Shuffle tanssivideoiden katseleminen somesta koska "ovat niin taitavia"
Itse ei siis tanssi mitään.
Onko väärin että epäilyttää?
Kommentit (24)
Kaunista tanssimista mutta arvatenkin joku mies noita katselee siellä :(((((
Siis mikä siinä on epäilyttävää? Kyllähän taitavaa tanssimista on mukava katsella.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies katselee! Se sika!
Googlaa tanssin katselu.
Esim aivokuntoutukseen paitsi tanssi myös tanssin katselu vaikuttaa positiivisesti.
Suomessa rumpalit soittavat surkeesti 16 tahdin khoustilla aksentoitua perus safoolia, teksasin pluusi teroilta tuntuu taittuvan luontevammin.
Joo, katselen kyllä noita.
t. epäilyttävä katselija
Vierailija kirjoitti:
Onko tuomittavaa jos heteromies ihailee hyväsäärisiä naisia, jotka osaavat tanssia?
Vierailija kirjoitti:
Typerän näköistä heilumista.
Tee sama perässä jos jalat toimii.
Katson niitä tanssivideoita missä kauniita beibejä 😋
Miksi valkoisena heteromiehenä katson usein tätä?
Mulla ei kyllä olis käyttöä miehelle jonka harrastus olis katsella näitä
Tykkään katsoa. Ja sitten on ollut niitä toisen tyylisuunnan videoita, mikähän se oli, joita youtube ei ole nostellut nähtäväkseni hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä olis käyttöä miehelle jonka harrastus olis katsella näitä
Mitä "käyttöä" varten sinä sitten hankit miehen? Saako hän kuunnella mm. naisten esittämää musiikkia siinä missä miesten tekemää musiikkia?
Seksiä varten ja lasten tekoa muun muassa. Kuunnella saa, keikalle meneminen riippuu siitä onko artistin tarkoitus esitellä itseään vai musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä varten ja lasten tekoa muun muassa. Kuunnella saa, keikalle meneminen riippuu siitä onko artistin tarkoitus esitellä itseään vai musiikkia.
Onko ihan jonoksi asti tuollaiseen suhteeseen halukkaita miehiä?
Joe Callingbullin sivustolla on shuffle dance videoita etenkin rockmusiikkiin sovellettuina: