Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20504)
Vierailija wrote:
Yksin koko päivä niin kun muutkin päivät. Tv:tä silmäilen ja samalla palstailen.
Sama täällä. Toivon että huomenna olis sen verran satamatta ettei kastuis kovasti kauppamatkalla.
Vierailija wrote:
Mistä tiedät varmasti ettei kiinnosta?
Viesteistä saa sellaisen kuvan. Sovittiin nyt uudet treffit, nekin minun aloitteesta, niin saapa nähdä :(
Tänään pitäis töitten jälkeen ajella muutama sata kilometria ja keli näyttää tosi huonolta, lunta varmaan 15 senttiä, tuiskuttaa ja keli nollassa. Onneksi autossa talvirenkaat, mutta liukasta varmasti on ajaa ja poroja on tähän aikaan vuodesta valtavia määriä isoina tokkina tiellä
Vähän harmittaa kun puoliso alottaa jälleen aamun tiuskimalla :( ihan jatkuvaa tiuskimista nykyään kaikki oleminen
Yöllä oli tosi myrsky, ihme ettei sähkö katkennut. Iloa ja onnea toivon teille yksinäiset, murheelliset, epätietoiset ystävän olosta, tiuskimisen kohteet yms
Usein sillä on paha olla, joka tiuskii. Suoltaa sitä ulos, eikä oikein osaa muutakaan. Varovainen keskustelu voi auttaa. Esim: oletko huomannut, että tiuskit nykyään usein, arvaatko yhtään miltä se minusta tuntuu... itse kerran lähdin pois tilanteessa, kun puoliso äyski, aiheetta. Sanoin: komennat kuin koiraa, äksyile ittes kanssa. Tämä sai miehen huomaamaan. Puheet korjaantui.
Lokakuiset terveiset ihan Kaikille Tasapuolisesti N62
Vierailija wrote:
Yöllä oli tosi myrsky, ihme ettei sähkö katkennut. Iloa ja onnea toivon teille yksinäiset, murheelliset, epätietoiset ystävän olosta, tiuskimisen kohteet yms
Usein sillä on paha olla, joka tiuskii. Suoltaa sitä ulos, eikä oikein osaa muutakaan. Varovainen keskustelu voi auttaa. Esim: oletko huomannut, että tiuskit nykyään usein, arvaatko yhtään miltä se minusta tuntuu... itse kerran lähdin pois tilanteessa, kun puoliso äyski, aiheetta. Sanoin: komennat kuin koiraa, äksyile ittes kanssa. Tämä sai miehen huomaamaan. Puheet korjaantui.
Kiitos! Tuli lämmin mieli sanoistasi. Lisäksi kaipaamani läheinen ilmoitti haluavansa nähdä tänään. Jännittää mitä sieltä tuleekaan, mutta ainakin kysymysmerkkinä eläminen loppuu. Mahtavaa päivää sinullekin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kiitos! Tuli lämmin mieli sanoistasi. Lisäksi kaipaamani läheinen ilmoitti haluavansa nähdä tänään. Jännittää mitä sieltä tuleekaan, mutta ainakin kysymysmerkkinä eläminen loppuu. Mahtavaa päivää sinullekin.
Kiitoksia kiitoksista. Yritin aloittaa uuden kommentin, mutta mutta
tämä uusi päivitys ei sitä sallinut. Ei ollut kohtaa uudelle viestille. Aarrrggghhhhh
suikalepaistia ja kuoripottuja, porkkanaa on ruokana
Tämän myötä oikei Mukavaa Viikonloppua😊
N62
Odotan iäkkään äitini luona, että hän kotiutuu sairaalasta. Jääkaappi ja pakastin on täytetty. Kahvia, tuoretta leipää ja hedelmäsalaattia odottamassa. Myös kukkakimppu ja kortti. Toiveikas kuitenkin - sekä hän että minä.
