Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20394)

Vierailija
19641/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kuuluu tänään, että nimimerkki muuttuu vuotta ylemmäs

asianajaja, N54

🎂🍾🌹🎈🎁 Onnittelut![🎈🎁🎉

Kiitokset. Kiireinen viikko ollut, joten tänään ihan rauhallinen kotipäivä. Ei mitään juhlintaa. Huomenna kaverin kanssa syömään.

asianajaja, N54

Vierailija
19642/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeitä muuten nähtiin mekin. Äitini kanssa kaksi isoa kyytä samassa kohtaa metsätiellä. En ole ennen nähnyt käärmeitä sanassa kohtaa useampaa. Aamulla näin pyöräillessä vielä yhden ja yritin saada sen tieltä hätisteltyä pois ennen autojen tuloa. Reunaan meni ja oli takaisin tullessani hävinnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19643/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekokin on tietynlainen avioliitto pomon kanssa. Tulee niitä hyviä ja huonoja työpäiviä. Mutta yhdessä on pysyttävä jos haluaa rahaa saada.

Vierailija
19644/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vanhaa äitiä tervehtimässä. Olisi halunnut sängystä pois mutta sanoin ettei voi tulla kun et pysty kävelemään. Katsoimme yhdessä La Promesan. Nyt olen kotona ja pitsa uunissa.

Vierailija
19645/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pitkis kun maltoit olla ostamatta puutarhamyymälästä mitään! Talvi tulossa ja lämmitys vie rahaa.

Vierailija
19646/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Pitkis kun maltoit olla ostamatta puutarhamyymälästä mitään! Talvi tulossa ja lämmitys vie rahaa.

No, älä vielä iloitse, kun tarjouksia seuraan edelleen.. Nyt tosin en olisi voinut edes ostaa mitään muuta kuin ruokaa. Rahat lopussa nyt. Sekin on syy tuohon malttamiseen. Näin meninkin vaan katsomaan tuonne. 

Vierailija
19647/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kirjoitellut aikapäiviin, trolli häntä pitää esillä toistuvasti. Ressukka.

Ap on muuttanut uuteen ketjuun. Sen nimi on Muita  yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. 

Yrittää sielläkin määräillä muita ja kommentoi lähes jokaiselle. 

Vierailija
19648/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kirjoitellut aikapäiviin, trolli häntä pitää esillä toistuvasti. Ressukka.

Ap on muuttanut uuteen ketjuun. Sen nimi on Muita  yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. 

Yrittää sielläkin määräillä muita ja kommentoi lähes jokaiselle. 

Onkohan ap siis yksinäinen? Ehkä hän aloitti tämän(kin) ketjun, kun kukaan ei kysy häen kuulumisiaan?

Vierailija
19649/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita yksinäisiä? on uuden ketjun nimi.

Kukaan ei kysy mitä kuuluu on tämän ketjun idea. 

Kyllä siitä voi päätellä että ap on yksinäinen.

MOT

Vierailija
19650/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava päivä, näimme sukua, ystäviä. Oli talkoohommaa, hyvää ruokaa ja saunomista. Mahtava ilma. Äsken kotiuduimme. 

Hyvää yötä

Vierailija
19651/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis päivä ollut. Tein polttopuita ulkona kirveellä varmaan neljä tuntia, nyt tuntuu joka paikassa kroppaa. Jotenkin ylikierroksilla olo, uni ei tule. Kaikki asiat jauhavat mielessä loputonta rataa, ilman että mikään selkiytyy. No, huomenna on taas uusi päivä. Ja aamulla kaikki näyttää usein paremmalta. 

Vierailija
19652/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kirjeen perjantaina. Kuulumisten kertomisen jälkeen siinä luki: Mitä Sinulle kuuluu? Purskahdin nauruun, kun muistin tämän ketjun. Totella, nykyäänkin kysytään noin. Pitää muistaa vastauskirjeessä kertoa tästä ketjusta :)

Aurinko paistaa, lähdetään pienelle ajelulle kohta. Leppoisa päivä tulossa. Tehdään hyvää ruokaa.

Mukavaa Sunnuntaita

Mummeli

Vierailija
19653/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teille pieni toive. Älkää pilatko tuota yksinäisten kuulumisketjua. Yksinäisillä on jo muutakin harmia elämässään. Sinne ei kuulu viestit missä arvostellaan muita yms. 

Vierailija
19654/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aamu! Ollut vissiin vähän pakkasella.

Täälläkin linnut koputtelee ikkunoihin, kohta kai laitettava pähkinätarjoilu niille. Edellisessä paikassamme oppivat hakemaan kädestä ja säikäyttivät keinussa istuvan lennähtämällä varpaille ja polvelle kerjäämään.

