Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua olla kavereitani sen jälkeen kun kerron ettei minulla ole tunteita?

Vierailija
09.10.2022 |

Meillä kuitenkin synkkaa joten en ymmärrä miksi emme voisi olla kuitenkin kavereita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee seksiä

Vierailija
2/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoon voi ottaa kaveriltakin.

Vierailija
4/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerron ettei minulla ole heitä kohtaan tunteita, mutta yhdessä meillä on silti mukavaa. Yleensä katkaisevat yhteyden sen jälkeen kun olen kertonut, etten voi kuvitella heitä parisuhdemielessä

Vierailija
5/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ylpeyden päälle.

Vierailija
6/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisinpäin kun kerron että minulla on tunteita, niin katkaistaan yhteydenpito. Mistä tämä johtuu.

Vierailija
7/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on niitä tunteita. En mäkään haluisi olla vain kaveri ihastukseni kanssa, se oisi kidutusta.

Vierailija
8/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankalaa olla platoninen ystävä ihmisen kanssa, jota kohtaan on romanttisia tunteita.

Vierailija
9/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän?!? Mieti tilanne toisinpäin. Haluatko olla kaveri sellaisen kanssa, johon tunnet vetoa?

Vierailija
10/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toisinpäin kun kerron että minulla on tunteita, niin katkaistaan yhteydenpito. Mistä tämä johtuu.

Ettet luule liikoja.

Vierailija
11/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut taas eräs nainen feidasi, vaikka olimme tosi läheisiä, ihan siis ystävinä. Tai siis luulin että olimme läheisiä, mutta ilmeisesti emme olleet, kun hän minut feidasi. Syitä voin vain arvella, mutta luulen, että koska hän sai uusia ystäviä, niin ystävyydelleni ei ollut enää käyttöä.

M34

Vierailija
12/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunteettomuus myös esteenä seksille?

Vierailija
13/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tulee torjutuksi, ei ole kovin hyvä lähtökohta kaveruudelle.

Vierailija
14/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihastumisen tunteet siitä katoaa aikanaan. Olen mies ja voin hyvin kaveri yksipuolisen ihastuksen kanssa. Ei kai se ole niin vakavaa, jos tunteita onkin. Ei mitään sekoilua eikä lähentelyä tietenkään.

Vierailija
15/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltiksessä oli vuosia sitten artikkeli, jossa haastateltiin asiaan perehtynyttä naispsykologia.

Juttu oli niin hyvä, että otin leikkeen talteen. Psykologi sanoi: "Pitäisi muistaa, että jos joku on rakastunut sinuun, et voi tarjota hänelle ystävyyttä."

Vierailija
16/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni käynyt miehenä hieman samoin. Naisia ärsyttää jos en imartele heitä tai yritä saada sänkyyni. Vaikka he itse olisivat sanoneet ensin että ollaan vain kavereita ja se on fine by me, niin sitten he tuntuvat tulevan mustasukkaiseksi, jos menen siellä missä menen ja teen mitä haluan.

Onko naisilla jokin logiikka tuossa, koska miespuoliset ystäväni eivät koskaan tee samaa.

Vierailija
17/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kumminkin pillua? Ihme miehiä jos ei kelpaa.

Vierailija
18/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenlogiikka, ei siinä ole hirveästi järkeä, onhan se tavallaan "söpöä" (joskus).

Vierailija
19/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa söpöä <3

Ei naisia siedetä kuin yhden asian takia.

Vierailija
20/24 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se otti egoon, etsivät ihailijaa tai ihastusjännitteitä. Ehkei miehilläkään ole tunteita aina. Tai pelästyivät sanaa "tunne" kuten pelimiehillä tapana. Halusiko joku pitämistunteita kaverina, koska jos sanoo ettei ole tunteita se koetaan ettei ole mitään välittämistä. Tai kokivat tylsäksi. Osalla oli sitten tunteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän