Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20730)
Tämä palsta saisi olla pidempään auki. Juuri, kun ehdin tänne niin ns menee kiinni.
En eilen kerennyt vastata, kun aika umpeutui täällä sulle yhdelle.
Mä koin sen vain etuoikeutetuksi, kun pääsin jututtaa niitä elokuvan tekijöitä. Mua ei yhtään jännittänyt ja ei yhtään pelottanut se, kun olin ainut asiakas. Kuten sanoin aikaisemmassa viestissä, että kaikki olivat rennon oloisia.
Tuntuu kivalta ajatukselta, kun sanoit mun olleen tilanteen pelastaja, kun tulin tuohon tapahtumaan.
Mua silti ihmetyttää, miksi noinkin ainutlaatuiseen tilaisuuteen ei tullut vähääkään katsojia. Hinnastakaan ei ollut kiinni, kun oli 12 euroa lippu tuohon koko tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtämässä aamulla, kun huomenna menee jo plussalle. Se on kivaa hommaa ja menee talvikin nopeammin. Yritän pitää ajatukset positiivisena. Olen taipuvainen mietiskelyyn.
Itsekin tykkään hiihdosta. Lapsena kilpailin ja osaan aika hyvin molempia tyylejä. Harmi vaan, etten tule enää hiihdettyä. Ei ole vapaan tyylin suksia ja tyyli selälleni parempi. Lisäksi täällä maalla ei ole vapaan tyylin paanaa. Ihan sellainen kapea vaan. Tavalliset perinteisen ladut on vaan.
Hei, olen tuo jolle vastasit. Asun myös maalla ja ainoastaan perinteisen hiihtoon urat. Jos haluaa luistella, niin metsätiellä onnistuu, jos ovat tasoitetut.
En mä mennytkään elokuviin, kun nukahdin sohvalle koiruus sylissä. Nytkin olisi ollut aikaa nukkua, mutta ei. Sisäinen kelloni herätti mut ja tuli vain nukuttua kuusi tuntia äsken. Vaikuttaa olevan unirytmit aivan sekaisin. Toissa yönä sentään nukuin 9h 30min ainakin.
Tänään meen kirppikselle ja syömään jonnekin. Pipokaan ei uppoa enää päähän, kun kävin parturissa.
Mulla on joitain haavoja selässä. Niiden ansiosta näin ötökkämäisiä unia ja eläinten raadotkin seurasivat minua. En yhtään tiedä mistä oon ne haavat saanut.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vielä senkin unohdin sanoa, että älkää sekoittako mua M30:iin. Samat ajatukset samalle päivälle vain sattumalta molemmilla. Hassua vielä, että ei niin markkinoidusta elokuvasta samat sjatukset
Pitää tähän todeta, että minä kyllä ehdin jo luulla sitä. Oli molempien viestit peräkkäin. Ensin M30 kertoi, että aikoo ehkä mennä elokuvan katsomaan. Sitten alla olevassa viestissä taas kerrotaan samasta elokuvasta ja käynnistä siellä. Näin mietin, että M30 varmaan unohti sen nimimerkin alemmasta viestistä. Ajattelin, että vastaan hänelle, kun kirjoitin tuosta kuinka olit pelastaja, kun menit sinne ainoana katsomaan. Hassu sattuma, että molemmilla sama elokuva katselussa. Vai menikö M30 sitä elokuvaa edes katsomaan. 😊
Yllä olevaan viestiin lisäys, että näköjään M30 ei mennytkään elokuviin. Pitäisi ehkä lukea ketjua ensin ja sitten vasta kirjoittaa, kun tuossa ihan selvästi asia lukee. Ehdin vaan viestin jo kirjoittaa.
"Sisäinen kelloni herätti mut ja tuli vain nukuttua kuusi tuntia äsken"
Tuli tästä mieleen, että itselle tuo kuusi tuntia on se perus nukkumisaikani. Yleensä tuo riittää ja herään viimeistään sen jälkeen, kun olen kuusi tuntia nukkunut. Joskus nukun vielä hetken sen jälkeen. Ihmiset ovat yksilöitä tässäkin asiassa. Minulle tuo riittää ja tänäänkin nukuin noin 7 tuntia ja se on tosi hyvä itselleni.
Ei kauhean hyvää, karmea yskä. Miten pääsen äänestämään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä senkin unohdin sanoa, että älkää sekoittako mua M30:iin. Samat ajatukset samalle päivälle vain sattumalta molemmilla. Hassua vielä, että ei niin markkinoidusta elokuvasta samat sjatukset
Pitää tähän todeta, että minä kyllä ehdin jo luulla sitä. Oli molempien viestit peräkkäin. Ensin M30 kertoi, että aikoo ehkä mennä elokuvan katsomaan. Sitten alla olevassa viestissä taas kerrotaan samasta elokuvasta ja käynnistä siellä. Näin mietin, että M30 varmaan unohti sen nimimerkin alemmasta viestistä. Ajattelin, että vastaan hänelle, kun kirjoitin tuosta kuinka olit pelastaja, kun menit sinne ainoana katsomaan. Hassu sattuma, että molemmilla sama elokuva katselussa. Vai menikö M30 sitä elokuvaa edes katsomaan. 😊
Mä kerroin ajatukseni edellistä kommenttia koskien edellisellä sivulla. Hyvät huomenet sentään itselläni on ja jotain pitäisi keksiä tälle päivälle. On sunnuntai ja se viikon laiskin päivä. Mä oikeastaan löysin tänne, kun kirjoitin Googleen "Mun Kaupunki keskustelu." En ole mikään palstailija.
Se on moro, sillä en pistä tavaksi tänne kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauhean hyvää, karmea yskä. Miten pääsen äänestämään..
Juo jotain lämmintä kuten esim. teetä ja ota kurkkupastilleja jos on. Oikeastaan sun ei kannata mennä äänestämään jos sinulla onkin korona. Jäät kotiin lepäämään niin et tartuta toisiin mahdollista koronaa tai mikä itselläsi onkaan.
Ei ongelmaa siitä, että sekoitit Mut ja ton toisen keskenään. Eihän sitä aina edes näe kaikkia viestejä, jos ei ole päivittänyt sivua.
Sitten tuolle toiselle:
Arkisin aika vakioksi on tullut kuuden tunnin yöunet, mutta tosi väsyttävät olot ollut viimepäivinä niin olisin toivonut pystyväni nukkua näin viikonloppuna pidempään.
Odotan nyt Burger Kingissä Tendercrisp ateriaani 🍔🍟
M30
Huh, viime viikko olikin sellaista haipakkaa, että en oikein ehtinyt edes palstailla. Olen nyt tammikuussa piristynyt viime vuoden loppuun verrattuna, kun pistin vitamiinit/lisäaineet kuntoon ja sain SSRI-lääkityksen. Sosialisoin tämän viikon oikein urakalla ja nyt olenkin aika puhki. Ensi viikon aion omistaa pääasiassa itselleni, vaikka vanhemmat sanoivatkin tulevansa kylään.
Hyvä ystäväni vietti viikonlopun luonani ja voi miten hauskaa oli viettää laatuaikaa! Se teki selvästi mielelle todella hyvää. Mutta kyllä se oma aika itselle ja omille harrastuksille on niin tärkeää myös. Rakastan rutiinejani ja inhoan poiketa niistä, joten en pidä kiireviikoista, koska silloin omat harrastukset ja omaehtoiset aikataulut kärsivät.
Aloitin uuden murhamysteeridekkarin ja alku on itselleni vähän tahmea, mutta katsotaan nyt kuinka se siitä kehittyy. Olen yleisesti nyt toiveikkaampi vuoden 2024 suhteen, liekö sitten lääkitys vai lisääntynyt valo, elämäntilanne tai jokin muu.
Ikävä kuulla, että kaikkien alkuvuosi ei ole käynnistynyt yhtä toiveikkaissa merkeissä. Sitä aina niin toivoisi, että asiat voisivat olla hyvin kaikille.
N30
Sä N30 kuulostat hyväntuuliselta. Hyvä, että sä voit hyvin, sillä mulla tuntuu olevan joitain puutostiloja. Epäilen onko mulla B vitamiineista puutostiloja, kun tuntuu ettei jaksamista paljoa ole.
Tulisipa kesä niin vointikin paranisi. Huuletkin rohtuu ihan koko ajan ja luulen selässä olevat haavat tulleen kuivasta ihosta.
M30
Kiva, kuulla että joillakin muillakin menee paremmin nyt. Minäkin olin olin aika surullisella mielellä syksyllä ja vielä tammikuun alussakin. Nyt vähitellen olo on parantunut. Tykkään itse silti talvesta todella paljon. Kesä voi olla jotenkin ikävää aikaa minulle. Tämä, vaikka muuten kesästä pidänkin. Ehkä olen yksinäisempi kesäisin ja tulee se oli kuinka pitäisi elää täysillä hs matkustella niin paljon jne.
Nyt vähitellen olen tavallaan päättänyt, että minä oikeasti käyn tuon koulun nyt loppuun. Taistelen sen loppuun, vaikka väkisin. Samoin olen alkanut ajatella, että maalaan sen mitä jaksan ja mihin rahat riittää. Jos edellinen asukas on tuhonnut seiniä, eikä ole niitä jälkiä ja kaikenlaisia auringontuomia haalistumia yms korjannut niin mitä minä sille voin. Ei ole tavallaan minun asiani nyt korjata kaikkea tuota. Toki viihtyisyyden yms takia olisi kiva, että kaikki olisi kunnossa. Silti en voi kaikkea rahaa tuohon laittaa. Tulee siis keväällä nyt muutto tuonne uuteen asuntoon. Yritän sitä kunnostaa hieman. Rahat on ihan lopussa ja syömisen kanssa pitää nyt oikeasti olla tarkkana. Lisäksi tuo koulutus vaatisi nyt eräiden asioiden ostoa. Tämä vielä lisäksi kaikkeen.
Itse olen yksinäinen. Ei ole ystäviä, eikä oikein ketään muutenkaan. Moni ei tiedä miten yksin sitä voikaan joku toinen olla. Samoin viime vuosi oli todella raskas. Näin oikeastaan moni sanoisi, että tästä on suunta nyt ylöspäin. Toivon niin. Lähden itse nyt ulos ja olen sitten varmaan tunteja ulkona. Eilenkin oli se lähtö vaikeaa. Sitten olen iloinen, että vaan lähdin ulos.
Oikein hyvää lepopäivää Kaikille, kävin aamulla äänestämässä ja kohta on vaalikahvit&berliininmunkki
Onpa jotenkin hyvä mieli, nukuin hyvin ja jaksan jännittävät vaalivaavojaiset
N63
Laiskottaa. Olen yksin kotona, aamulla jaksoin vähän siivoilla, mutta nyt vain roikun täällä. Pitäisi pukea päälle ja lähteä ulos. Siellä on vaan niin harmaata ja märän näköistä. Joudun etsimään jotkut vedenpitävät kengät jalkaani. Toisaalta voisihan sitä samalla hakea pizzan, sitä on tehnyt mieli jo monta päivää.
Söin eilen ahneuksissani janssonin kiusausta johon oli käytetty tavallista kermaa. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi ja nyt mahani on todella kipeä. Tulipahan taas testattua, ei kestä niin ei kestä. Tyhmä ahne minä!
Vierailija kirjoitti:
Sä N30 kuulostat hyväntuuliselta. Hyvä, että sä voit hyvin, sillä mulla tuntuu olevan joitain puutostiloja. Epäilen onko mulla B vitamiineista puutostiloja, kun tuntuu ettei jaksamista paljoa ole.
Tulisipa kesä niin vointikin paranisi. Huuletkin rohtuu ihan koko ajan ja luulen selässä olevat haavat tulleen kuivasta ihosta.
M30
Aijai, kuiva iho on kyllä talven kiusa monille. Itselläni on herkästi rasvoittuva iho, mutta täytyy myöntää että näin talvisin voi esiintyä pintakuivuutta täälläkin. Laitan yöksi marulaöljyä kasvoille ihonhoitorutiinien jälkeen, jotta kosteutta pysyisi ihossa enemmän, kai se vähän auttaa. Tunnen muutaman atooppisen ihon ihmisen ja käyttävät ainakin nämä tuntemani Aqualania (saa apteekista).
Kieltämättä olo on nyt kohentunut. Olen jaksanut urheilla ja sosialisoida paremmin, ja etenin tuosta urheilun tasaisuudesta olen iloinen. Se antaa niin paljon voimaa arjessa ja minusta on hauska seurata oman taidon kehitystä (käyn ihan vaan salilla, mutta kuitenkin).
Urheilun myötä lisäsin magnesiumin ottamista, koska luin että se on hyvä lisä urheilevalle (välttää jumeja), mutta myös voi piristää joidenkin tutkimusten mukaan mieltä. Lisäksi aloin ottamaan D-vitamiinia maksimimäärän (100mg), että niissäkin saattaa piillä ratkaisu. Toki lempeällä otteella vaan eteenpäin, itseään soimaamalla harvoin elämänlaatu muuttuu paremmaksi ainakaan. Askel kerrallaan! :)
N30
Mä tässä otin melkein kahden tunnin päikkärit. Varmaan sen merkki, ettei ensi yönä tuu hyvin nukuttua. Väsyttää vieläkin.
Mä en jaksa katsoa presidentin vaaleja. Mä en edes kaikkia kasvoja voi sietää.
Pitäisi munkin kai syödä ravintoaineita kuten N30.
Löysin mä tänään pari elokuvaakin:
- The Reef (2010)
- The Promise (2005)
Väsyä lukuunottamatta on mennyt mukavasti tämä päivä. Onpa "kiva" taas palata huomenna töihin. Hitsi kun saisi nukkua niin pitkään kuin voisi.
M30