T. N65+
Yö meni valvoessa, taas. Kävin verikokeissa ja pyörryin. Lähdin kotiin ja ajattelin hakea ruokaa kaupasta, meinasin pyörtyä sinnekin. Nyt otan iisisti tämän päivän ainakin. Jotain vakavaa täytyy kropassa olla kun jatkuvasti vointi huononee. Taitaa loppu odottaa. No, hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä. Jos nyt vielä joulun näkisi.
Kävin kaupungilla toteamassa, että lihaville ihmisille ei löydy kivijalkaliikkeestä talvitakkia.
Masentaa. keitän makaronia mitä löysin Lidlistä.
Eilen oli pirteä päivä ja työpäivän jälkeen kävin syömässä Subwayssä, kun uusi kännysovellus tuli voimaan. Myös kaupoilla kävin ja sieltä herkkuja ja elokuvan ostin. Pelkästään noi piristi päivääni valtavasti ja tietysti aurinkokin.
Tänään mä oon taas koiraa huolehtimassa. Kävin mä aikaisemmin tänään syömässä, kaupoilla ja kierrätyskeskuksessa ja nyt oon koiran nukkumisalustana. Tuli ruokittua tämä ihana ronttimus ja käytin lenkillä. Netflixistä mä taas katsoin Sweet tooth sarjaa ja loppuun toisen tuotantokauden.
Nyt alkaa nälättää, mutta mitään ruokaa ei ole tällä kertaa tarjolla porukoilla. Sipsejäni söin Netflixiä katsoessani, mutta en mä niitä nälkään söisi. Kai sitä voisi ottaa torkut tässä sohvalla 😴
M30
Taloyhtiön sauna on rempattu. Kovasti on kehuttu, kohta meen ekaa kestaa.
Tänään oli hyvä päivä. Narkkarilapsen äitinä osaan iloita kaikesta tavallisesta ja normaalista ja tänään oli sellainen päivä. Hän on ollut kuivilla taas hetken, toivon että tilanne jatkuu samanlaisena. Toivon ja pelkään ja toivon.
Tänään oli ihana päivä <3
Vierailija wrote:
Kävin kaupungilla toteamassa, että lihaville ihmisille ei löydy kivijalkaliikkeestä talvitakkia.
Masentaa. keitän makaronia mitä löysin Lidlistä.
Hei, tilaa Zizziltä!
Vierailija wrote:
Tänään oli hyvä päivä. Narkkarilapsen äitinä osaan iloita kaikesta tavallisesta ja normaalista ja tänään oli sellainen päivä. Hän on ollut kuivilla taas hetken, toivon että tilanne jatkuu samanlaisena. Toivon ja pelkään ja toivon.
Tänään oli ihana päivä <3
Oi voi. Tsemppiä niin paljon että taivaaseen ja takasin. Narkkariperheessä kaikki on "riippuvaisia" ei ole vain yhden ongelma.
N62
Tapailemani mies tulee huomenna käymään. Jännittää.
"Presidenttigalluppien kärjessä ovat ehdokkaat, jotka ovat voimakkaimmin tukeneet itsenäisyyttämme kaventanutta aatteellista suuntausta, globalismia ja federalismia."
Ylenpalttinen julkisuus alkaa vähitellen syödä heidän suosiotaan. Kun ehdokasjoukko täydentyy, suosioluvut kääntyvät aivan toisiksi.
Tätä Suomen politiikan ja julkisen sanan valtavirrassa nyt kovasti pelätään."
Gallupit valehtelevat ja johtavat harhaan
https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/14/gallupit-valehtelevat-ja-johtavat-harhaan/
Vierailija wrote:
Onko kovin fiksua päästää kotiin, kun ei vielä suhdettakaan ole. Ventovieras.
Vierailija wrote:
No hui. Tulee ihan nuoruus mieleen...30v deittailusta aikaa... hauskoja hetkiä teille
N62
Yksin koko päivä niin kun muutkin päivät. Tv:tä silmäilen ja samalla palstailen.