Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20394)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tämä ketju joillekkin koko elämä, ihan sama, mutta eivät ihmiset ala tänne kirjautumaan, paitsi Lammas, Doris, ja Pitkis vai mikä lie se oli?
Mä kirjauduin palstalle jo ennenkuin olin laittanut ensimmäistäkään kommenttia tähän ketjuun ja se on varma, että jos tähän ketjuun tulee kirjautumispakko, niin sen jälkeen en kirjoita ketjuun enää yhtään mitään. Jotain rajaa nyt sentään tähän "kakaroiden nahisteluun". Jos joku tai jotkut poistelee mielivaltaisesti ja/tai silkkaa ilkeyttään muiden kommentteja, niin siihen toki soisin ylläpidon puuttuvan. Kun mä olin kansakoulussa, oli ihan tavallista, että kun yksi oppilaista töpeksi, koko luokka jäi jälki-istuntoon. Ei näin! En kannata sitä, että muutaman tyypin takia kaikkia "rangaistaan".
Myös sinun viestejäsi poistettiin sun reissun aikaan. Olit kai kertonut jotain, joka ei sopinut linjaan. En ymmärrä tätä mielivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
On se tämä ketju joillekkin koko elämä, ihan sama, mutta eivät ihmiset ala tänne kirjautumaan, paitsi Lammas, Doris, ja Pitkis vai mikä lie se oli?
Mä kirjauduin palstalle jo ennenkuin olin laittanut ensimmäistäkään kommenttia tähän ketjuun ja se on varma, että jos tähän ketjuun tulee kirjautumispakko, niin sen jälkeen en kirjoita ketjuun enää yhtään mitään. Jotain rajaa nyt sentään tähän "kakaroiden nahisteluun". Jos joku tai jotkut poistelee mielivaltaisesti ja/tai silkkaa ilkeyttään muiden kommentteja, niin siihen toki soisin ylläpidon puuttuvan. Kun mä olin kansakoulussa, oli ihan tavallista, että kun yksi oppilaista töpeksi, koko luokka jäi jälki-istuntoon. Ei näin! En kannata sitä, että muutaman tyypin takia kaikkia "rangaistaan".
Niin, mites se oli? Y l i l a u d a l l e h a n tuli kirjautuminen ja kaikki kirjautumattomat tulivat tänne. On siinä kirjautumisessa hyvätkin tai pahatkin puolensa. Paha puoli se, että tuli trollit tänne.
Voi Lammas, olenpa nyt peräti kateellinen reissustasi!
Mukava kun saitte hyvät ilmat ja kaikki meni hyvin.
Me olemme vallan käyneet noilla valmiilla kiertomatkoilla ja olleet tosi tyytyväisiä. Nyt passit vanhentuneet eikä ehkä tule enää lähdettyä.
Lähdimme aamulla tänne kakkoskotiin, reilun kuuden tunnin ajomatka meni jouhevasti. Kaunis keli oli ajella, huomiseksi kyllä luvattu sadetta.
Ei nähty kurkia pelloilla, pari joutsenta vain. Maaruskaa alkaa olla, juolukkavarvikot kauniita ja osa haapapuistakin jo upeassa värityksessä.
Hyvää viikonloppua kaikille💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sinu
Kenen tahansa viestit voidaan poistaa, jos niitä spämmää jatkuvasti. Jos se naurattaa kerran niin, heh heh, mutta pämmättynä maailman tappiin asti tuskin naurattaa ketään.
Nro 18964: "Myös sinun viestejäsi poistettiin sun reissun aikaan. Olit kai kertonut jotain, joka ei sopinut linjaan. En ymmärrä tätä mielivaltaa."
Sitä en tosiaan huomannut, kun olin reissussa enkä tänään skrollannut niin pitkälle taaksepäin. Mutta tosiaan en ymmärrä sitä, että muutaman tyypin takia pitää "rangaista" kaikkia muitakin. Vieläkin ottaa päähän, kun muistelen kansakouluaikoja ja sitä, että joutui jälki-istuntoon sen takia, että joku luokkakaveri oli keksinyt perseillä. Ja tuli mieleen vielä sellainenkin, että aikoinaan L'Orealilla oli ihan tajuttoman hyvä pitkien hiusten latvahoitoaine. Noh, se vedettiin markkinoilta, koska jotkut ääliöt oli keksineet alkaa juomaan sitä. Eikä siinä ollut edes mitään päihdyttävää.
Mä kyllä ymmärrän sen, että tässä ketjussa ei kaikki pidä kaikkien kommenteista, mutta ne kommentit kannattaa vaan ohittaa. Lukee vain ne kommentit, jotka haluaa, ja jättää omaan arvoonsa ne, jotka ärsyttää. Eihän reaalimaailmassakaan ala vänkäämään vastaan ärsyttävälle naapurille vaan kävelee vain ohi. Jos joku on totaalisen fiksoitunut Dorikseen, niin sellaista ihmistä kohtaan voi tuntea korkeintaan vähän sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Lammas, olenpa nyt peräti kateellinen reissustasi!
Mukava kun saitte hyvät ilmat ja kaikki meni hyvin.Me olemme vallan käyneet noilla valmiilla kiertomatkoilla ja olleet tosi tyytyväisiä. Nyt passit vanhentuneet eikä ehkä tule enää lähdettyä.
Lähdimme aamulla tänne kakkoskotiin, reilun kuuden tunnin ajomatka meni jouhevasti. Kaunis keli oli ajella, huomiseksi kyllä luvattu sadetta.
Ei nähty kurkia pelloilla, pari joutsenta vain. Maaruskaa alkaa olla, juolukkavarvikot kauniita ja osa haapapuistakin jo upeassa värityksessä.
Hyvää viikonloppua kaikille💐
Mun passi vanhenee vasta lokakuussa 2027 ja kyllä taidan käydä Irlöannissa vielä toisenkin kerran. ;ulla ei kyllä ole muita henkkareita ollutkaan kuin passi, joten varmasti passi tulee uusittua senkin jälkeen. Mutta oli kyllä ihana reissu.
Nro 18964: "Myös sinun viestejäsi poistettiin sun reissun aikaan. Olit kai kertonut jotain, joka ei sopinut linjaan. En ymmärrä tätä mielivaltaa."
Sitä en tosiaan huomannut, kun olin reissussa enkä tänään skrollannut niin pitkälle taaksepäin. Mutta tosiaan en ymmärrä sitä, että muutaman tyypin takia pitää "rangaista" kaikkia muitakin. Vieläkin ottaa päähän, kun muistelen kansakouluaikoja ja sitä, että joutui jälki-istuntoon sen takia, että joku luokkakaveri oli keksinyt perseillä. Ja tuli mieleen vielä sellainenkin, että aikoinaan L'Orealilla oli ihan tajuttoman hyvä pitkien hiusten latvahoitoaine. Noh, se vedettiin markkinoilta, koska jotkut ääliöt oli keksineet alkaa juomaan sitä. Eikä siinä ollut edes mitään päihdyttävää.
Mä kyllä ymmärrän sen, että tässä ketjussa ei kaikki pidä kaikkien kommenteista, mutta ne kommentit kannattaa vaan ohittaa. Lukee vain ne kommentit, jotka haluaa, ja jättää omaan
Täydin samaa mieltä. Erilaisuus ja eri mielipide pitää sallia, sen voi ohittaa poistamatta. Ja jatkaa omia juttuja.
Mä kyllä ymmärrän sen, että tässä ketjussa ei kaikki pidä kaikkien kommenteista, mutta ne kommentit kannattaa vaan ohittaa. Lukee vain ne kommentit, jotka haluaa, ja jättää omaan
Sun jotain viestiä toistettiin keskusteluun ja siksi kait poistui. Päätösvalta kuitenkin moden, ei ilmiantajan. Eikä tietenkään sinun vikasi, että joku spämmää viestejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ensitöikseni tein ylläpidolle pyynnön kirjautumispakosta. Se oli alunperin Ap: n ehdotus. Syynä poistovimma, riitely, jankkaus ja muiden mielipiteiden kielto. Tämä oli vasta pyyntö. Tämän hetken tilannetta en tiedä. Toiveena ketjun rauhoittaminen.
Ymmärrän pointtisi, mutta en halua palata kansakouluun 1960-luvulle. Siis siihen, että syyttömiä rangaistaan muutaman perseilijän takia.
Klo on 18 ja olen syönyt aamulla vain kaksi näkkileipää ja kahvia. Ruuan keitin, mutta vain mies söi, itselle ei maistu. Ajattelin syödä vain palan juustoa ja keittokinkku siivuja. Onneksi jääkaapissa on tummaa suklaata. Että tällainen diabeetikko täällä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Muisteluja: Olin oppikoulussa. Kouluruoka ei ollut kummoista, mutta maksullista silti. Joskus toivoin, että äiti unohtaisi antaa ruokarahan. Laput ostettiin viikottain, en muista mistä. Ellei joku päivä käynyt syömässä, sairaus, hammaslääkäri ym, siitä oli silti maksettu myös. Matkatkin maksoivat, linja-autossa oli rahastaja, sievä vaalea neito.
Muisteluja. Kiitos tästä sanasta heti alussa, tietää hypätä yli 💐
Vierailija kirjoitti:
Aamulla ensitöikseni tein ylläpidolle pyynnön kirjautumispakosta. Se oli alunperin Ap: n ehdotus. Syynä poistovimma, riitely, jankkaus ja muiden mielipiteiden kielto. Tämä oli vasta pyyntö. Tämän hetken tilannetta en tiedä. Toiveena ketjun rauhoittaminen.
Ymmärrän pointtisi, mutta en halua palata kansakouluun 1960-luvulle. Siis siihen, että syyttömiä rangaistaan muutaman perseilijän takia.
Poissaollessasi tänne kertyi härskejä intiimejä "kuulumisia". Kun niitä kehoitettiin kirjoittamaan seksiosioon, siitähän se riemu repesi. Ei käy heille, vaan vaativat, että ne pitää hyväksyä tänne. Iso osa ihmisistä ei halua lukea toisten intiimejä asioita tai itse retostella niillä kuin joku esiteini. Toisten tavallisia kuulumisia ivailtiin ja ilkeiltiin.
Mitään selkeää syytä ei ollut, miksi eivät siirtyneet tai avanneet vaikka kymmenen uutta ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muisteluja: Olin oppikoulussa. Kouluruoka ei ollut kummoista, mutta maksullista silti. Joskus toivoin, että äiti unohtaisi antaa ruokarahan. Laput ostettiin viikottain, en muista mistä. Ellei joku päivä käynyt syömässä, sairaus, hammaslääkäri ym, siitä oli silti maksettu myös. Matkatkin maksoivat, linja-autossa oli rahastaja, sievä vaalea neito.
Ei kuulosta aidolta kukkakimpulta, voipi toki ollakin.
Kukkakimppu, kommentoithan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja trolli kait käyttää kimppua taas ja esiintyy toisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja trolli kait käyttää kimppua taas ja esiintyy toisena.
Odotellaan aidon kukkakimpun kommentteja.
No joo. Onhan se tietenkin kiva tulla "puhtaaseen pöytään syömään, kun muut on tehneet työt."
Asianosaiset varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tuota kirjoittanut! Harmillisesti joku on alkanut käyttää kukkakimppua ilkeisiin kommentteihin.💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tuota kirjoittanut! Harmillisesti joku on alkanut käyttää kukkakimppua ilkeisiin kommentteihin.💐
Voiko ottaa yksinoikeuden johonkin emoijiin? Ei mun mielestä. Mutta tämä on tuhmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän sen, että tässä ketjussa ei kaikki pidä kaikkien kommenteista, mutta ne kommentit kannattaa va
Tässä on viisas viesti.
Joku mainitsi Ylen sarjan Ellis. Koukkuunnuin heti. Kunnon brittilaatua, ehtii jo epäillä jokaista ja syyllinen onkin se jota viimeksi odotit. 2. jakso tänään loppuun ja ehkä hieman kolmatta.