Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko (tai tarviiko) eksän kanssa olla ystäviä?

Nainen83
10.10.2022 |

Tarkoitan siis sitä, että esim miehelläni on eksä, joka aika pitkälti käytti miestäni hyväkseen ja sitten erosivatkin mutta "pysyivät ystävinä". Tämä eksä jatkoi tätä hyväksikäyttöä kunnes itse tulin kuvioihin ja mieheni päätti ettei ole riskin arvoista tuo ja eksä siitä suutahti eivätkä olleet sitten pariin vuoteen tekemisissä. No nyt ollaan kaikki menty eteenpäin, meillä on lapsi ja se eksä teki lapsen uuden miesystävän kanssa jne ja nyt hän laittaa miehelleni viestiä (lähinnä että olis kiva nähdä ja nähdä vauva kanssa jne). Kysymys kuuluu että tarviiko eksän kanssa olla kaveri? Onko se väärin jos ei vain kiinnosta? Siis minua ei kiinnosta alkaa hänen kanssa kaveeraamaan, jos mieheni haluaa niin se on hänen asiansa, mutta tod näk ei hän itsekseen tätä naista ala tapailemaan joten ONKO SE NYT MINUN SYY sitten jos he eivät ole kavereita? En halua olla mikään este kenenkään kaverisuhteille, samaan aikaan en kuitenkaan näe erityistä syytä alkaa lämmittelemään jotain ystävyyttä tässä vaiheessa ja itse en pitänyt naisesta kun hänet tapasin, sekä sen perusteella mitä hänestä olen mieheltäni kuullut. En siis itse halua olla hänen ystävä enkä erityisemmin innostu ajatuksesta että hän tapaisi lapseni.
En tiedä tajuaako kukaan tästä sepustuksesta mitään..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla kaveri häntä hyväksikäyttäneen ihmisen kanssa. 

Vierailija
2/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Miksiköhän sitä eksää kiinnostaa olla tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä olla kaveri tai tekemisissä. Itselläni on kolme lasta exän kanssa. En ole missään tekemisissä hänen kanssaan enkä tule olemaankaan ikinä. Viimeksi olen puhunut hänen kanssaan neljä vuotta sitten.

Vierailija
4/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun ei ole edes yhteisiä lapsia.

Vierailija
5/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Miksiköhän sitä eksää kiinnostaa olla tekemisissä

En tiedä. Mieheni on kyllä todella mukava tyyppi ja sellainen jonka tiedän että jos me esim erottaisiin niin hän aina pitäisi musta huolen silti eli en ihmettele jos hänen kanssa haluaa olla tekemisissä mutta minä en suoraan sanottuna luota tuohon naiseen. En siis niin että hän nyt yrittäisi vaikka vikitellä miestäni mutta sain hänestä sellaisen epämiellyttävän, ilkeän kuvan kun hänet tapasin ja siksi en halunnutkaan enää uudelleen tavata. Lähinnä hän on ehkä sellainen että jotakin haluaa kerta laittaa viestiä. No kuitenkin, oli miten oli, en vain itse halua olla kohtuuton jos en nyt lämpene tälle ajatukselle ollenkaan.

Vierailija
6/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole eksäni kanssa kaveri, vaikka meillä on yhteinen lapsikin (täysi-ikäinen jo tosin). Ei ole montaa sanaa vaihdettu eron jälkeen, siis sellaisa, jotka eivät jotenkin omaan lapseemme liittyisi.

Vierailija
7/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on jo ollut täällä, nää vastaukset olen lukenut aikaisemminkin. Juu olen täällä liikaa, masennus vaivaa, täällä notkun pitääkseni itsemurha-ajatukset kauempana.

Vierailija
8/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on jo ollut täällä, nää vastaukset olen lukenut aikaisemminkin. Juu olen täällä liikaa, masennus vaivaa, täällä notkun pitääkseni itsemurha-ajatukset kauempana.

Itse ekaa kertaa tän kirjoitin, mutta varmaan muutkin miettineet joskus samaa.ja usko pois, sun olosi tulee parantumaan jossakin vaiheessa, älä luovuta! Kaikki muuttuu paremmaksi.

Vierailija
9/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän epäilyttävältä. Mitenköhän hällä nykyään menee???

Vierailija
10/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse olla, itse en ole edes jätettynä kyennyt olemaan, eivätkä ole kyllä sellaista kaipailleetkaan :D

Kyllä tuollaisessa taitaa aina olla enemmän tai vähemmän kyse siitä, että halutaan pitää ovea raollaan jostain syystä.

Vierailija
11/11 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tarvitse tuntea että olen jotenkin outo tai omistushaluinen tjt vaikka en tässä tilanteessa tälle ystävyyden herättelylle lämpene. Kiitos vastauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän