Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20676)

Vierailija
1341/20676 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennusoireet pahentuneet, olen nukkunut paljon. Pitäisi lopettaa alkoholinkäyttö viikonloppuisin. Olen huono ihminen joka tavalla

Höpsis. Jo vanha totuus sanoi: Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista. Onko sulla lääkitys masennukseen/ pitäiskö olla. Alkoholi ei tietenkään ole ratkaisu, joskin saattaa hetken helpottaa. Voitko jutella asioistasi kenenkään kanssa? On numeroita, mihin voi soittaa, nimettömänäkin. 

Voimia sinulle

N62

Vierailija
1342/20676 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkalikööriäkin tuli kahvittelu hetkellä nautittua porukalla. Sitä ennen otin päikkärit. On se syöminen ja juominen rankkaa. 

Mitä sinulle N62 kuuluu?

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/20676 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkalikööriäkin tuli kahvittelu hetkellä nautittua porukalla. Sitä ennen otin päikkärit. On se syöminen ja juominen rankkaa. 

Mitä sinulle N62 kuuluu?

M30

Moi. Eilen nähtiin ison kaveriporukan kanssa kuppilassa päivällä, olis ollu karaokea illalla, mut jätettiin väliin. Tänään katselin käsitöitä myyjäisiin

N62

Ps Et varmaan Mummolaa vielä nähnyt, tahtoisin niin kuulla arviosi siitä

Vierailija
1344/20676 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle N62 kuuluu?

M30

Moi. Eilen nähtiin ison kaveriporukan kanssa kuppilassa päivällä, olis ollu karaokea illalla, mut jätettiin väliin. Tänään katselin käsitöitä myyjäisiin

N62

Ps Et varmaan Mummolaa vielä nähnyt, tahtoisin niin kuulla arviosi siitä

Ei mua houkuta Mummolaa käydä katsomassa. Hankin uuteen Nälkäpeli elokuvaan lipun torstaiksi. Kaipa joskus Ylen kanavilta on katsottavissa Mummola ja Sisarukset -elokuvat.

Olisihan se karaokeilta voinut olla mukavaa ajanvietettä teille, mutta omapahan on päätöksenne. Kiva, että sinulla on sentään kavereita, joiden kanssa viettää aikaa. Toisin on mulla. Vain jossain festareilla voin tavata kavereita, mutta eivätpä ole kiinnostuneita mun seurasta. Kokemusta tälläisestä on.

M30

Vierailija
1345/20676 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Hyvää kuuluu. Lähdemme maanantaina reissuun. Vaimo on saanut jälleen perintöä ja lähdemme rahan jakoon. Nyt on rahahuolet vähäksi aikaa ohi. Voimme suunnitella jo matkaakin.

Vierailija
1346/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi M30

Viimeinen leffavinkki: ens pe teema 20.05, oli meillä sodiksessa tänä vuonna, vaikeasti ollut löydettävissä tätä ennen, taitaapi perjantaista alkaen olla myös areenassa.

Muut, mitä Teille kuuluu? Me tehtiin kylän latupohjaa eilen, risut pois yms. Hauska reissu ja lämmin tuli.

Mukavaa marraskuun puoltaväliä, laitelkaahan kynttilöitä, lyhtyjä, kausivaloja🔆

N62

Vierailija
1347/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta kun toisella on paha olla ja haluaisin edes vähän parantaa oloa, mutta tekee erittäin selväksi ettei tarvitse minua. Väkisin en kuitenkaan toisen elämään pääse enkä saa itseäni tekemällä yhtä tärkeäksi kuin hän minulle on. Toivon aidosti että hän löytää onnellisuuden ja oppii huomaamaan itsessään ne hyvät puolet jotka muille näkyvät kilometrien päähän.

Vierailija
1348/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oon mustelmilla  kun yritin tunkea itseäni bussiin, jossa kolmet lastenvaunut. Yhtään ei anneta tilaa kulkea eikä ollut ensimmäinen kerta, kun täysi ruuhkabussi näin. Jis kerran Stadissa kulkee bussit 5 minuutin välein, onko vaikeaa odottaa seuraavaa kulkuneuvoa? Ei, bussiin tungetaan väkisin. Ja ei, en olisi voinut odottaa seuraavaa bussia, kun oli sovittu viranomaisaika. Saan tästä vaunukansan vihat, mutta voisitteko katsoa peiliin?

