Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan pikkujouluun pitää tuoda kunkin kotoa joku hassu arvoton esine lahjakonttiin

Vierailija
09.10.2022 |

Ideoita, mikä se voisi olla? Ne avataan sitten yhtenä ohjelmanumerona, eli jotain hauskaa sen pitäisi olla.

Kommentit (288)

Vierailija
261/288 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan menisi pikkujouluihin, joihin joku tyypillisesti naisista tai homoista koostuva työryhmä on ideoinut hassunhauskoja juttuja joista tulee vain järjetön myötähäpeä.

Tällainen ohjelmanumero jos olisi tiedossa, niin skippaisin. Yleensäkään aikuisille ei suuria ohjelmanumeroita tarvita, kunhan on laadukasta ruokaa miellyttävässä miljöössä niin siinä on jo 90% hoidettu.

Vierailija
262/288 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappiin kiinnitetty leikkihevosesta leikattu tuuhea  häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava tilaisuus laittaa laminoitu BMI-taulukko kiertoon.

Vierailija
264/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhtään ylimääräistä tavaraa. Mikä edes on hassu tavara? Oikeastaan mikä vain, sillä huumoria on erilaisia.

Itse jättäisin väliin, sillä minusta tämä ei ole mitenkään hassu idea. Pelkästään kummallinen. Mutta edelleen, huumoria on erilaisia.

Vierailija
265/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jonkun kristallin (ametistipylväs jne..) 

Eivät ole millään tavoin itselleni arvottomia, mutta suurin osa varmasti pitäisi roskana.

Varmasti ehkä jokin nätti kivi/mineraali saisi saajan miettimään, että keltähän voisi olla. 

Vierailija
266/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa käytetty kortsu.

Tässä ketjussa on ollut muita vastaavia,

mikä teitä vaivaa?

Vierailija
267/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruna.

Peruna ei ole ollenkaan arvoton.

Vierailija
268/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä oli vapaavalintainen lahjanosto, kuitenkaan ei mitään kallista.

Boss kulki laatikko ylhäällä kunkin luona ja tarkotus ottaa sokkona lahja.

Vuoroni tullessa koplasin jotain ja ihmetelin miks hän siirsi laatikkoa, etten saisi sitä lahjaa joka kohdalleni osui.

Sain Valamon luostarin tuikkupesän, sen oli hankkinut boss ja tarkoitti toiselle.

Inhoan kaikkia typeriä leikkejä, ja turhuuksia.

Vierailija
269/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, vieläkö tällaisia lastenjuhlia järjestetään aikuisille ihmisille?

Olen pienessä toimistossa töissä ja me mennään ihan vaan syömään johonkin hyvään paikkaan ja se on sitten siinä. Kaikilla on hyvä mieli eikä tarvitse jännittää, että joku yrittää jossain vaiheessa nolata toisen.

Sama juttu kaikenlaiset uuvuttavat ja myötähäpeää aiheuttavat hääleikit. Ja työpaikkojen tyky-päivät...

Vierailija
270/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hauska idea jaella roskaa eteenpäin "lahjana".

Meillä on tuo sama lahjaohjelmanumero ja ohjeena on, että esineen tulee olla ehjä, periaatteessa käytettävissä tai katsottavissa, mutta antajalle tarpeeton. Roskia tai rikkinäisiä tavaroita ei saa pakettiin pakata.

Minä pakkaisin muoviset harkkosakset, joilla aikoinaan lasten kanssa leikattiin kortteihin kivoja reunoja tai vielä paketissaan olevan munakellon, jonka sain tuparilahjaksi.

nää kaikki menee ihan suoraan roskiin heti kotona. tosi hauskaa kanniskella muiden turhakeroskia omaan roskikseen.

en menisi.

Vierailija
271/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että onpa hauska idea ja näin ihmiset ei käy ostamassa jotain krääsää kaupasta vaan antavat tarpeetonta tavaraa omasta kodistaan eteenpäin. Mutta sitten mietin kaikkia niitä käytettyjä sukkia tai tyhjiä muovipaketteja (elintarvikkeista) mitä jengi täällä ehdottaa, niin tuli sellanen fiilis että enpä itse osaisi kyllä nauraa sellaisen saadessani.

