Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20732)
Eipä tarvii muistaa, kun ollaan jo äänestetty ennakkoon. Omaa tyhmyyttäni olin tänään ylitöissä, kun siitä ei makseta mitään. Kiirettä kummiskin pukkaa töissä. 1h 30min heitetty hukkaan vapaa-ajastani.
Minä taas kerran kirjoitan äidistäni. Meillä ei vaan nyt enää meinaa välit pysyä kunnossa. Tietyistä syistä olemme todella paljon yhdessä. Itse yritän jaksaa ja pysyä ok tuulella. Äitini on raskasta seuraa. Ei osaa puhua oikein mistään. Se menee sitten niiden samojen juttujen jauhamiseksi. Sitten hän suuttuu helposti. Hyvin raskasta ja tylsääkin elämää. Itse olen nyt surullinen. En meinaa kestää enää tätä tilannetta. Olemme vaan jatkossakin pakosta paljon yhdessä.
Yksi tuntemani ihminen on kuollut ja muuten on mennyt perustyyppisesti päiväni. Eipä tässä päivittelemistä, kun mitään ihmeitä ei tapahdu. Vähän flunssan tuntua on ja tänään odotan Umk:n finaalia. Viime aikoina mielialat vaihtelee todella suuresti.
M30
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuntemani ihminen on kuollut ja muuten on mennyt perustyyppisesti päiväni. Eipä tässä päivittelemistä, kun mitään ihmeitä ei tapahdu. Vähän flunssan tuntua on ja tänään odotan Umk:n finaalia. Viime aikoina mielialat vaihtelee todella suuresti.
M30
Mikäs on sun suosikki UMK:ssa, mun on Sara S.
Niimpä, täällä sattuu ja tapahtuu... syntymiä ja kuolemia, sairastumisia, onnistumisia, kaikenlaista. Osanottoni, jos läheinen kuoli. Ainahan se tuommoinen vaikuttaa omaankin ajatusmaailmaan.
N63
Kiitos hyvää kuuluu.
Eilen piti viettää papparaisen kanssa iltaa, mutta tuli esteitä - lastenlasten hoitoa ja sen sellaista, mikä on tietty mukavaa. Noh... ensi viikonloppuna sitten.
Ollaan siis oltu tuon miehen kanssa yhdessä jo 37 vuotta (ja parhaat ystävät), mutta eri asunnot nykyään (18 vuotta), mikä on hyvä.
- mummo67v -
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kerran kirjoitan äidistäni. Meillä ei vaan nyt enää meinaa välit pysyä kunnossa. Tietyistä syistä olemme todella paljon yhdessä. Itse yritän jaksaa ja pysyä ok tuulella. Äitini on raskasta seuraa. Ei osaa puhua oikein mistään. Se menee sitten niiden samojen juttujen jauhamiseksi. Sitten hän suuttuu helposti. Hyvin raskasta ja tylsääkin elämää. Itse olen nyt surullinen. En meinaa kestää enää tätä tilannetta. Olemme vaan jatkossakin pakosta paljon yhdessä.
Asutteko yhdessä, saatko tarpeeksi omaa aikaa? Käy vaikka lenkillä, leffassa tai jotain omaa...
Voimia sulle
N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Mikäs on sun suosikki UMK:ssa, mun on Sara S.
Niimpä, täällä sattuu ja tapahtuu... syntymiä ja kuolemia, sairastumisia, onnistumisia, kaikenlaista. Osanottoni, jos läheinen kuoli. Ainahan se tuommoinen vaikuttaa omaankin ajatusmaailmaan.
N63
Tunsin hänet 10 vuoden ajan ja hän antoi mun elämälle suunnan. Iäkäs oli ja hyvin mukava ihminen. En ole murheen murtama, mutta ikävältä tuntuu.
Ei mulla suosikkia ole Umk-ehdokkaista. Livet ratkaisee kenelle annan ääneni yle-sovelluksella.
Pitää tänään lähteä liikenteeseen, ettei vaan pyöri ikävät ajatukset mielessä. Onhan tässä viime vuosina kuollut tuntemiani ihmisiä ja osa sairastunut vakavasti, että ei nämä tuntemukset uutta ole minulle. Korona-aikakausi on syvältä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää kuuluu.
