Miksi miehet eivät halua olla kavereitani sen jälkeen kun kerron ettei minulla ole tunteita?
Meillä kuitenkin synkkaa joten en ymmärrä miksi emme voisi olla kuitenkin kavereita.
Kommentit (24)
Siis kerron ettei minulla ole heitä kohtaan tunteita, mutta yhdessä meillä on silti mukavaa. Yleensä katkaisevat yhteyden sen jälkeen kun olen kertonut, etten voi kuvitella heitä parisuhdemielessä
Minulla toisinpäin kun kerron että minulla on tunteita, niin katkaistaan yhteydenpito. Mistä tämä johtuu.
Koska heillä on niitä tunteita. En mäkään haluisi olla vain kaveri ihastukseni kanssa, se oisi kidutusta.
On hankalaa olla platoninen ystävä ihmisen kanssa, jota kohtaan on romanttisia tunteita.
No miksiköhän?!? Mieti tilanne toisinpäin. Haluatko olla kaveri sellaisen kanssa, johon tunnet vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla toisinpäin kun kerron että minulla on tunteita, niin katkaistaan yhteydenpito. Mistä tämä johtuu.
Ettet luule liikoja.
Minut taas eräs nainen feidasi, vaikka olimme tosi läheisiä, ihan siis ystävinä. Tai siis luulin että olimme läheisiä, mutta ilmeisesti emme olleet, kun hän minut feidasi. Syitä voin vain arvella, mutta luulen, että koska hän sai uusia ystäviä, niin ystävyydelleni ei ollut enää käyttöä.
M34
Onko tunteettomuus myös esteenä seksille?
Se, että tulee torjutuksi, ei ole kovin hyvä lähtökohta kaveruudelle.
Kyllä ne ihastumisen tunteet siitä katoaa aikanaan. Olen mies ja voin hyvin kaveri yksipuolisen ihastuksen kanssa. Ei kai se ole niin vakavaa, jos tunteita onkin. Ei mitään sekoilua eikä lähentelyä tietenkään.
Iltiksessä oli vuosia sitten artikkeli, jossa haastateltiin asiaan perehtynyttä naispsykologia.
Juttu oli niin hyvä, että otin leikkeen talteen. Psykologi sanoi: "Pitäisi muistaa, että jos joku on rakastunut sinuun, et voi tarjota hänelle ystävyyttä."
Itselleni käynyt miehenä hieman samoin. Naisia ärsyttää jos en imartele heitä tai yritä saada sänkyyni. Vaikka he itse olisivat sanoneet ensin että ollaan vain kavereita ja se on fine by me, niin sitten he tuntuvat tulevan mustasukkaiseksi, jos menen siellä missä menen ja teen mitä haluan.
Onko naisilla jokin logiikka tuossa, koska miespuoliset ystäväni eivät koskaan tee samaa.
Annatko kumminkin pillua? Ihme miehiä jos ei kelpaa.
Naisenlogiikka, ei siinä ole hirveästi järkeä, onhan se tavallaan "söpöä" (joskus).
Onpa söpöä <3
Ei naisia siedetä kuin yhden asian takia.
Jos se otti egoon, etsivät ihailijaa tai ihastusjännitteitä. Ehkei miehilläkään ole tunteita aina. Tai pelästyivät sanaa "tunne" kuten pelimiehillä tapana. Halusiko joku pitämistunteita kaverina, koska jos sanoo ettei ole tunteita se koetaan ettei ole mitään välittämistä. Tai kokivat tylsäksi. Osalla oli sitten tunteita?
Hakee seksiä