Ehkä pientä pihahommaa tänään. Kuistilla vielä kaktus ja peikonlehti, ne pitänee ottaa jo sisälle.

Vierailija
19655/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kerran kyselyä, huomaatteko mainokset kommenttien välissä. En silloin muistanut ainuttakaan.

Elokuvien ystävänä nyt olen nähnyt useinkin Täydelliset vieraat-leffan mainoksen. Tämä täytyy nähdä, loistavia näyttelijöitä roolituksessa.

Samalla odotan Ikuisuus elokuvaa levitykseen. Iki-ihana Seela Sella vielä mukana.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran kuuluu tänään, että nimimerkki muuttuu vuotta ylemmäs

asianajaja, N54

Myöhästyneet onnittelut!

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 19722: Torstaina oli pakko hommata digiklinikan kautta astmalääkkeisiin reseptit. Todella harvoin olen tarvinnut astmaani lääkitystä ja sen vuoksi mulla ei ole ollut lääkkeitä eikä voimassaolevia reseptejäkään vuosikausiin. Nyt, kun olen muutaman päivän niitä käyttänyt, henki kulkee taas eikä tunnu enää siltä, että joku istuisi rintakehäni päällä. Yski, aivasta, niistä, ota huikkka vettä, yski, aivasta, niistä, ota huikka vettä, yski, aivasta.... tämä jatkuu edelleen. Ruoka ei maistu miltään ja on ihan jäätävä väsymys. Välillä turhauttaa, kun haluaisi tehdä jotain muutakin kuin vain maata peiton alla. Nyt on vielä ollut hyvät ilmatkin ja olisi voinut pihajuttuja tehdä, mutta ei vaan jaksa. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 19722: Torstaina oli pakko hommata digiklinikan kautta astmalääkkeisiin reseptit. Todella harvoin olen tarvinnut astmaani lääkitystä ja sen vuoksi mulla ei ole ollut lääkkeitä eikä voimassaolevia reseptejäkään vuosikausiin. Nyt, kun olen muutaman päivän niitä käyttänyt, henki kulkee taas eikä tunnu enää siltä, että joku istuisi rintakehäni päällä. Yski, aivasta, niistä, ota huikkka vettä, yski, aivasta, niistä, ota huikka vettä, yski, aivasta.... tämä jatkuu edelleen. Ruoka ei maistu miltään ja on ihan jäätävä väsymys. Välillä turhauttaa, kun haluaisi tehdä jotain muutakin kuin vain maata peiton alla. Nyt on vielä ollut hyvät ilmatkin ja olisi voinut pihajuttuja tehdä, mutta ei vaan jaksa. 

Ettei ois koronaa?

Hyvinkin mahdollista. Sitä se digiklinikan lääkärikin epäili. Irlannissahan oli paikallisuutisissakin monta kertaa, että virus alkoi siellä syyskuun alussa taas leviämään. Ja mulla myös tietty vastustuskykykin heikentynyt, kun olen vuoden alusta lähtien käyttänyt taas sytostaatteja. 

Vierailija
19659/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä tuoksuu kantarellit; käsittelin ne ennen pakastamista, jäähtymässä nyt.

Aamulla aikaisin kävimme metsäretkellä kantarelleja etsimässä, löysimmekin niitä aivan uusista paikoista. Valitettavasti jonkin verran oli jo mennyt huonoksi, olisi pitänyt aiemmin ne löytää. Nyt on ainekset moneen kantarelliherkkuun.

Samassa maastossa pohjanpystykorva haukkui, pian olimme metsämiesten juttusilla. Kaksi teertä nähtiin, "onneksi" kauempana metsästäjistä.

Raikas retki oli, sormet meinasi paleltua, kun kaivelin sieniä sammalikosta.  Retken jälkeen aamukahvit maistuivat hyvälle suppispiirakan kera.

Kohta onkin jo päiväkahvin aika, lämmitän leivinuunia ja laitan uunijuurekset kanan fileepihvien  kanssa paistumaan. 

Kaunis aurinkoinen syyskuun päivä tänään.

Nyt tuli aika "ruokapitoinen" viesti, mutta tällaista tänään kuuluu; liikuntaa ja ruokaa.

Vierailija
19660/20394 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimmekin pitkällä pyöräilyllä, pihahommat saa jäädä huomiselle.

Kuistin kalusteitten pehmusteet otan sisälle jo, tokkopa tulee enää istuskeltua kuistilla.

Mahtava ilma. Ilmassa syksyn tuntu, pihtakuuset levittää ihanaa aromikasta tuoksuaan.

Moneksi päiväksi luvattu näitä ilmoja.

Onpa Lampaalla nyt terveyshuolia! Toivotan parempaa vointia ja paranemista.