Eilen piti viettää papparaisen kanssa iltaa, mutta tuli esteitä - lastenlasten hoitoa ja sen sellaista, mikä on tietty mukavaa. Noh... ensi viikonloppuna sitten.
Ollaan siis oltu tuon miehen kanssa yhdessä jo 37 vuotta (ja parhaat ystävät), mutta eri asunnot nykyään (18 vuotta), mikä on hyvä.
- mummo67v -
Eipä "esteet" illanvietolle liene kovin hankalat, itse aina ihmettelen pienten energiaa... ehdit sit papparaisen kassa vietellä aikaa myöhemmin, eikö? Mukavaa vkl
N63
Kävin tänään kirppiksellä ja löysin elokuvan Perfect Creature (2006). Herkkujakin ostin kaupasta iltaa varten ja tässä äsken katsoin Togo (2019) elokuvan syöden samalla Fazerin Dumlesuklaalevyn, juoden Corona olutta ja imeskellen sitruuna/hunaja Mynthonia. Oli koskettava elokuva tuo Togo.
Kanaa tulee tänä iltana vielä syötyä puoliseitsemän aikoihin ja klo. 21.00 herkuttelen sipseillä ja irtokarkeilla, kun katson sitä Umk -ohjelmaa. Eipä päivän ohjelma piristänyt kauheasti oloani.
Elämä on. Ei sitä aina voi olla niiin mukavaa. Toivottavasti muille päivä enemmän hymyilee.
M30
Rakastelimme vaimon kanssa aamusella.
Olipa rentouttavaa, kun eilisen päivän olinkin selibaatissa.
Sitten aamiainen ja käytiin kävelyllä.
Iltapäivällä ollaan siivottu taloa ja sitten iltasella vielä saunomme.
Saattaahan se olla, että halu taas herää.
Kovin on veijari taas innokkaana...
Ihan hyvää kuuluu, kiitos.
Olen katsellut vanhoja valokuvia. Lapset olivat niin söpöjä ja ihania pieninä. Olen heistä ylpeä edelleen.
Olen vain ollut, nukuin jotenkin huonosti.
Ajattelin katsoa Areenasta jotakin. Ei oikeastaan väliä laadusta.
Mielessä käy aina silloin tällöin erään ns ystävän käytös. Ihmettelen vähän häntä.
Ilmoittaa, että olivat tv:ssä ja linkkasi pätkät.
Ihmetyttää, miksi näin. Onko meillä jokin kilpailu? Tiedän, että on ehkä syytä lastemme kohdalla. Aina muistaa mainita, että toisen lapsen amk keskeytyi korona-opiskelun takia. Omani veti amk:n läpi siitä huolimatta. Muistaa aina mainita, että moni keskeytti tuolloin. En ole kysellyt aiheesta. Nyt aloitti avoimessa uudelleen.
Toinen omustani saa omat opintonsa amk:ssa päätökseen nyt keväällä. Opiskeli aiempaan jo yhden ammatin. En ole lesoillut aiheesta. Hänen toinen lapsensa suoritti jonkin yo-tutkintoa vastaavan ulkomailla. Näitä hän vertailee.
Omani suorittivat yo:t hyvin. Hän toi toiselle lahjaksi piccolo-kuohun ja kaksi lasia. Varakas yrittäjäperhe, ehkä hieman köyhää.
Vähän typerältä tuntuu hänen käytöksensä meitä kohtaan muutenkin. Pidin häntä reiluna ja kivana aiemmin.
Nykyisin jättää mulle näitä kehumislinkkejä yms eikä sitten kuittaa mun vastauksiakaan.
En ole koskaan arvostellut häntä muille. Itsekseni ihmettelen kyllä.
Mitä mieltä N63 on Suomen viisuehdokkaasta? Mun ääni meni tuolle voittajalle Windows95Manille. On nyt epävarma olo, että oliko järkevää antaa hänelle ääneni.
Flunssakin on iskenyt itseeni, että taitaapa jäädä lepopäiväksi tämä. Mielestäni Umk oli ihan viihdyttävä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä N63 on Suomen viisuehdokkaasta? Mun ääni meni tuolle voittajalle Windows95Manille. On nyt epävarma olo, että oliko järkevää antaa hänelle ääneni.
