Ihastuminen poliisiin rikosilmoitusta tehdessä. Kellään kokemusta?
Kommentit (22)
Mistäs asiasta olet tekemässä ilmoitusta?
Koiranvirka kirjoitti:
Sheefferi?
Sellaiseen vois vaikka ihastuakin!
Tämä on tosi tarina eikä niin kiva nimittäin kaverini isä oli tavannut vaimonsa (ei siis tuon kaverin äiti) kuulemma niin, että tuo poliisi oli mennyt jotain tuon naisen ja väkivaltaisen ex-miehen juttuja selvittelemään. Oli ihan ok vaihtohto varmaan nimittäin tuosta poliisista tuli sitten tuomari. Sattuipas sopivasti.
Mieti minkälaista olisi olla mustasukkaisen ja omistushaluisen poliisin kanssa, näistä löytyy paljon tosielämän kauhutarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Koiranvirka kirjoitti:
Sheefferi?
Sellaiseen vois vaikka ihastuakin!
Mä olen ihastunutkin ja onneksi kotoa löytyykin "poliisikoira", jo toinen virkakoirakennelin kasvatti.
Poliiseista parhaita ovat tietty koirapoliisit.
Tästä ei ole kokemusta mutta yhteen psykiatriini ihastuin.
Koiranvirka kirjoitti:
Sheefferi?
Mikä on sheefferi? Neeferipoliisi?
Karvaiset isot poliisisedät antavat hintelälle rosvolle pamppua.
M32 kirjoitti:
Mieti minkälaista olisi olla mustasukkaisen ja omistushaluisen poliisin kanssa, näistä löytyy paljon tosielämän kauhutarinoita.
Sehän olisi juuri romanttista.
M32 kirjoitti:
Eroaako se jotenkin merkittävästi siitä jos on vaikka mustasukkaisen ja omistushaluisen insinöörin kanssa?
Ollessani rikoksesta epäiltynä ihastuin minulle soittaneeseen poliisiin. En siis koskaan nähnyt häntä, mutta ääni oli seksikäs. Miehekäs, mutta sopivasti poikamainen.
Minut joskus poliisi pysäytti ja pyysi puhaltamaan. Oli komea ku mikä ja aloin vaistomaisesti imemään.
Mä ihastuin pappiin ollessani juttelemassa hänen kanssaan omaiseni kuoltua.
Ihmisillä on kaikenlaisia perversioita.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Eroaako se jotenkin merkittävästi siitä jos on vaikka mustasukkaisen ja omistushaluisen insinöörin kanssa?
Poliisi osaa takuuvarmasti hallintaotteet ja käyttää asetta. Inssi ei ainakaan työn puolesta osaa.
Ette taida olla kauhean luotettavaa parisuhdeainesta, jos ihastutte jokaiseen joka puhuu teille jotain.
Miksi teet rikosilmoituksen siitä miehestä, isot korvat ei ole rikos.