Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono äiti: En halua bonuslasta meille asumaan

Vierailija
10.10.2022 |

https://www.huonoaiti.fi/en-halua-bonuslasta-meille-asumaan/

"Tahdon olla puolisoni kanssa, mutta tahtoisin lapsen menevän toiselle vanhemmalle. En voi kertoa tätä puolisolleni ja yritän parhaani mukaan olla hänen tukenaan. Tämä koko huoltajuusprosessi on ottanut hänelle tosi koville."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lapsipuoli.

Vierailija
2/5 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällaisissa suhteissa pitäisi odottaa yhteenmuuttoa siihen saakka kun se lapsi on se 18+...Ymmärrän ettei halua, mutta lapsi tuossa nyt pitäisi laittaa etusijalle. Ei sen Bonus-aikuisen tarvitse olla lapsen elämässä mukana jos ei halua, mutta silloin ei asuta yhdessä enne kuin lapsi muuttaa pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI pitää rynnätä uuteen kotileikkiin, kun on tunnettukin vain vähän aikaa? En vaan ymmärrä näitä. Yhtään.

Vierailija
4/5 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista keskustelua toivoisit tästä? Linkkasit artikkelin, mutta et itse antanut mitään näkökulmaa.

Yleisellä tasolla, mielestäni noista tunteista pitäisi voida puhua ilman tuomitsemista ja arvostelua. Ei tietenkään lapsen kuullen, eikä näyttää niitä millään tavalla lapselle, mutta edes anonyymisti. Toki pitää ymmärtää se, että lapsi ei ole mihinkään katoamassa ja joko hyväksyä saman katon alla asuminen tai tarvittaessa itse erota tai muuttaa pois.

Rehellisesti sanottuna olisin itsekin mieluummin ilman bonuslapsiani, mutta en sitä heille tietenkään näytä ja puuhailen ja juttelen kyllä ihan normaalisti heidän kanssaan kaikenlaista silloin kun asuvat meillä ja ajoittain meillä on ihan hauskaakin ja lapset ainakin omien sanojensa mukaan nauttivat seurastani. Lapset ovat vain asia jonka olen valmis puolison vuoksi "sietämään".

Vierailija
5/5 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Huono äiti -konsepti niin huonolla tolalla että pitää jo täällä mainostaa jotain turhanpäiväistä sivustoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi