Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20730)
Hyvää kuuluu muuten mutta ulkoilu jäänyt liian vähiin. Yritin äsken lenkille mutta lyhyeksi jäi jalkakäytävien liukkauden vuoksi. Jäätä paksu kerros. Liukuesteiden eikä sauvojenkaan piikit auttaneet täysin. Asun Helsingissä. Mutta kevättä ja valoa kohti ollaan menossa, täysikuu näkyy taivaalla, rauhallinen koti-ilta hyvän kirjan ja iltakahvin seurassa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut ihan hyvä mieli tässä tällä viikolla. Olen silti hyvin yksinäinen. Tämäkin on kiva ketju, mutta kun se ei vaan korvaa sitä ihmistä jonka kanssa jutella. Samoin yritän löytää palstalta ketjuja aiheista mistä olen kiinnostunut. Esimerkiksi musiikista. On vaan niin hiljaista sen osalta. Omia ketjuja en jaksa aloittaa.
Ei me tekoälyjä olla... toivottavasti ei.
Mä tuun tänne aina välillä kirjoittaa kuulumisiani, kun tunnen kommunikoinnin puutetta. Sä siis tykkäät minkälaisesta musiikista?
Mä kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta ehkä eniten melodista instrumentaalista metallia. Myös melankoliset ja surulliset instrumentaaliset musiikit on lähellä sydäntäni. Mulle hienous musiikissa on siinä soitossa ja melodioissa.
Mulla on musiikissa sellainen ongelma, että kaipaisin jotain uutta mieleistäni musiikkia, mutta en vain löydä. Kauniita melodioita tykkäisin niin kuunnella.
M30
Kävin hiihtämässä. Siitä tuli hyvä olo, vaikka oli pakkasta ja aina on vähän työlästä lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut ihan hyvä mieli tässä tällä viikolla. Olen silti hyvin yksinäinen. Tämäkin on kiva ketju, mutta kun se ei vaan korvaa sitä ihmistä jonka kanssa jutella. Samoin yritän löytää palstalta ketjuja aiheista mistä olen kiinnostunut. Esimerkiksi musiikista. On vaan niin hiljaista sen osalta. Omia ketjuja en jaksa aloittaa.
Ei me tekoälyjä olla... toivottavasti ei.
Mä tuun tänne aina välillä kirjoittaa kuulumisiani, kun tunnen kommunikoinnin puutetta. Sä siis tykkäät minkälaisesta musiikista?
Mä kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta ehkä eniten melodista instrumentaalista metallia. Myös melankoliset ja surulliset instrumentaaliset musiikit on lähellä sydäntäni. Mulle hienous musiikissa on siinä soitossa ja melodioissa.
Mulla on musiikissa sellainen ongelma, että kaipaisin jotain uutta mieleistäni musiikkia, mutta en vain löydä. Kaunii
Pahoittelut, että kirjoitin vähän väärin. Piti siis kirjoittaa, että tämä ketju ei korvaa sitä juttelua kasvokkain ihmisten kanssa. Ette te tekoälyjä sentään ole. Hyvin huomattu.
Minulla on oikeastaan sama musiikkimaku kuin nuorempana. Olen nyt nyt itsekin 30. Tykkään rokista ja metallista. Vaikeaa on silti nimetä mitään suosikkibändejä. Tyylilajina on silti usein nämä. Ehkä itse eroan siinä, että tuijotan usein sanoja, että mitä biisi kertoo. Se määrittää mistä pidän. Toki melodiakin on tärkeä.
Nykyisin kuuntelen usein cover versioita. Tykkään katsoa miten joku toinen muuttaa jotain biisiä mistä tykkään. Monet kuuntelemani bändit ovat melko tuntemattomia. Usein kuuntelen myös itsekin melko surullista musiikkia. Biisien teema on synkkä. Ehkä se on jokin tapa purkaa ajatuksiani. Tuttua on myös tuo, ettei löydy enää mitään kuunneltavaa. Tämä palsta on tärkeä juuri tähän, että voi keskustella edes jonkin verran. Aiemmin täällä oli enemmän itseä kiinnostavia juttuja. Joskus olin täällä paljon. Nyt vähemmän löytyy sellaista ketjuja mitä kiinnostaa seurata.
Kuuntelen minäkin vähemmän tunnettuja yhtyeitä ja youtube kanavia. Youtubesta mä kuuntelen musiikkia. Covereitakin kuuntelen paljon. Instrumentaaliset youtube kanavat ovat siitä kivoja, että niihin tulee säännöllisin väliajoin uutta musiikkia covereina. Lucas King, Megaraptor, Frog Leap Studios ja Turbo ovat mun korvilla useasti.
Eikä sitä pakolla edes tiedä, jos vaikka tällä alustallakin joskus kommunikoi tekoälyn kanssa.
M30
Minä tykkään kotimaisesta musiikista, viimeisimpänä Vesterinen on suosikkini. Olli Halonen, Ultra Bra Miljoona Sade, Yö, Eput, Tuomari Nurmio...
Kävin tänään parturissa ja Subwayssä syömässä. Alkoikin hiuksia tuntua nenän päässä.
Nyt tässä aloittelen erikoista ruokahetkeä, sillä kahvia, hillomunkki ja lihaa on nyt edessäni odottamassa matkaa vatsaani.
Eipä ihmeemmin tekemistä tänään ole, joten saatan tänään mennä elokuviin katsomaan sen Mun kaupunki elokuvan.
M30
Mä kävin katsomassa tuon Mun kaupunki elokuvan. Oikein elokuvan tekijöitä oli paikan päällä eli pääosan näyttelijä, ohjaaja, leikkaaja ja rahoittaja. Tosi harmillinen tapahtuma oli, kun itse olin ainut katsoja. Ainaskin pääsin esittämään kysymykseni heille. Rentoja tyyppejä olivat. Oli mielestäni hyvä elokuva. Käykää katsomassa niin tuette näitä pienibudjettisia elokuvia. Elokuva on tosi pohjainen eikä pahemmin liioiteltu.
Hiihtämässä aamulla, kun huomenna menee jo plussalle. Se on kivaa hommaa ja menee talvikin nopeammin. Yritän pitää ajatukset positiivisena. Olen taipuvainen mietiskelyyn.
Ai niin joo, jos täällä käy Hyvinkääläisiä niin käykää Kinomassakin katsomassa elokuvia. Vanhanaikainen teatteri on ainutlaatuinen kokemus ja käymällä tuette sen teatterin olemassa oloa. Siellä on ainutlaatuista teatteriakin joista nyt on tiedossa tulevan Mies miehelle -esitys. Elokuviakin suosittelen käydä katsomassa siellä, sillä muuten elokuva tarjonta katoaa, kun katsojia ei ole. Yritykset eivät toimi, jos niillä ei ole asiakkaita.
Indie festaritkin on sinne tulossa mahdollisesti ja varmemmaksi tuo tapahtumakin tulee, jos siellä käy asiakkaita. Oon jutellut omistajan kanssa.
Toivottavasti Kinoma saa enemmän näkyvyyttä kommenttini ansiosta, sillä toivon senkin teatterin menestyvän.
Mua tänään kohdeltiin yhdessä ruokapaikassa kuin ilmaa. Ei siinä muu auttanut kuin kävellä pois sieltä. Todellakin hiillyin tuosta asioinnista.
Muuten on päivä mennyt mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mua tänään kohdeltiin yhdessä ruokapaikassa kuin ilmaa. Ei siinä muu auttanut kuin kävellä pois sieltä. Todellakin hiillyin tuosta asioinnista.
Jo jopas, toivotaan parempaa jatkossa😏
Lauantai-ilta on niin mukava. Saa olla kotona ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sillä oon saanut hyvää palvelua, mutta tällä kertaa oli eri henkilöstöä ja sivuuttivat mut täysin. Tuo kokemus antoi paskanmaun suuhuni niin, etten aio palata sinne. Onneksi on muitakin ruokapaikkoja olemassa niin tyhjällä vatsalla ei tarvinnut kotiin palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sillä oon saanut hyvää palvelua, mutta tällä kertaa oli eri henkilöstöä ja sivuuttivat mut täysin. Tuo kokemus antoi paskanmaun suuhuni niin, etten aio palata sinne. Onneksi on muitakin ruokapaikkoja olemassa niin tyhjällä vatsalla ei tarvinnut kotiin palata.
Meinaatko antaa palautetta? Ehkä kannattais, vaikket paikkaan palaiskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko antaa palautetta? Ehkä kannattais, vaikket paikkaan palaiskaan...
Tapanani ei ole olla paskamainen toisille, jos toiset ovat sitä minulle. Täten en anna palautetta asioinnista. En edes tiedä miten annetaan palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin katsomassa tuon Mun kaupunki elokuvan. Oikein elokuvan tekijöitä oli paikan päällä eli pääosan näyttelijä, ohjaaja, leikkaaja ja rahoittaja. Tosi harmillinen tapahtuma oli, kun itse olin ainut katsoja. Ainaskin pääsin esittämään kysymykseni heille. Rentoja tyyppejä olivat. Oli mielestäni hyvä elokuva. Käykää katsomassa niin tuette näitä pienibudjettisia elokuvia. Elokuva on tosi pohjainen eikä pahemmin liioiteltu.
Se on kyllä ikävää jos elokuvasali tyhjä ja oikein näyttelijät yms paikalla. Voin kuvitella. Toisaalta sinä tavallaan pelastit heidän päivänsä menemällä sinne katsomaan elokuvan. Itsellä ei kokemusta elokuvissa käynnistä juurikaan. Lapsuudessa viimeksi tuli käytyä ja kerran yläkoulussa luokan kanssa ja sekin oli jokin dokumentti yms. Siinäpä se. Asun maalla ja täällä pitkä matka kaikkialle. Yksi pieni elokuvateatteri on, mutta en ole vielä innostunut menemään. Tykkään jotenkin katsoa omassa rauhassa kotona sen mitä katson. Toki tuollainen näytös missä saisi olla ainoa tai ehkäpä mieluummin ainoita katsojia olisi kiva juttu. Itse kyllä helposti menisin ihan lukkoon jos olisin ainoa ja pitäisi kertoa mitä elokuvasta jne. Ei sekään olisi hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtämässä aamulla, kun huomenna menee jo plussalle. Se on kivaa hommaa ja menee talvikin nopeammin. Yritän pitää ajatukset positiivisena. Olen taipuvainen mietiskelyyn.
Itsekin tykkään hiihdosta. Lapsena kilpailin ja osaan aika hyvin molempia tyylejä. Harmi vaan, etten tule enää hiihdettyä. Ei ole vapaan tyylin suksia ja tyyli selälleni parempi. Lisäksi täällä maalla ei ole vapaan tyylin paanaa. Ihan sellainen kapea vaan. Tavalliset perinteisen ladut on vaan.