Sukupuoli-oletettu
Itse ainakin kokisin todella loukkaavaksi jos minua alettaisiin sanomaan naisoletukseksi. Ihan kuin olisi syyllinen kunnes syyttömäksi todistetaan. Onko maailma todella menossa näin "munattomaksi" ja herkkähipiäiseksi että mistään ei voi sanoa suoraan kun joku voi aina pahoittaa mielensä. Mites jos se meneekin toisinpäin??
Kommentit (38)
Mites jos se meneekin toisinpäin?? Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Nais- tai miesoletetuksi nimeäminen loukkaa.
Ap moittii muita liiasta herkkähipiäisyydestä, kun hän samalla loukkaantuu itse siitä jos hänet oletettaisiin naiseksi. Olenko ainoa joka näen tässä oudon ristiriidan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että oletkin miesoletettu? Pitäisikö sinun keksiä itsellesi parempaa tekemistä eikä olla tuollainen munaton pelle joka miettii turhan päiväisiä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että oletkin miesoletettu? Pitäisikö sinun keksiä itsellesi parempaa tekemistä eikä olla tuollainen munaton pelle joka miettii turhan päiväisiä asioita?
Samaa mieltä. Älä sinä vaivaa päätäsi tällaisilla asioilla.
Haluan olla nainen, enkä naisoletettu!
-AP
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ja minä yksisarvinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Ja minä yksisarvinen.
Hei, niin mäkin. Mennäänkö naimisiin?
Minä menen aina naisten vessaan jos tilaa. Aina voi sanoa että koen itseni naiseksi vaikka minulla on kikkeli. Ei naiset kuitenkaan alasti siellä vessassa ole.
Vierailija kirjoitti:
-AP
Onko sinulta nyt joku vienyt itsemääräämisoikeuden? Ei, mutta sitä ei kaikilla ja siitä tässä on kyse eikä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Onko sinulta nyt joku vienyt itsemääräämisoikeuden? Ei, mutta sitä ei kaikilla ja siitä tässä on kyse eikä sinusta.
Silläkö se saadaan säilymään, että ei sanota suoraan ihmisen sukupuolta?
Ihmiset ajattelevat, että sillä ei ole väliä jos naiseus ja mieheys erotetaan todellisuudesta. Sillä aikaa kun naureskellaan, naiseuden määritelmä muutetaan oikeasti laissa niin, että mieskin voi olla nainen.
En kyllä ihmettele, että tätä ei huomata. Koko juttu kun vaikuttaa huonolta vitsiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Silläkö se saadaan säilymään, että ei sanota suoraan ihmisen sukupuolta?
Olet jo iso tyttö, jos sinua joku kutsuu nimellä josta et pidä sinulla on se itsemääräämisoikeus korjata asia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ajattelevat, että sillä ei ole väliä jos naiseus ja mieheys erotetaan todellisuudesta. Sillä aikaa kun naureskellaan, naiseuden määritelmä muutetaan oikeasti laissa niin, että mieskin voi olla nainen.
En kyllä ihmettele, että tätä ei huomata. Koko juttu kun vaikuttaa huonolta vitsiltä.
Olette mustasukkaisia kun joku mies saa sen huomion joka kuuluisi teille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sulta pois?
Tuo translaki on sairas eli tervemenoa pervot miehet naisten pukkareihin.
On hyvin kummallista, että henkilö, joka pitää itseään naisena loukkaantuu siitä, että hänet oletetaan naiseksi.
Tätä ei tavallinen humanisti käsitä.
Kiitti kun kerroit.