Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20700)
Pönöttänyt vaan. Mitä sitä muutakaan tälläisenä päivänä voi tehdä?
Odotan ja pelkään, milloin isäni hoivakodista soitetaan, että hän on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
🙄 En halua kokea perikatoa, mutta haluan kokea Perikato -leffan. Perikato on parempi kokea kuin perikatoa. Tarkkana pitää olla suomen kielen kanssa.
Oli tässä herkullinen ruokailuhetki, kun tuli syötyä perunaa ja lihaa paholaisen hillon kanssa ja uunikasviksiakin oli. Juomina olutta ja joku snapsi.
Perikato oli ruokailussa varmaan lähellä, kun paholainen oli läsnä hillona.
M30
Oi. Paholaisen hillo on huiman hyvää, ostin joululahjaksikin lähes paikallista lähituotantoa. Linnan juhlat tuli katsottua, siitä juhlahumusta laskeudun nyt arkeen.
Torstai on toivoa täynnä🤔.
Voimia sinulle, joka odotat ja pelkäät suruviestiä
N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄 En halua kokea perikatoa, mutta haluan kokea Perikato -leffan. Perikato on parempi kokea kuin perikatoa. Tarkkana pitää olla suomen kielen kanssa.
Oli tässä herkullinen ruokailuhetki, kun tuli syötyä perunaa ja lihaa paholaisen hillon kanssa ja uunikasviksiakin oli. Juomina olutta ja joku snapsi.
M30
Oi. Paholaisen hillo on huiman hyvää, ostin joululahjaksikin lähes paikallista lähituotantoa. Linnan juhlat tuli katsottua, siitä juhlahumusta laskeudun nyt arkeen.
Torstai on toivoa täynnä🤔.
Voimia sinulle, joka odotat ja pelkäät suruviestiä
N62
Silloin kun minä olin teini niin äitini teki paholaisen hilloa ja ihastuin siihen makuun. Sopii hyvin liharuokien kanssa.
Töistä kirjoittelen ja vähän väliä nappeja painelen. Koneet tekee ja minä ohjaan. Näin sitä tulee odottavaa aikaa ja on aikaa kirjoittaa.
Onko sulle tuttu Bat ja Ryyd kaksikko? Bileissä oli aikamoinen yllätys itselleni mitä oli luvassa heidän kohdalla 😂
M30
Tänään on ollut mukava päivä. Yllättäviä, ihania uutisia ja yksi tapaaminenkin! Nyt vähän väsyttää niin taidan ottaa pikkuiset iltaunet.
Järkyttävän väsynyt ja uupunut olo.30 vuotta pienyrittäjänä on tehnyt minusta ihmisraunion. Eläkkeeseen vielä matkaa.
Kaikki on annettu työlle. On saatu menestystä mutta hinta sille ollut kova.
Iltaisin vain haaveilen itseni uneen että olisi oma saari tai mökki jossain korvessa pohjoisessa johon voisi kadota koiran kanssa eikä tarvitsi enää nähdä yhtäkään ihmistä...enää koskaan.
Tänä aamuna on ollut haikea ja surullinen olo. Mietin paljon elämääni ja sitä miten kaikki on mennyt. Olen vieläkin melko nuori, mutta samalla tiedän sen, että elämäni olisi jo nyt voinut mennä hyvin toisella tavalla. Minua vaan lannisti kaikki kiusaaminen nuoruudessa. Olin myös ihan yksin. Tätä vielä lukiossakin. Mietin itseäni niinä vuosina, kuinka häpesin itseäni istumassa yksin siellä. En uskaltanut tehdä mitään tai olla edes sillä tavalla näkyvä, kun muut muutenkin pilkkasivat. Muistan kuinka jotkut opettajatkin naurattivat luokkaa minun kustannuksellani. Eivät esim muistaneet vieläkään nimeäni. Se jäi mieleeni ja mietin vaan miksi. Miten se kaikki menikin niin. Jälkeenpäin se kaikki tuntuu niin väärältä. Silloin se oli itselle niin tavallista. Samalla muistelen joitakin ihmisiä sieltä.
Joihinkin olisi ollut mukavaa tutustua, mutta ei minulla ollut mahdollisuuksia. Minä olin se vaiennettu. Toisaalta syytän monesti vieläkin itseäni, että minussa on vikaa. Samalla jokaisen pitäisi katsoa eteenpäin. Minunkin. Silti voin sanoa, että olen monien asioiden vuoksi jäänyt paikoilleni. Menneisyyteni ei jätä rauhaan ja sisimmässäni olen edelleen se sama nuorempi itseni. Muut ihmiset oikeasti elävät. Tämän huomaa jos esim katsoo niitä tuttuja nimiä vuosien takaa. Minä taas jäin paikoilleni. Jotkut ihmiset kuten minä vaan kantavat sitä vuosien painoa harteillaan. Ymmärrän hyvin sen ajatuksen, että jotkut elävät menneessä. Minäkin kuulun niihin, vaikka kuinka yritän jotenkin päästä eteenpäin. Silti kaikki nämä ajatukset ja kokemukset ovat päivittäin mielessä ja sen jälkeenkin olen kokenut ikäviä juttuja. En ehkä koskaan ole täysin kunnossa. En, vaikka antaisin monesti mitä vaan sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut mukava päivä. Yllättäviä, ihania uutisia ja yksi tapaaminenkin! Nyt vähän väsyttää niin taidan ottaa pikkuiset iltaunet.
Yllättäisipä joku minutkin joskus hyvillä uutisilla ja tapaamisella. Mutta turhaan kai odotan.
Viime yö oli levoton ja tänään oli tosi väsyttävä työpäivä. Ei oikein mikään tuntunut onnistuvan.
Kävin työpäivän jälkeen taas kirppiksellä ja kaupoilla. Taas kerran löysin elokuvia:
- Cube (1997) 0,5e
- Eyes Wide Shut (1999) 0,5e
- Kotia Kohti: Uskomaton seikkailu (1993) 0,5e
- Jarhead (4 movie collection) 14,95e
- Top Gun (2 movie collection) 12,95e
On nyt niin väsyttävä olo, että voisin nukahtaa, mutta koitanpa silti nyt katsoa elokuvaa nimeltä Animatrix.
M30
Selvisi että puolison kaverit eivät pidä minusta
Ei olla nähty aikoihin ja nyt kohdatessa sain tympeän vastaanoton ja yksipuolista vihamielisyyttä. Tehtiin selväksi ettei minua haluta nähdä nyt tai vastaisuudessakaan
Mitään riitoja ei ole ollut joten heidän reaktio oli odottamaton. Puoliso yritti pehmentää tilannetta tuloksetta
Kukaan ei välitä miltä minusta tuntuu tai mitkä perustarpeet poljettuna
Kurkku turvonnut taas. Kolmas nielutulehdus parin kuukauden sisään. Oon jo luovuttanut että olisin terve vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kurkku turvonnut taas. Kolmas nielutulehdus parin kuukauden sisään. Oon jo luovuttanut että olisin terve vielä joskus.
Oletko kokeillut kurlata suolavedellä? Monta kertaa päivässä. Vanhan kansan konsti. Jos syljen eritys vähäistä, tulehdus pitkittyy. Itsellä oli kuukausien yskä, kurkkukipu, kuume. Löytyi sammas. Lääkityksen jälkeen sylki korjaantui ja tulehdus lähti. Olo parani.
Vinkkinä vaan laitan tiedoksesi
N62
Harmittaa kun olen jäänyt koukkuun netin Auri Kanasen siivous videoihin, nautin niin siitä ennen ja jälkeen muutoksesta. Aurille mikään lika ei ole mahdotonta ja nauttii siivoamisesta ja ihmisten auttamisesta. Myös ne Amerikan puutarhojen raivaaja videot koukuttavat, hattua niille super ahkerille miehille nostan, siivoavat myös ilmaiseksi. Se harmittaa kun tulee katsottua yömyöhälle ja uni pakenee.
Oon takkatulen äärellä ja katson Jurassic Park 3:sta. Tämä hetki on kuin aikaisemmasta päivästäni. Kävin tänään taas elokuvaostoksilla:
- Labyrintti (2014) 0,5e
- Ei sanaakaan (2006) 0,5e
- Burke & Hare (2010) 0,5e
Tiedän, että nyt ei ole kauhean hyviä leffalöytöjä. Ruokaakin on tulossa, että taidanpa elää päiväni kohokohtaa nyt. Tälläisellä pakkassäällä on oikein tunnelmallista elää takkatulen äärellä.
M30
Miten voikaan yksi pieni puhelimen ilmoituksen ääni palauttaa todellisuuteen näin rajusti.. En tiedä annoinko yksinäisyyden vai oksitosiinin sekoittaa pään taas kerran kun ehdin jo kuvitella tästä jutusta jotain, mutta siellä se Tinder on koko ajan laulanut selän takana. Jotenkin sitä niin selkeästi ymmärsi siitä että en ole tällekään ihmiselle kuin seksin ja huomion lähde ja korvaavaa valmistellaan koko ajan luultavasti tälläkin hetkellä. Ehkä seuraava ihminen on se, jonka kerralla oikeasti opin kuuntelemaan ja uskomaan ennen kaikkea omaa vaistoani. Ankeaa loppuvuotta minulle, ensi vuonna ei muuta kuin uutta matoa koukkuun :D
Ihanaa joulun aikaa ja odotusta teille kaikille, etenkin N62 ja M30 :)
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan yksi pieni puhelimen ilmoituksen ääni palauttaa todellisuuteen näin rajusti.. En tiedä annoinko yksinäisyyden vai oksitosiinin sekoittaa pään taas kerran kun ehdin jo kuvitella tästä jutusta jotain, mutta siellä se Tinder on koko ajan laulanut selän takana. Jotenkin sitä niin selkeästi ymmärsi siitä että en ole tällekään ihmiselle kuin seksin ja huomion lähde ja korvaavaa valmistellaan koko ajan luultavasti tälläkin hetkellä. Ehkä seuraava ihminen on se, jonka kerralla oikeasti opin kuuntelemaan ja uskomaan ennen kaikkea omaa vaistoani. Ankeaa loppuvuotta minulle, ensi vuonna ei muuta kuin uutta matoa koukkuun :D
Oivoi. Kiitos toivotuksistasi. Samoin sinulle🍬.
Kun olen vanhan kansan ihminen, en niin luottaisi tommosiin "tintereihin", ymmärtääkseni niissä voi esittää niin toista kuin oikeasti on. Luottaisin enemmän kaupassa, kadulla, museossa, jopa baarissa tapahtuviin kohtaamisiin (niin tapasin 29v sitten puolisoni). Ymmärrän kyllä että aika on eri nyt.
Oikein mukavaa jatkoa Sinulle
N62
Hah, huomasithan M30, meidät niputetaan yhteen? Mulle sopii kyllä, ollaan vakkarit täällä🤔
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulun odotusta sinnekin. Mäkin olen sinkku enkä anna sen pilata tätä loppuvuotta. Ei mene kuin Disney sadussa, mutta kyllähän me voidaan toisella tavalla olla onnellisia tänä vuonna. Ei anneta kumppanittomuuden angistaa.
M30
M30