Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20394)

Vierailija
19621/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos Vauvalla olisi keskusteluketjuille suodatustoiminto. Viikon lukutauko ja sinä aikana tullut yli kymmenkunta sivua lisää, nyt ei sitten jaksa lukea niitäkään viestejä, joissa voisi olla jotain mielenkiintoista.

Itse kyllä epäilen, että Sanoma viis veisaa mitä tänne kirjoitellaan, kun katsoo joidekin ketjujen otsikointia ja kommentteja.

Vierailija
19622/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyisin on monella tapana aloittaa uusia harrastuksia.  

Ajattelin kohentaa omaa hyvinvointiani ja vähentää kivistyksiä ja kolotuksia kropassani.  Ystäväni kertoi aloittaneensa kankijoogan, kankealle kropalle tarkoitetun joogan. Tällaiselle kotona viihtyvälle sopivasti nettitoteutuksena, voi tehdä juuri silloin, kun itselle sopii. Harrastaminen ei ainakaan ole lähtemisestä eikä kellonajoista  kiinni.

Sopivasti on syystarjous voimassa vielä huomisiltaan saakka. 8 viikon ohjelma, 3 eri pituista ohjelmaa/viikko.  Ohjelma käytössä vuoden ajan.

Ekan puolituntisen venyttelin aamulla, todellakin tulee venyttelyt tarpeeseen!

Mukavaa lauantain jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos Vauvalla olisi keskusteluketjuille suodatustoiminto. Viikon lukutauko ja sinä aikana tullut yli kymmenkunta sivua lisää, nyt ei sitten jaksa lukea niitäkään viestejä, joissa voisi olla jotain mielenkiintoista.

Itse kyllä epäilen, että Sanoma viis veisaa mitä tänne kirjoitellaan, kun katsoo joidekin ketjujen otsikointia ja kommentteja.

Pikalukutaidosta on apua. Mä luin viimeiset pari vuotta työkseni kilometrikaupalla EU-direktivejä, viranomaismääräyksiä, lakipykäliä yms. Tietenkään en lukenut niitä sanasta sanaan, siinähän olisi mennyt ikä ja terveys. Pikalukuna luin eli silmäni hakivat vain sellaisia sanoja, jotka jollain tavalla liittyivät omaan työhöni. Ja ne kohdat sitten luin tarkemmin, kaiken muun jätin lukematta. Samaa pikalukua olen jo jonkin aikaa käyttänyt tähän ketjuunkin. Samaa systeemiä olen käyttänyt monissa muissakin ketjuissa. Varsinkin niissä, joihin säännöllisesti ilmestyi palstan "potkulakihullu". Hyppäsin vaan yli kaikki hänen kommenttinsa. 

Vierailija
19624/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mainostako joogaa.

Vierailija
19625/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.

Mitä mieltä? Valehtelua ja itsensä kehumista. Nyt olisi paikallaan se lause: "Oih! Nyt kun noin kirjoitin, poskeni punehtuu häpeästä."

Jos edes osaa hävetä. Näyttelee olevansa bloggari, blogin nimeä ei kuitenkaan sanota, ja sitten suitsuttaa itselleen kehuja. Mua hävettää lukeakin jotain näin noloa.

Lisätietoja haluavat varmaan muutkin. Minkä lehden bloggari ja blogin nimi. Miksi kirjoitti noin huonoa suomea ja epäloogisia lauseita? 

Vierailija
19626/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkuin ilmoitat. Olet itse tämän tien valinnut. Olen jo naisvihasta sinut ilmoittanut. Oikeastaan olen sinut ilmoittanut koko keskustelun häiritsemisestä ja toisten kommentteihin puuttumisesta.

Olet vainoharhainen.  Minä en ole ainuttakaan solvausviestiä kirjoittanut. Mutta eikö teille ole selvinnyt, että koko ketju poistetaan, jos jatkuvasti laittomuuksia täytyy poistaa. Sanoma ei ota riskejä. Haluaisin riidattoman hyvin käyttäytyvien ketjun. Sinä et käyttäytynyt hyvin. Syytät viattomia ja herjaat toisia.

Miten luulet meneväsi Sanoman taakse, kun jatkuvasti omat poistetut törkyviestisi puhuvat aivan muuta! Ja mikä on ollut laitonta? Olet tehnyt ilmoituksia väärin perustein! Sekin on laitonta! Kuka nyt on Einstein! Minä sitä vastoin hyvinkin ilmoitin laittomaksi erään erittäink

Mikä Einstein? Mistä sinä puhut? Rauhoitu hyvä ihminen. 

