Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20397)
Vierailija kirjoitti:
Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.
Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.
Yhtä tyhjän kanssa tämä elämä minulle enää.
No, minusta tulee varmaan samanlainen, mutta erotuksella, että vanhapiika. Äidilleni olen asiasta puhunut ja kai hän ymmärtää. Ei minusta olisi äidiksi ja ei koko elämäntilanteeni sopisi siihen vielä pitkään aikaan jos koskaan. Tarkoitan monia asioita elämässäni.
Isäni joskus sanoi ettenkö perhettä halua ja minun teki mieli vastata siihen, että "hommaa" minulle sitten ensin hyvä mies jos sellaista toivot. Ei nämä asiat monesti helppoja ole ja ymmärrän kyllä, että jotkut jäävät paitsi tästä kaikesta. Osa ehkä haluaakin niin ja osa tahtomattaan.
Minä toivoisin joskus kumppanin ehkä löytäväni. Jos joskus ajan kuluttua se tuntuisi silti, että olisin valmis siihen kaikkeen. Muuten lapsia ei ikinä halua. En toisaalta ole ainut ja suvussamme on ollut monia lapsettomia. Jotkut ovat myös vanhempana joskus yli 50-vuotiainakin vielä naimisiin menneet. Tulee heti monia mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.
Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.
Kyllähän homoparitkin voi saada lapsia vaikka sijaissynnyttäjän avulla tai kumppanuusvanhemmuuden kautta. Onnea yritykseen!
No hei haloo! Homous on sinun päässäsi. Viestissä ei mainittu mitään tälläistä! :(
En jaksa enää lukea viesteilyjä, koska miltei aina kommentoidaan väärin jonkun kirjoitukseen!!! Jos Pitkis kirjoittaa, ei useinkaan kaipaa mitään kommentointia saati neuvomista asioihinsa. Kirjoittaa vaan tajunnanvirtaa, annetaan olla. Jos joku harmittelee parisuhteetonta lastaan, ei suinkaan auta jonkun kommentointi/vihjailu mahdolliseen sukupuolivähemmistöön kuulumisesta.
Moni närkästyy, neuvoo, kritisoi toisten viestejä. Antakaa olla! Kirjoitelkaa kuulumisianne, antakaa toisten kirjoitella omiaan. Ei myöskään kannata alapeukuttaa kaikkea, ellet tuo omaa näkemystäsi esiin. Älä ilkeile. Arrggghhhh.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.
Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin. Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti. Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.
Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia.
Ok. Turvallista matkaa teille!
Kiitos
Ihana syksyn tuoksu kun pyöräilimme pitemmälle kauppaan.
Nyt tuuli alkaa nousta ja vähän vettä ripsinyt.
Mies laittoi jo rasvapallotarjoilun linnuille ja aika kuhina siinä oli heti. Harakat osaa räpistellä telineen edessä ja hotkivat varmaan suurimman osan.
Pyykkiä pesin koneellisen. Sähköä tulee aurinkokennoista katolta vielä.
Ala ns.vara'mummiksi jollekin lapselle.Tuo iloa ja vaihtelua elämään.
Poistuu viestejä, ihan asiallisia.
Ilmoitettu ylläpitoon.
Laiskottanut koko päivän... hyh hyh... onneksi huomenna saa vielä laiskotella...
Kiitos hyvää kuuluu mutta ihmettelen mikä on tuo jättiläiskone joka laskeutui tänään Pirkkalaan. Joku Antonov-kone, kuulostaa venäläiseltä vai onko vaan Ukrainan? Eikö ketään kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää lukea viesteilyjä, koska miltei aina kommentoidaan väärin jonkun kirjoitukseen!!! Jos Pitkis kirjoittaa, ei useinkaan kaipaa mitään kommentointia saati neuvomista asioihinsa. Kirjoittaa vaan tajunnanvirtaa, annetaan olla. Jos joku harmittelee parisuhteetonta lastaan, ei suinkaan auta jonkun kommentointi/vihjailu mahdolliseen sukupuolivähemmistöön kuulumisesta.
Moni närkästyy, neuvoo, kritisoi toisten viestejä. Antakaa olla! Kirjoitelkaa kuulumisianne, antakaa toisten kirjoitella omiaan. Ei myöskään kannata alapeukuttaa kaikkea, ellet tuo omaa näkemystäsi esiin. Älä ilkeile. Arrggghhhh.
Hyvää yötä
Olen huomannut myös että joidenkin kirjoitukset täällä hyväksytään vaikka olisi mitä vaan, toisten normaalit kuulumiset poistatetaan. Outo palsta ja kirjoittajat.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää kuuluu mutta ihmettelen mikä on tuo jättiläiskone joka laskeutui tänään Pirkkalaan. Joku Antonov-kone, kuulostaa venäläiseltä vai onko vaan Ukrainan? Eikö ketään kiinnosta?
Luin myös Iltalehden uutisen ja ihmettelen kun ei ole kerrottu mikä kone kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Hyvää huomenta sinullekin ja kaikille muille myös.
Olen ilmoittanut ylläpitoon noista viestien turhista poistoista. Joku häirikkö leuhkii vpn yhteyksillään, mutta kyllä nekin saa selvitettyä.
Kateus, kun toisilla on mukavaa? Eikö voisi osallistua ystävälliseen keskusteluun hölmöilyn sijaan???
L a p s e l l i s t a touhua.
Juodaan aamukahvia. Kohta vähän auton valojen ropaamista ja sit ajelulle
Leppoisaa lepopäivää :)
Poistuu, poistuu...
Hyvä, kun useat ilmoittaa mukavien, asiallisten viestien poistoista.
Minäkin ilmoitin!
Ai niin, kuulumisia: ananasjugurttia ja kahvia. Löysä päivä tulossa. Radiossa soi mukava musiikki.
Kaipaan yhden kirjoittajan runomuotoisia, kauniita kirjoituksia :)
Vierailija kirjoitti:
Säästyt paljolta kun sinulla ei ole miniää.
Meillä on vanhassa omenapuussa niin hyvän makuisia omenoita, etten ole muualta samanlaisia saanut. Tänä syksynä niitä on tippunut paljon maahan. Mutta ei se mitään, linnut ovat niitä syöneet. Nytkin räkättirastaat ja mustarastaat ovat koko aamun aterioineet herkkupöydän ääressä. Välillä käydään syömässä aroniapensaan marjoja. Tiaiset tulevat jo koputtelemaan ikkunapieliin. Oon niin iloinen, kun saan seurata lintujen elämää.
Hyvää pyhää kaikille!
Pitkästä aikaa kävelyllä. Aika pitkän lenkin teimmekin ja tulipa kuuma! Onneksi tajusin jättää pitkät kalsarit pois mutta kauluri ja pipo olivat liikaa.
Aamulla varpushaukka yritti napata paistin lintulaumasta mutta ei onnistunut.
Loppupäivä laiskotellen, telkasta tallennuksia löytyy katsottavaksi.
Leppoisaa sunnuntain jatkoa!
Täällä on varmaan keittotaitoisia- löysin åhyvän kaalilaatikon ohjeen mutta mulla jää aina siirappi käyttämättä johonkin muuhun. Juoksevaa hunajaa löytyy, voiko sillä korvata siirapin?
Mitäs tässä, Potteria telkusta kun ei oo muutakaan tekemistä. Huomenna taas työmaalle.
Kyllähän homoparitkin voi saada lapsia vaikka sijaissynnyttäjän avulla tai kumppanuusvanhemmuuden kautta. Onnea yritykseen!