Toivon kuitenkin, että tarkoitus oli antaa jotain hassua, mutta järkevää, kuten vaikka joku käyttämättä jäänyt siivousväline tai yksittäinen hyväkuntoinen kahvikuppi.. Arvostan kuitenkin ajatusta siitä, ettei ihmisiä kannusteta krääsän ostamiseen tätä tempausta varten ja jokainen saa ilon tunteen saadessaan lahjan työpaikalla.

Vierailija
272/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yllättävän paljon ankeamielisiä superkonmarittajia tässä ketjussa. Mun mielestä ihan hassu idea.

Mä olin koronan aikana niin paljon lomautettuna, oli aikaa.

Muutettiin n 5 v sitten, silloin karsittiin paljon ja lomautuksen aikana viilasin.

Jos kävisin nyt kodin läpi, veikkaan löytäisin alle 50 tarpeetonta, tässä on mukana mm kynät, sakset jne.

Käsilaukkujakin minulla on 3. Aikoinaan useita kymmeniä,

Vierailija
273/288 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jopa aika hauska ajatus! Itse ajattelisin, että tarkoitus ei ole viedä roskaa, kuten vessapaperihylsy tai tyhjä maitopurkki, vaan joku omiin nurkkiin jäänyt tarpeeton lahjaksi tms. saatu juttu. Tokikaan minä en ole kutsua saanut, joten tämä ajatus lähinnä siltä pohjalta, mikä itsestä olisi kiva.

Vaikka pyrin olemaan hankkimatta ja säilyttämättä turhaa tavaraa, niin kyllä vaan silti aina löytyy jotain ylimääräistä. 

Vierailija
274/288 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä oli vapaavalintainen lahjanosto, kuitenkaan ei mitään kallista.

Boss kulki laatikko ylhäällä kunkin luona ja tarkotus ottaa sokkona lahja.

Vuoroni tullessa koplasin jotain ja ihmetelin miks hän siirsi laatikkoa, etten saisi sitä lahjaa joka kohdalleni osui.

Sain Valamon luostarin tuikkupesän, sen oli hankkinut boss ja tarkoitti toiselle.

Inhoan kaikkia typeriä leikkejä, ja turhuuksia.

Harmiton juttu tuo pikkulahja; meillä leikittiin totuus vai tehtävää. Juu, ja vedettiin köyttä naiset vastaan miehet. Loppuilta sujui lasten "viidakkopuhelimen" merkeissä.

Vierailija
275/288 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anustappiin kiinnitetty leikkihevosesta leikattu tuuhea  häntä.

Kyllä niin pettymys ja arvoton kuin voi olla, ne karvathan sojottaa ihan väärästä paikasta!

Vierailija
276/288 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituskone, josta pari kirjainta rikki.

Vierailija
277/288 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalliset päiväkotimaiset "ryhmäleikit" aikuisille ei ole hyvä idea ollenkaan, ehkä työpaikan parikymppiset tykkäävät, mutta joku eläkeiän kynnyksellä olevan jäykkäselkäinen rahjus ei edes kykene kaikkiin temppuihin, nyrjäyttää vielä jotain ja joutuu sairaslomalle.

Vierailija
278/288 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo ohjelmanumero. Välttämättä ei ollenkaan hauska.

Vierailija
279/288 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä kaapeissasi on, mutta työpaikalla tosi fiksu idea, krääsää kun jokaisella riittämiin on eikä lisää tarve ostaa.

Vierailija
280/288 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla juurikin on aina ollut tuo tapa pikkujouluissa ja ollaan saatu nauraa vedet silmissä lahjoille. Toki joskus on tullut oikeasti lahjan saajalle jotain ihan mieleistäkin eli toisen roska voi olla toisen aarre. Mutta lahjaksi tosiaan omasta kodista jotain mistä haluaa eroon.