Työpaikan pikkujouluun pitää tuoda kunkin kotoa joku hassu arvoton esine lahjakonttiin
Ideoita, mikä se voisi olla? Ne avataan sitten yhtenä ohjelmanumerona, eli jotain hauskaa sen pitäisi olla.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Peruna.
Peruna ei ole esine, hauska se kyllä on.
Inkohousut virtsankarkailuun, pääsevät tytöt illalla taksilla kotiin kun ei ole naurettu pissaa housuun.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö kotoa Bengalin tiikeri -dvd? Se olisi klassikko.
Olin alakoululaisena kova katsomaan Avaraa luontoa (lue: viikon kohokohta, taisin itkeä kolme päivää, kun yhtenä viikkona unohtui katsoa ja ohjelma piti tietysti katsoa täysin liikkumatta mahdollisimman lähellä telkkaria ja äänet kutakuinkin täysillä, ettei mikään menisi ohi) ja meillä oli kotona 2 noita Bengalin tiikeri-DVD:itä. En oo kuitenkaan ikinä nähnyt koko... dokumenttia? koska kumpikaan niistä ei toiminut, vaikka kokeilin moneen eri kertaan :( Jotenkin pieni mieli ajatteli, että jos sen antaa olla pari kuukautta rauhassa, niin sit toimis.
Olisin tosi onnellinen, jos saisin toimivan Bengalin tiikeri-dvd:n ja voisin toteuttaa lapsuuden unelmani sen katsomisesta.
Hyvä idea, työpaikan kauneimman naisen käyttämät sukkahousut. Joulun taikaa, toive toteutui😊😊.
Onpa hyvä idea, ei sen aina tarvi olla uutta hienoa ja kallista. Kierrätys kunniaan.
Kyllä joka kodista jotain turhaa löytyy josta voi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun känniääliöt taas tajusi koko jutun ihan väärin. Olisin halunnut lukea oikeasti, mitä ihmiset toisi kotoansa pikkujoululahjaksi. Mutta ei sitten. Biojätteet ja pieru on nyt sitten hauskinta joidenkin kotona.
Känniääliöt?
Onko niin vaikea tajuta, ettei kaikkien kotona säilötä ja hamstrata valtavia määriä täysin tarpeetonta roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Ideahan oli, ettei osteta mitään, vaan jokainen tuo jonkun kauhistuksen kotoaan.
Entä jos kotona ei ole kauhistuksia? Täällä ihan tosissaan väitetään, että "monen kotoa löytyy maatuska" tai "hassunhauska turistiesine matkalta" tai "tarpeeton höpsö keittiötyökalu". No, minä olen konmarittanut kamani eikä taatusti löydy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että pikkujoulujen jälkeen työpaikan roskikset ovat täynnä näitä "hassunhauskoja" tavaroita. Puhumattakaan siitä, että osa käy oikein ostamassa kaupasta jotain täysin tarpeetonta roskaa. Haluaisin tietää mikä yritys on kyseessä, koska siellä ei ilmeisesti ympäristöstä ja kulutuksesta välitetä. Eikä juuri panosteta pikkujouluihin. Sattuu poskiin kun kuvittelen miten kaikki yrittävät pitää kohteliasta nauruilmettä kasvoillaan kun ihastellaan Pekka-Kyllikin reikäistä eriparisukkaa tai Jessica-Jorman vanhaksi käynyttä yksittäiskortonkia.
Vierailija kirjoitti:
vie tyhjä joditablettipurkki
Tai tyhjä jogurttipurkki, johon olet laittanut tarran missä lukee tussilla kirjoitettuna Jodia
Voi jessus tätä ketjua.
Ihan kiva ohjelmanumero, jos on niukka budjetti (ja varsinkin julkisella puolella usein on). Ei vaadi keneltäkään juuri mitään, hippusen luovuutta vain. Onneksi itse ei tarvitse työskennellä niin vajaiden ihmisten kanssa, jotka kuvittelevat että jonkun biojäteroskiksen tuominen on ok.
Veisin jonkun ruman mukin, mainoslippiksen, eripari tyynyliinan tms. Jos kertakaikkiaan mitään ei löytyisi kotoa, ostaisin vaikka laastaripaketin.
Ostin kerran 50 sentillä kirpputorilta savesta tehdyn viinikannun, joka on muotoiltu kukon muotoon. Kukolla on nokka auki ja mielipuolinen ilme. Rinnassa on muistaakseni teksti "Riccione" ja jotain tuulimyllyjen kuvia. Se on ilmeisesti ollut viime vuosikymmenet Ruotsissa ja lienee peräisin joltakin 70-luvun etelänmatkalta.
Vaimo on kutsunut sitä rikokseksi ihmisyyttä vastaan. Jokin sellainen olisi mahtava lahja.
Vanhat roskat jakoon. Ei naurata. Mä veisin arvottoman jalallisen kakkulautasen jonka sain joskus lahjaksi entiseltä työnantajalta Se on ihan rihkamaa mutta tosi iso ja vie paljon tilaa kaapissa. Todennäköisesti saisin tilalle jotain pienempää jonka voin kotimatkalla pudottaa roskikseen.
Hauskuus olisi siinä että olisi hauska nähdä lahjan saajan ilme.
Paavo Värynen: On totuuden aika osat I, II , II & IV
Paavo Lipponen: Muistelmat osa 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun känniääliöt taas tajusi koko jutun ihan väärin. Olisin halunnut lukea oikeasti, mitä ihmiset toisi kotoansa pikkujoululahjaksi. Mutta ei sitten. Biojätteet ja pieru on nyt sitten hauskinta joidenkin kotona.
Känniääliöt?
Onko niin vaikea tajuta, ettei kaikkien kotona säilötä ja hamstrata valtavia määriä täysin tarpeetonta roskaa?
Meillä on koti aika hyvin perattu.
Mun tytär oli tällöin n 10, kun vastaan tuli purkki, jossa oli hänen hampaita.
Tytär sanoi heitä roskiin. Lasinkeräyksessä oli tyhjä pilttipurkki. Laitoin sinne hampaan, muutaman karkin, tarran ja tein huopahatun. Tein lasipurkista possun.
Henkilö, joka sai tämän, purkki on aina joulun aikaan esillä. Karkit syöty, hammas on sisällä
Neuvostoliittolainen perseensuristin: ei sovi perseeseen eikä surise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ideahan oli, ettei osteta mitään, vaan jokainen tuo jonkun kauhistuksen kotoaan.
Entä jos kotona ei ole kauhistuksia? Täällä ihan tosissaan väitetään, että "monen kotoa löytyy maatuska" tai "hassunhauska turistiesine matkalta" tai "tarpeeton höpsö keittiötyökalu". No, minä olen konmarittanut kamani eikä taatusti löydy mitään.
Meiltäkin löytyy lähinnä parittomia sukkia, korjausta odottavia rikkinäisiä vaatteita ja ehkä 1 ylimääräinen mittanauha. Ei mitään outoja koriste-esineitä tai vempaimia.
Voisin tuoda ylimääräiseksi jääneitä nauloja ja ruuveja tyhjässä Piltti-purkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltäkin löytyy lähinnä parittomia sukkia, korjausta odottavia rikkinäisiä vaatteita ja ehkä 1 ylimääräinen mittanauha. Ei mitään outoja koriste-esineitä tai vempaimia.
Juu, tämä on hyvin kummallinen ketju. Kaikki joilla ei ole hassunhauskaa ryönää nurkat täynnä ovat joko juoppoja (?) tai huumorintajuttomia. Tai molempia.
Toisin vanhan haarukan, joka on eri sarjaa kuin muut