Vierailija
1349/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo. Kukaan ei taaskaan muistanut onnitella

Vierailija
1350/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Putkiremppa käynnissä ja yläkerran höpöheinänuoriso keksi laittaa pyykkikoneen päälle. Makkarin vaatekaappiin valui vettä ja sinne tulee kuivatus tietenkin. Mahtaako kuivua jouluksi. Vi-tut-taa. Onneks on vuokrakämppä, niin sinänsä ei haittaa, mut kuka täällä jaksaa asua kuivatuksen ajan, siinä metelissä, kun en nuku muutenkaan, kun on unettomuutta. Alkaa olemaan mitta täynnä.

Vierailija
1351/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rajatilannetta koskevat keskustelut poistetaan ja kysymyksiä aiheesta ei saa esittää.

Vierailija
1352/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rajatilannetta koskevat keskustelut poistetaan ja kysymyksiä aiheesta ei saa esittää.

Huomattu. Kai se luo turvallisuutta moden mielestä kun asioista ei puhuta.

Vierailija
1353/20676 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi M30

Viimeinen leffavinkki: ens pe teema 20.05, oli meillä sodiksessa tänä vuonna, vaikeasti ollut löydettävissä tätä ennen, taitaapi perjantaista alkaen olla myös areenassa.

Muut, mitä Teille kuuluu? Me tehtiin kylän latupohjaa eilen, risut pois yms. Hauska reissu ja lämmin tuli.

Mukavaa marraskuun puoltaväliä, laitelkaahan kynttilöitä, lyhtyjä, kausivaloja🔆

N62

Huomasin :)

Katsoin netistä Yle teeman  elokuvafestivaalin tarjonnan ja aikamoinen liuta elokuvia olisi katsottavana. Tuo mainitsemasi on varsinkin se joka mun on ehdottomasti nähtävä. Nyt tv:stä menee Drive my car Yle teemalta. Lynchiltä Mulholland drive on myös Yle teemalla, mutta tämä ei taida kuulua festivaalin tarjontaan.

Tämä päivä on ollut suorittamista. Ensiksi työpäivä, sitten koiran ulkoilutus, sitten pullojen vienti kauppaan ja sitten sain vasta ottaa rennosti ja oon koko loppuillan vain maannut. Tosi väsyttävä olo ollut lähes koko päivän.

Hermotkin ollut kireällä, mutta Otykenin musiikki toiminut hyvin stressin lieventäjänä (siperialaista musiikkia)

M30

Vierailija
1354/20676 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäpeli: Balladi laululinnuista ja käärmeistä -elokuvan kävin tänään katsomassa elokuvateatterissa. Oli mielestäni paras elokuva koko Nälkäpeli -sarjassa. Huomenna vasta on virallisesti tuon elokuvan ensi-iltapäivä. Työpäiväkin meni hyvin eikä hermot olleet kireällä tänään. Rento fiilis on koko päivän ollut. 

Kohta voisin katsoa täällä kotosalla elokuvan... ehkä AV: The Hunt -leffan. Tuskin kertoo tämän palstan aihe vapaasta, vaikka siltä kuulostaa.

M30

Vierailija
1355/20676 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu.

Vierailija
1356/20676 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rankka olo päivän jäljiltä. Tänään piti päästä töistä aikaisemmin, mutta työt kun tuli ongelmallisiksi niin kokonainen työpäivä tuli pidettyä. Pomon kanssa olin kahdestaan töissä ja yhdessä yritettiin ratkaista ongelmat ja siinä onnistumatta.

Työpäivän jälkeen kävin kirppiksellä ja kaupoilla. Ostin maitoa ja karkkia ja elokuviakin tuli matkaani. Elemental, Riku Rikas, Extraordinary Measures, Los Reyes Magos (2003) ja Gold (2021) -leffat löysin.

Subwayssa tuli myös käytyä syömässä ja lähistöllä joku soitteli ja lauloi covereita samalla kun söin. 

Mukavaksi päivä vierähti kunhan vain pääsin vapaalle. Oloni on nyt kuin raadolla. Niin väsynyt olo on. Huomenna pitäisi mennä huolehtimaan koiraa porukoille, kun toiset ovat reissussa eli aika tylsä päivä huomisesta on tulossa.

M30

Vierailija
1357/20676 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuluuruu.

Vierailija
1358/20676 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päivä ulkotöissä. Nyt takkatulen ääressä, musiikki soi ja kupissa minttukaakaota = ansaittu lepohetki 😎

Vierailija
1359/20676 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just saunasta+avannosta. Sai viikon työmurheet kyytiä! Tässä takkatulen äärellä nyt löhöilen yömekkosillaan ja mulla on semmoiset ihanat pörrösukat jalassa ja kuuntelen jouluradioo. Mietin että lämmittäiskö vielä glögiä. Ihanaa kun huomenna ja sunnuntaina saa nukkua pitkään.

Vierailija
1360/20676 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Astma alkoi taas vaivata, kun eteläänkin tuli pakkasta. Ärsyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi