta mitkä siedän, alkaa vaan väsyttää ja taas tulee uni.

Tää on ilmeisesti joku geneettinen juttu koska samanlaista oli äidilläni sekä hänen isällään.

Vierailija
2/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan juoda siis kolme pv putkeen, mutta ihan silleen että selvitän pääni välillä ja käyn töissä.

Nyt oli kuukauden paussi juomisella. Pitäs pidentää ainakin väliä. Ja vaikka pari pv vois riittää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan juoda siis kolme pv putkeen, mutta ihan silleen että selvitän pääni välillä ja käyn töissä.

Nyt oli kuukauden paussi juomisella. Pitäs pidentää ainakin väliä. Ja vaikka pari pv vois riittää.

Ap

Miksi pitäisi? Kolme päivää putkeen on amatöörin hommia.

Vierailija
4/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin oli mullakin. Olin alkoholisti. Runsas alkoholin käyttö ja/tai suurien määrien juominen kerralla on muuten ihan aina terveysriski, vaikka olisi millainen viinapää.

Vierailija
5/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin oli mullakin. Olin alkoholisti. Runsas alkoholin käyttö ja/tai suurien määrien juominen kerralla on muuten ihan aina terveysriski, vaikka olisi millainen viinapää.

Lopetitko kokonaan vai vähensitkö? Joo tiedän kyllä että touhussa ei ole mitään järkeä. Ja sitähän tämä aloitukseni tarkoitti, että ihan pelottaa mahdolliset terveysvaikutukset jos juon paljon "kun vaan voin".

Ap

Vierailija
6/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetitko kokonaan vai vähensitkö? Joo tiedän kyllä että touhussa ei ole mitään järkeä. Ja sitähän tämä aloitukseni tarkoitti, että ihan pelottaa mahdolliset terveysvaikutukset jos juon paljon "kun vaan voin".

Ap

Lopetin kokonaan, nyt jo 3 v raittiina. Mulla meinasi sydän pettää juomisesta, vaikka olin vasta parikymppinen.

Vierailija
7/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama juttu. Olen siis nainen ja pystyn juomaan isoja miehiä pöydän alle. Jossain kohtaa sitten alkaa väsyttää. Mulle ei edes tule mitään iloista hiprakkaa, sitten kun on juonut tarpeeksi niin väsyttää ja meen nukkumaan. Pari pullo viiniä ja puoli litraa kirkasta menee helposti että hups vaan. No okei, siinä on samalla syytä syödä jotain ja juoda myös vettä välillä. Mut silti. Ja mä en kans juo mitenkään säännöllisesti, en edes usein. Ehkä kerran 3 kuukaudessa.

Mutta ei mulle tule kyllä mitään kiksejä vahvoista kipulääkkeistäkään. Suurimmasta osasta vaan alan oksentaa ja tajunnantaso laskee. Ne pari valmistetta mitkä siedän, alkaa vaan väsyttää ja taas tulee uni.

Tää on ilmeisesti joku geneettinen juttu koska samanlaista oli äidilläni sekä hänen isällään.

Täällä samanlainen. Olen pitkä ja roteva nainen, mutta myös kokooni nähden siedän alkoholia tolkuttoman hyvin. Nyt en pariin vuoteen ole maistanutkaan, kun ei oikein ole tehnyt mielikään.

Siitä, kun viimeksi olen juonut muiden ihmisten seurassa, on jo toistakymmentä vuotta. Alkoholi teki minusta toisten juttujen hiljaisen kuuntelijan, joka hiljaisuudellaan ärsytti muita ja aika usein päätyi toimimaan muiden kotiinsaattajana. Humaltuminen herätti minussa toiveen päästä kotiin, mieluiten suoraan nukkumaan. Vielä näin melkein kuusikymppiseksi mennessä en vielä ole ollut niin juovuksissa, että minua olisi saatu tanssimaan tai hoilottamaan pitkin katuja.

Onnekseni en ole tarvinnut kipulääkkeitä kovin usein. Esimerkiksi Panacod ei tunnu tehoavan minuun mitenkään, ei edes unettavasti.

Minäkin olen perinyt tämän.

Vierailija
8/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävää kun joutuu juomaan paljon jos haluaa olla humalassa. Sen määrän tajuaa siinä kun kärsii krapulassa. Yhdenkin illan nautiskelusta vähintään kahden vuorokauden krapula. Esimerkkinä kerralla menee litran pullo viinaa. Niin olen mies noin 180/80.

Vierailija
9/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä juon vaikka yhden ison ciiderin tai kaljan, niin se menee heti päähän, sit jos en juo tuntiin enempää, niin se pikku känni menee ohitte, ja sen jälkeen taas voin juoda vaikka kuinka monta, eikä oikeestaan tunnu missään

Vierailija
10/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on hyvä lukupää; toiset taas kehuvat, kuinka heillä on hyvä viinapää. Joitakin tuntuu kiinnostavan vain alapää ja jutut siitä!

Vierailija
11/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopetin kokonaan, nyt jo 3 v raittiina. Mulla meinasi sydän pettää juomisesta, vaikka olin vasta parikymppinen.

Saitko sydänkohtauksen? Oliko pitkä putki?

Vierailija
12/12 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan 18 tölkkiä III-olutta pohjiksi ja lähden sitten liikenteeseen, eli baariin.