Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi
Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊
Kommentit (2068)
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Yarra yarra päivittäiseen käyttöön (oli intialaisen ystävän neuvo) niin hiukset alkaa kasvaa niin että suhina käy korvissa. Tämän oon päässyt käytännössä todeksi toteamaan.
Shampoomerkkejä vaihdellen ja pesun jälkeen aina hoitoainetta, lisäksi seerumi latvoihin. Viimeinen huuhteluvesi kylmällä, eikä kuumaa vettä missään vaiheessa pesua muutenkaan hiuksiin. Harja pois käytöstä, harvapiikkinen kampa tilalle. Hiuksia ei saa kammata märkinä KOSKAAN. Näillä neuvoilla omat hiukset on muuttuneet kuin eri ihmisen tukaksi parissa vuodessa. Paksut ja tasaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anthi anthi missä on se anthi kirjoitti:
Mulla ainahi meinaa olla tukka aika pöllyssä jollei sen anna rasvoittua ainahi 2 viikkoa. Se leikottiin viimeksi 21.1. tänä vuona muttei soo simmone liukas ja luistava kuten 2012 kun mulla viimmeksi oli noin yhtä iso tukka. Tiiä sitt pitääskö juoja jotai saviteetä kussois hiusten tarvimaa piitä. Takkuiseksi meinaa mennä. mikä siihin on syynnä? Onko hiussen latva liian ohut sillon. puuttooko hiusesta siinä tapauksessa vettä, rasvaa vahi jotain hiuksen perusmassaa?
Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään.
Sivusta. Karvaturista puheen ollen, oikeasti olen kokeillut omaan kuontaloon - ihan vaan mielenkiinnosta - koirien shampoota. :D
Karvatura kantoi sänkyyn hiekkaa karvatura
Käytän pelkästään shampoota, pois pestävästä hoitoaineesta olen luopunut kokonaan. Pesun jälkeen käytän hoitosuihketta, hiusöljyä / -seerumia ja vain latvoille. Jos aijon kuumakäsitellä hiukset, laitan muotoiluvoidetta.
En käytä hiuskiinnettä tai -vaahtoa, geeliä ollenkaan.