Vierailija
19627/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaalle: suodattaminen helpottaisi tylsän sivuklikkailun määrää kun ei muista mihin sivulle olet jäänyt viimeisen kerran jälkeen. Pikalukutaito on kyllä hallussa, tosin ei lakiteksteissä kun niiden diagnostiikka perustuu jos ja kun analyysiin. 

Hienoa, että Irlannin reissu oli onnistunut. Pidän itse kohteista, joilla on paljon menneen maailman historiaa, esim. Englannin etelärannikko linnoineen on ihan mahtava.

Vierailija
19628/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ilma!

Saatiin pari ämpärillistä viinirypäleitä. Ovat pieniä mutta makeita. Näköjään ampparitkin olivat ne löytäneet mutta jäipä meillekin.

Ihme kun tipuille ei kelpaa. Viikon olimme poissa niin olisivat saaneet rauhassa huseerata.

Neljästä luumusta saimme ennen lähtöä syötyä kaksi kypsintä, nyt loput kaksi on hävinnyt puusta.

Syysleimun kukat oli vissiin jänis käynyt siististi napsimassa.

Teemme hyytelöä rypälemehusta, ei kaikkia jaksa syödä semmoisenaan.

Tällaisia tylsiä kuulumisia täältä.

Vierailija
19629/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut kirjamäärääni mutta paljon niitä on. Kakkoskodissa koko seinän levyiset korkeat hyllyt täynnä, lisäksi korkea kirjakaruselli. Täällä vähän vähemmän mutta monta hyllymetriä silti. 

Olen alkanut viemään kirjaston kierrätyshyllyyn, sieltä ne katoavat nopeasti.

Mies kävi luovuttamassa verta, minä sillä aikaa kirjastossa lehtiä lukemassa. Näytti sateiselta mutta ei kuitenkaan kastuttu. Ihana syksyn tuoksu ilmassa ja kaunis ruska.

Toivottavasti itsekukin osaamme täällä kirjoitella toisiamme arvostaen ja sivistyneesti💐

Eikös olis ihana, jos olis kirjastohuone kotona, tai semmoinen naistenluola, missä olis hyvä nojatuoli ja tilaa kaikille harrastuksille. Tietysti sisäkkökin tarvittais, joka pyyhkisi pölyt kaikista kirjoista.

Ihana mielikuva. Pelikortit, palapelit, neule

Mies pyyhkis pölyjä ja hierois hartioita. Ja muutakin.

Joo klittaa kanssa!

Näin. Johan tossa erkkikin kyllästyisi pelkkään pölyjen pyyhkimisen seuraamiseen.

Vierailija
19630/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut kirjamäärääni mutta paljon niitä on. Kakkoskodissa koko seinän levyiset korkeat hyllyt täynnä, lisäksi korkea kirjakaruselli. Täällä vähän vähemmän mutta monta hyllymetriä silti. 

Olen alkanut viemään kirjaston kierrätyshyllyyn, sieltä ne katoavat nopeasti.

Mies kävi luovuttamassa verta, minä sillä aikaa kirjastossa lehtiä lukemassa. Näytti sateiselta mutta ei kuitenkaan kastuttu. Ihana syksyn tuoksu ilmassa ja kaunis ruska.

Toivottavasti itsekukin osaamme täällä kirjoitella toisiamme arvostaen ja sivistyneesti💐

Eikös olis ihana, jos olis kirjastohuone kotona, tai semmoinen naistenluola, missä olis hyvä nojatuoli ja tilaa kaikille harrastuksille. Tietysti sisäkkökin tarvittais, joka pyyhkisi pölyt kaikista kirjoista.

Ihana mielikuva. Pelikortit, palapelit, neule

Mies pyyhkis pölyjä ja hierois hartioita. Ja muutakin.

Joo klittaa kanssa!

Näin. Johan tossa erkkikin kyllästyisi pelkkään pölyjen pyyhkimisen seuraamiseen.

Todella. Ihan äärimmäisen tylsältä kuulostaa tuo "ihana mielikuva".

Vierailija
19631/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen itseni niin hyvin että en edes aloita mitään harrastusta, varsinkaan maksullista. Pari kertaa ehkä tulisi käytyä mutta innostus lopahtaisi alkuunsa.

Joskus muinoin maksoin kauden vain naisille tarkoitetulle kuntosalille - kävinköhän pari kertaa.

Minulle riittää mainiosti tämä tasainen elämä. Kotona yritän edes joskus vähän jumpata ja venytellä.

Vierailija
19632/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Einsteinista tuli mieleen- on muuten tosi hyvät lounaat tuon nimisessä ravintolassa!

Ainakin Lahdessa on kaksikin kyseistä paikkaa, suosittelen.

Vierailija
19633/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä "blogikirjoittajan" ylistys oli kyllä pohjanoteeraus itsekehussa. Eikö  sua yhtään hävetä ap?

Vähän luulen, että ap on jo häpeän tuolla puolen. Omalla nimellään ilmiantaa viestejä rystyset valkoisina. Uskon että modetiimissäkin hänet jo tunnetaan vähän "spesiaalina" tapauksena, jonka toilailuille naureskellaan. 

Varmaan ovat väsyneet tähän spessulyyliin. Mä en ikinä kehtaisi kehua itseäni noin, missä harhamaailmassa hän elää, jos uskoo tuollaista itsestään. Aivan uniikkitapaus.

Vierailija
19634/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mahtava pyöräilysää tänään, syksynraikas ja aurinkoinen.

Näin pienen kyykäärmeen, pöllön (en tiedä mikä pöllö oli), teeren ja kotipihassa perhosen, suruvaipan.

Kun tulin ulkoa sisälle, keittiöstä leijaili suppispiirakan ja luumupaistoksen tuoksu. Paistoin ne ennen lenkillelähtöäni.  Kohta tuoksuu paistettu siika, mieheni keittää perunat ja paistaa siikafileet. Mieheni löysi aamulla suppilovahveroita ja pari siikaa oli verkossa. 

Viestin 19696 27.9. klo 13.45 kirjoittajalle: noin paljon viinirypäleitä, wau! Me saatiin luumuja vähän enemmän kuin neljä; vein niitä vähän siskolleni.  Aika pian ne on syötävä, etteivät mene pilalle. 

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
19635/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkun uuden harrastuksen joka tukee hyvinvointia. Arki on muuttunut ja sen tuntee kehossa.

Vierailija
19636/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuuluu tänään, että nimimerkki muuttuu vuotta ylemmäs

asianajaja, N54

Vierailija
19637/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ethän nyt tekeydy tyhmemmäksi, kuin olet. Ehkä mahdotontakin.

Trollit, jankkaajat, ilkeilijät ilmoitettu, onhan vpn osoitteesi turvallinen??? En usko, että ip käytössäsi!"

Mitä ihmettä kuvittelet ilmoittelustasi minulle seuraavan? Voin kertoa, että ihan työpaikan koneella tätä kirjoittelen. 

Kerrothan ihmeessä työpaikkasi, tai ilmineeraat itse viestittelysi heille, ovat varmaan innoissaan näin hienosta laadusta "laatu" toki lainausmerkeissä. Häpeästä punehtuneena...

No joo, kyllähän ketä tahansa hävettäisi myöntää kirjoittavansa näin ala-arvoiseen ketjuun. Ei tätä kukaan täysjärkinen jaksaisi edes lukea...

Vierailija
19638/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, N54

🎂🍾🌹🎈🎁 Onnittelut![🎈🎁🎉

Vierailija
19639/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, N54

Lämpimät onnittelut!

Vierailija
19640/20394 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut tosi kaunis päivä. Tykkään syyskuusta ja on yksi lempikuukausistani. Olimme äitini kanssa kävelyllä. Melkein  koko päivän olen ulkona ollut. 

Eilen kävin kaupassa ja sieltä taas jotain aletuotteita. Puutarhamyymälässä kävin katsomassa taimia, mutta en ostanut mitään. On siellä vielä niitä myymättä melko paljon.

Mietin tänään, että elämäni on kuitenkin ihan hyvää. Välillä väsynyt olo, mutta sitten taas joku tälläinen päivä huomaan, että fiilis on parempi.

Opiskeluissakin pitää vaan jaksaa yrittää ja vähitellen  tehdä niitä kaikkia. Ehkä olen siitä huono ihminen, että pitäisi heti päästä tekemään jotain asiaa, kun tulee kiinnostus siihen. Näin tuon esseeseen kuuluvan haastattelun kanssa ei viitsisi odotella. Silti tuo kaikki on kesken ja pitäisi nyt uusi henkilö siihen löytää.

Ruokaa olen myös laittanut ja mietin, että voisin leipoa vielä pullaa. Iltaisin olen katsonut mm kisoja vielä jälkeenpäin. Ehkä typerää, mutta jäisivät muuten katsomatta ja tykkään kuitenkin ne katsoa.