Flunssakin on iskenyt itseeni, että taitaapa jäädä lepopäiväksi tämä. Mielestäni Umk oli ihan viihdyttävä.
M30
No. Tiedäthän mistä tykkäsin!!! En kyllä yhtään ymmärrä, millä kappaleella sijoitus olisi ollut Ruotsissa paras...
Nyt vaalikahville, nam
N63
Loiventelua näin sunnuntain kunniaksi. Pariviikkoa menny taas pikku pöhnässä. Kivaa on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
No. Tiedäthän mistä tykkäsin!!! En kyllä yhtään ymmärrä, millä kappaleella sijoitus olisi ollut Ruotsissa paras...
Nyt vaalikahville, nam
N63
Mun äiti pitää järkyttävänä tuota edustajaa ja kanssa kannatti Sara Siipolaa. Ajattelin tässä onko samanlaiset tuntemukset sulla.
Mä äänestin Window95Manin esitystä, kun se viihdytti mua eniten. Mielummin mä äänestän sitä mistä pidän eniten ja ilman välittämättä sijoituksista. Se harmittaisi, jos sijaa vain ajattelisi ja ei silti pärjättäisi.
Kävin ostamassa hedelmiä ja mehua. Oon tässä todellakin räkätaudissa.
M30
Tää on hyvä palsta. Avauduin hiukan eilen ja tänään alkoi jo helpottaa enkä enää pyöritä asiaa. Tehköön ja ajatelkoon tää ns. ystävä mitä haluaa. Ennen oli kiva. Jos meillä onkin nyt jokin kilpailu keskenämme, niin mä en osallistu.
En vastaile ja pysyn loitolla. Enkä kysele erästä menestystä, vaikka hän kai sitä haluaa kysyttävän. Olkoon. Luovutan. Olen arvioinut hänet väärin tai hän muuttui iän mukana. Niin ne hommelit muuttuu. Jos otan yhteyttä, niin luultavasti ei taas vastaile, jos ei ole mitään kehuttavaa. Annan olla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä palsta. Avauduin hiukan eilen ja tänään alkoi jo helpottaa enkä enää pyöritä asiaa. Tehköön ja ajatelkoon tää ns. ystävä mitä haluaa. Ennen oli kiva. Jos meillä onkin nyt jokin kilpailu keskenämme, niin mä en osallistu.
En vastaile ja pysyn loitolla. Enkä kysele erästä menestystä, vaikka hän kai sitä haluaa kysyttävän. Olkoon. Luovutan. Olen arvioinut hänet väärin tai hän muuttui iän mukana. Niin ne hommelit muuttuu. Jos otan yhteyttä, niin luultavasti ei taas vastaile, jos ei ole mitään kehuttavaa. Annan olla.
Luin kyllä aiemmankin viestisi, en oikein osannut kommentoida, koska päällimmäisenä vain mietin, miksi olet edelleen tekemisissä tuommoisen ns ystävän kanssa... mitä saat siitä? Ja jos ennen olikin parempi ystävä, jotain on muuttunut. Ystävästäkin voi erota. Tänne tosiaan saa purkaa myös pahaa mieltään. Hyvä jos helpotti🤔
Leppoisaa lepopäivää Sulle ja Kaikille, arki alkakoon...
N63
Vierailija kirjoitti:
Rakastelimme vaimon kanssa aamusella.
Olipa rentouttavaa, kun eilisen päivän olinkin selibaatissa.
Sitten aamiainen ja käytiin kävelyllä.
Iltapäivällä ollaan siivottu taloa ja sitten iltasella vielä saunomme.
Saattaahan se olla, että halu taas herää.
Kovin on veijari taas innokkaana...
😂
En ole yhtään tyytyväinen vaalitulokseen. Luulin sen olevan selvää peliä, että Haavistosta tulee seuraava pressa, mutta ei.
Itkien saan mennä nukkumaan :(
Oi. Ihana uuni. Siitä saa ihan erilaista lämpöä. Tuo uuden opettelu on välillä haastavaa, mutta sitä isompi on tyytyväisyys, kun sitten 😏nnistuu.
Mukavaa Viikonloppua Kaikille, Muistakaa Äänestää
N63