Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä jäi yövaippa pois? (ev)

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla jäi noin 3,5-vuotiaina. Toinen oli päiväkuiva 1v10 kk, toinen 2v6 kk, mutta yövaippa oli yhtä pitkään. Minä en tosin ole koskaan suostunut opettamaan lasta yökuivaksi, eli vaippa on niin kauan kunnes se on aamulla kuiva.

Vierailija
2/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen yö on märkä. mutta haloota en siitä tee, koska en vielä tunne ketään tervettä aikuista jolla olisi yöllä vaipat. eli on kuiva kun on siihen valmis. Poika nukkuu tooooodella sikeästi samoin minä joten ei kumpikaan heräillä yöpissimään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka toinen yö on märkä. mutta haloota en siitä tee, koska en vielä tunne ketään tervettä aikuista jolla olisi yöllä vaipat. eli on kuiva kun on siihen valmis. Poika nukkuu tooooodella sikeästi samoin minä joten ei kumpikaan heräillä yöpissimään ;)

Vierailija
4/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettelen mää jonka tyttö oli kuiva 1v2kk iässä poika vaan on hitaampi muttei haittaa mitään. Ja jos se ei ole ongelma minulle eikäpojalle niin miksi sinulle?

Vierailija
5/5 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaan joka toinen tai kolmas yö vaippa on (pikkuisen) märkä. Ajattelin antaa sen pitää vaippaa siihen saakka kunnes se pysyy kuivana pari viikkoa putkeen. En siis rupea kasvattamaan kuivaksi ja ottamaan sitä riskiä että joudun vaihtamaan märkiä lakanoita kesken yön. Enkä jaksa nousta öisin pissattamaankaan. Tyttöä muutenkin vaivaa mustasukkaisuudesta pientä sisarusta kohtaan ja tarve olla vähän vauva, ei siis ole muutenkaan hyvä hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi