Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mitä kysyä työhaastattelijoilta lopuksi?

Vierailija
10.10.2022 |

Haluan jättää hyvän vaikutelman

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri teidän yrityksenne on niin tärkeä, että minun kannattaa uhrata sille puolet valveillaoloajastani? Samaa kannattaa kysyä myös itseltään.

Vierailija
2/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainrn vaihtuvuus henkilöstön keskuudessa on?

Mikä on suurin ongelmakohta työtyytyväisyystutkimustenne mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainrn vaihtuvuus henkilöstön keskuudessa on?

Mikä on suurin ongelmakohta työtyytyväisyystutkimustenne mukaan?

Miten kollegani kuvailisi työtään ja työympäristöään. Nää hyviä.

Vierailija
4/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä haastattelun kulusta, mitä "kannattaa" kysyä lopuksi hyvän vaikutelman jättämiseksi. Yleensä jos se haastattelu sujuu omalla painollaan ja olet aktiivinen osallistumaan keskusteluun jo haastattelun aikana, plus käytte läpi haluamasi tiedot (oli ne sitten työtehtäviä, etenemismahdollisuuksia, työpaikan käytäntöjä yms), niin ei sinne loppuun välttämättä jää mitään luontevasti kysyttävää. Näissä tapauksissa olen vain kysynyt, että onko ok soittaa tai laittaa sähköpostia suoraan, jos tulee mieleen lisäkysymyksiä.

Ennaltamietityt kysymykset ovat monesti vähän töksähteleviä, joten mitään linkedinin "tee näin työhaastattelussa ja kysy nämä kysymykset antaaksesi itsestäsi kuvan aktiivisena hakijana" - juttuja en nyt lähtisi opettelemaan ulkoa. Jos osaat asiasi ja sinulla on motivaatiota ja selkeä kiinnostus kyseistä paikkaa kohti, niin kyllä se yleensä tulee ilmi haastattelussa. Ja jos olet jännittäjätapaus, niin voit sen alkuun haastattelijalle todetakin. Tai kyllä suurin osa ihan itse asian huomaakin.

Vierailija
5/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kysynyt tiimistä, jos sellaisessa tulee työskentelemään. Muuten henkilöstön vaihtuvuus on hyvä kysymys. Ne kertovat sinulle siitä työpaikasta, mikä on myös tärkeää. Työnantajankin kannalta ne osoittavat, että mietit työpaikkaa muunakin kuin rahan tuojana.

Vierailija
6/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy saako ikkunapaikan.

Vierailija
7/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että tehdäänko se työsopimus vai oliko tää taas huuhaata.

Vierailija
8/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täältä pääsee ulos?

Vierailija
9/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole selvästi hakemuksessa kerrottu, niin kysele miten rekrytointi jatkuu ja toivovatko sun ottavan heihin yhteyttä vai ilmoittevatko päätöksistä

Vierailija
10/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet illalla?

Vierailija
11/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten firma pitää huolta työntekijöistään?

Vierailija
12/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat palkata minut palkkatuella mutta et lupaa työsuhteelle sen jälkeen jatkoa, vaikka juuri kehuskelit miten hyvin firmalla menee?

(Olen kysynyt tätä.)

Vierailija
13/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon voin aloittaa. Tällä saa haastattelijalle jauhot suuhun, kun eihän en oikeasti ole sinne sinua ottamassa.

Vierailija
14/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi, kapteeni Kirk vai kapteeni Piccard?

Vierailija
16/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näette tämän firman olevan 5 vuoden kuluttua? Miksi edellinen xxx johtaja lähti tehtävästään? Kertokaa millainen oli teidän epäonnistunut rekrytointi ? Kuinka monta työntekijää on lähtenyt koeajalla ja kuinka monen työsuhde on päätetty koeajalla? 

Miten otatte alisuoriutumisen puheeksi? Mikä on suurin virhe mitä asemassani voisi tehdä jos minut palkataan? 

Vierailija
17/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat vahvuutenne työnantajana?

Vierailija
18/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko viinaa voi vetää etätöissä? Kuinka monta rokulipäivää voi pitää per kk?

Vierailija
19/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tekisin jonkun täsmentävän kysymyksen liittyen työtehtäviin, prosesseihin tai työyhteisöön.

Vierailija
20/28 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä miten ne nukkuu yönsä. Lähtiessä kuuluvalla äänellä Sig heil!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän