Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua olla kavereitani sen jälkeen kun kerron ettei minulla ole tunteita?

Vierailija
09.10.2022 |

Meillä kuitenkin synkkaa joten en ymmärrä miksi emme voisi olla kuitenkin kavereita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kerron ettei minulla ole heitä kohtaan tunteita, mutta yhdessä meillä on silti mukavaa. Yleensä katkaisevat yhteyden sen jälkeen kun olen kertonut, etten voi kuvitella heitä parisuhdemielessä

Eikö tuo nyt ole itsestäänselvää: heillä on itsellään joko tunteita sinua kohtaan taikka toiveita muustakin kaveruudesta. Yllättävän moni mies ei kaipaa naista pelkästään kaveriksi/ystäväksi, vaan hommaan liittyy aina joko romanttinen tai seksuaalinen ulottuvuus. Jos ilmaiset että kummastakaan on turha haaveilla, muutut lähinnä epätoivotuksi henkilöksi.

Ja, ennen kuin joku mies ehtii naputella loukkaantuneen vastauksen: TIETENKÄÄN tämä ei päde KAIKKIIN miehiin ja TIETENKÄÄN kaikki naisetkaan eivät ole kiinnostuneita pelkästään kaveruudesta vastakkaisen sukupuolen kanssa...

Vierailija
22/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni käynyt miehenä hieman samoin. Naisia ärsyttää jos en imartele heitä tai yritä saada sänkyyni. Vaikka he itse olisivat sanoneet ensin että ollaan vain kavereita ja se on fine by me, niin sitten he tuntuvat tulevan mustasukkaiseksi, jos menen siellä missä menen ja teen mitä haluan.

Onko naisilla jokin logiikka tuossa, koska miespuoliset ystäväni eivät koskaan tee samaa.

Sama logiikka kuin miehillä. Näillä naisilla on kuitenkin joko romanttisia taikka seksuaalisia toiveita sinun suhteesi, vaikka eivät sitä ääneen halua sanoakaan. Varsinkin jos toiveet ovat romanttisia, tässä vaiheessa moni nainen luovuttaa, koska hoksaa ettet sinä tunne yhtään samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä ap niiltä miehiltä asiasta.

Tai voit tietenkin kysellä täälläkin, mutta yhtään oikeaa vastausta täältä et tule saamaan.

Vierailija
24/24 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään järkeä olla tekemisissä, jos osapuolilla on täysin erilaiset toiveen yhdessäololle. Toinen toivoo ystävyyttä ja toinen romanssia. Parempi kummankin etsiä sellainen ihminen jonka kanssa toiveet natsaa yksiin. Ei ystävyyden pidä olla mikään lohdutuspalkinto, vaan asia jota molemmat aidosti haluaa. En tajua sellaisia ihmisiä, jotka haluaisivat roikkua ihastuneen ihmisen ystävyydessä, ilmeisesti jotain itsetunnon pönkitystä katsella toisen kärvistelyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme