Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20442)

Vierailija
18541/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää oikeesti, tämä ampiaispesäkommentoija on se sama "unienselittelijä". Miettikää tarkoin, kenelle uskoudutte.

Tämä.

Unentulkitsija. Vaikka olen hömppä täällä useimmiten, on asioita joita arvostan elämässä yli kaiken. Ne ovat Rehellisyys ja Luottamus.

Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi,  en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska en niitä muista ja ne ovat sellaisia asioita ettei niistä leikkiä lasketa. 

Ajattelen,

No. Minun mielestäni unien tulkinnat oli tosi mielenkiintoisia. Muutkin, kuin omat unet.

En ymmärrä lainkaan, millä tapaa hän olisi epäuskottavasti käyttäytynyt. Täällä vaan joku alkaa moittia heti sitä, joka saa kiitosta.

Vierailija
18542/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi häirikkö, joka peukuttaa omia kommenttejaan.

Hyvää yötä ja levollista unta kaikille.

Näkyy tulleen ketjuun uudestaan heti klo 7.00 jälkeen. Kunpa ymmärtäisi hakea apua itselleen.

Kuka tulee heti seiskalta?

Joku onnellinen. Tulisipa minäkin.😂

Harrastuksesi: trollaaminen vauvapalstalla. Kiva lisä CV-listaan :) 

Kerrohan, miksi itkeä tuherrat täällä toistuvasti? Onko sulla paha mieli? Yksinäisyys, mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18543/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna vituttaa tänään(kin).

Vierailija
18544/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse enää luottamusta täällä herättääkään, koska en enää tulkitse. Enkä lainaakaan pankista tarvitse.

Pakkomielteenomaisesti varoittelet täällä muita päivästä toiseen, olenkin huolestunut sinun terveydestäsi epäilyksien kylväjänä.

Vierailija
18545/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi häirikkö, joka peukuttaa omia kommenttejaan.

Hyvää yötä ja levollista unta kaikille.

Näkyy tulleen ketjuun uudestaan heti klo 7.00 jälkeen. Kunpa ymmärtäisi hakea apua itselleen.

Kuka tulee heti seiskalta?

Joku onnellinen. Tulisipa minäkin.😂

Itkemään tänne heti seiskalta? Toki.

Vierailija
18546/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää oikeesti, tämä ampiaispesäkommentoija on se sama "unienselittelijä". Miettikää tarkoin, kenelle uskoudutte.

Tämä.

Unentulkitsija. Vaikka olen hömppä täällä useimmiten, on asioita joita arvostan elämässä yli kaiken. Ne ovat Rehellisyys ja Luottamus.

Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi,  en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska en niitä muista ja ne ovat sellaisia asioita ettei

Totta, ja niitä oli mukava tulkita. Se oli vähän kuin silta ihmisten välillä tuo hetki. Suuret kiitokset vielä kerran kun kerroitte.

Vierailija
18547/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi,  en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska

ITKUmerkki unohtui. Miksi. Kerro. Hah

Vierailija
18548/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpas reipas, hyvää päivänjatkoa sinulle!

Vierailija
18549/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi,  en arvostele, enkä selvitä mitään muuta. Ne eivät jää mieleeni, enkä palaa niihin koska

Minä kehun myös Lammasta, Kukkakimppua, pitkästi kirjoittajaa, Mummelia, m31 (?) Ja vaikka kuinka montaa muuta, jotka kommenteillaan tekevät ketjusta The Ketjun. Täällä kelpaa kuulumisiin, musiikki, teatteri, taide siinä kuin puutarhahommat, kirjat ja kutominenkin.

Ai ei saa ketään kehua, mitä sääntöjä sinä nyt latelet?

Vierailija
18550/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitpas reipas, hyvää päivänjatkoa sinulle!

Kiitos! Toivoo Risto Reipas. Mies. Voi apua. Pian lähtee..

Vierailija
18551/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silta ihmisten välillä

Kirjoitit kauniisti

(Ei voi enää lainata, pitkä viestiketju)

Vierailija
18552/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi trollius l. peikkous ei ole tarttuva tauti. Kiusallinen kyllä ja harmillinen :)

Rokotetta ei valitettavasti ole

Vierailija
18553/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Unien tulkinta on tullut elämääni jo ollessani 16-vuotias. Pidän sitä arvokkaana lahjana, että voin tulkita myös muiden unia ja auttaa ihmistä sillä tavoin itse ymmärtämään mitä näkemänsä uni tarkoitti, se kasvattaa unennäkijän itsetuntemusta. Sillä asialla en koskaan ilkamoi

"VASTAUKSET ELÄVÄT AIKANSA, KYSYMYKSET TULEVAT AINA UUDESTAAN" Sanoi joku viisas aikoinaan.

Vierailija
18554/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi trollius l. peikkous ei ole tarttuva tauti. Kiusallinen kyllä ja harmillinen :)

Rokotetta ei valitettavasti ole

Onkohan löydetty alunperin jostain pimeästä lepakkoluolasta tämä ikävä sairaus? Ennenhän nämä vietiin saareen sairastamaan keskenään. Oppivat muuntautuessaan lentämään, siksi onkin niin vaarallinen ilmiö.

Tässä teille kummitustarina.

Vierailija
18555/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Ketju!  😂🤣😝😜

Voi DorisAnonyymi,  sulle on kusi noussut päähän.🤢

Kirjoittaa kateudesta vihreä trollipeikko :)

Vierailija
18556/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä voit vaikuttaa vain omiin viesteihisi.

Se, että kiinnität huomion yksittäisiin provosoiviin viesteihin ja koet tarvetta ojentaa näitä kirjoittajia, ruokkii sitä, että nuo asiattomat viestit saavat lisää vain huomiota.

Ohita ja ilmoita viesti, joka on asiaton. Älä ruoki trollia!

Vierailija
18557/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollius on latinaa, kullero suomeksi. Miksiköhän niin kauniille kukalle on annettu noin kummallinen nimi?

Puutarhuri

Vierailija
18558/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!

Vierailija
18559/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin kirkkaankeltaisen sateenvarjon esiin, vihreät kumisaappaat jalkaan ja ulos! Terveellinen, happirikas ilma. Lenkin jälkeen kuumaa kaakaota.

Vierailija
18560/20442 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!

Sori. En malttanut olla vähän kiusoittelematta, kun tuo trolliröllipeikko on niin yksitoikkoinen ja läpinäkyvä. Nyt lopetan, kiitos. (En muuten ollut lähellekään ainoa) itkupotkuraivarinaurua :)