Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20494)

Vierailija
1121/20494 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta en vaan saa hakemiani työpaikkoja. En pärjää niissä nettihaastatteluissa. Tilasin juuri ihanan valkoisen Barcelona-tuolin raheineen ja minulla on marjapiirakka uunissa paistumassa.

Istu seuraavassa haastattelussa sillä uudella tuolillasi. Lähetän siihen voimaa sun pärjäämiseesi.

Vierailija
1122/20494 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitettiin lattiaremontti. Kauheita pölykertymiä oli kaappien ja lipastojen takana siinä sokkelin vieressä. Yöks.

No tässäpä teillä urakkaa! Onko yhden huoneen lattia vai useamman?

Remontti-intoa teille

N62

Kiitos, alussa on hankalampi paikka, kun on pitkä eteiskäytävä, jossa kaiken maailman sisäkkeitä ja ulokkeita. Mutta siitä se lähtee sujumaan. Vinyylilankusta laitetaan, on helpompaa, kun ei tarvitse purkaa vanhaa lattiaa alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/20494 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja iloluontoista. Kiitos kysymästä.

Hyvää jatkoa.

Vierailija
1124/20494 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieläkin, kun kiinalainen aikuisopiskelija kertoi eksoottisimmasta ruoasta, jota on syönyt. Suomessa oli maistanut ruiskeksiä, ja kaveri oli kysynyt, että onko se ihmisten vai kissojen ruokaa. Oli ollut kamalaa. Jossain vaiheessa ymmärsin, että oli maistanut näkkileipää.

Sama opiskelija tivasi, eikö ihan oikeasti koskaan tunnu yksinäiseltä, jos ei asu jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei voi olla niin. Aikani jaksoin vakuuttaa, että ihan on oma valinta ja työkin on tosi sosiaalista, joten en kaipaa ketään omaa hyvää arkeani häiritsemään ja sotkemaan. Ei varmaan uskonut.

Vierailija
1125/20494 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire :/

Vierailija
1126/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa vieläkin, kun kiinalainen aikuisopiskelija kertoi eksoottisimmasta ruoasta, jota on syönyt. Suomessa oli maistanut ruiskeksiä, ja kaveri oli kysynyt, että onko se ihmisten vai kissojen ruokaa. Oli ollut kamalaa. Jossain vaiheessa ymmärsin, että oli maistanut näkkileipää.

Sama opiskelija tivasi, eikö ihan oikeasti koskaan tunnu yksinäiseltä, jos ei asu jonkun läheisen ihmisen kanssa. Ei voi olla niin. Aikani jaksoin vakuuttaa, että ihan on oma valinta ja työkin on tosi sosiaalista, joten en kaipaa ketään omaa hyvää arkeani häiritsemään ja sotkemaan. Ei varmaan uskonut.

Tää oli hauska, teil on varmaan mielenkiintoisia keskusteluja johtuen kulttuurieroista.

Kerrohan lisää😲

N62

Vierailija
1127/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei: Hyvää viikonloppua kaikille Teille🔆

Toivottaa

N62

Vierailija
1128/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona mitä kauneina syyspäivä; aurinko kuikuilee pilviharson takaa ja maisema on jännän lämpimän oranssinkeltainen. Ensi yönä täysikuu, eilen illalla taivaalla jo niin kauniina näyttäytyi.

Vietän vuosilomapäivää/pidennettyä viikonloppua, kun siihen tilaisuus tuli. Tarpeeseen tulee, olen käsittämättömän väsynyt. Olo kuin karhulla, joka haikailee talviunille. Tosin näillä syömisillä näkee vain laaduttomia unia...

Kaksi teineistäni tuli ja meni, taputteluvat koulupäivänsä hyväntuulisina, remuavaisina ja reppunsa rojahtivat huoneittensa kauimmaisiin nurkkiin maanantaiaamuna löydettäviksi. Nyt kiiruusti kavereille ja kohti naurua iloa eloa <3.

Taidan etsiä ulkorappusille lyhdyt, sytyttää kynttilät hiukan myöhemmin rikkomaan yllättävää syksyn pimeyttä.

Ole hyvä itsellesi. Hemmottele ja helli. Muista rakastaa.

Voi hyvin <3

Vierailija
1129/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätyy kyllä sanoa, että paras päivä pitkään aikaan

Vierailija
1130/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona mitä kauneina syyspäivä; aurinko kuikuilee pilviharson takaa ja maisema on jännän lämpimän oranssinkeltainen. Ensi yönä täysikuu, eilen illalla taivaalla jo niin kauniina näyttäytyi.

Vietän vuosilomapäivää/pidennettyä viikonloppua, kun siihen tilaisuus tuli. Tarpeeseen tulee, olen käsittämättömän väsynyt. Olo kuin karhulla, joka haikailee talviunille. Tosin näillä syömisillä näkee vain laaduttomia unia...

Kaksi teineistäni tuli ja meni, taputteluvat koulupäivänsä hyväntuulisina, remuavaisina ja reppunsa rojahtivat huoneittensa kauimmaisiin nurkkiin maanantaiaamuna löydettäviksi. Nyt kiiruusti kavereille ja kohti naurua iloa eloa <3.

Taidan etsiä ulkorappusille lyhdyt, sytyttää kynttilät hiukan myöhemmin rikkomaan yllättävää syksyn pimeyttä.

Ole hyvä itsellesi. Hemmottele ja helli. Muista rakastaa.

Voi hyvin <3

Ihana viesti, kiitos, tuli oikein hyvä mieli kun juuri lopettelin työt <3. Voi hyvin sinäkin ja nauti viikonlopustasi :D

Vierailija
1131/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taimikonhoitohommia. Aivan loistava syksy tänä vuonna!

Risusavottaa vai heinänpoistoa???

Metsässä töitä piisaa

Vierailija
1132/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilen kirjoittamassa tähän ketjuun iltamyöhäsellä, mutta kesken kirjoituksen nukahdin enkä enää kunnolla muista mitä olin kirjoittamassa.

Tänään on väsyttävä päivä, vaikka yhdeksän tunnin yöunet oli viime yönä. Vieläkin väsyttää. Kohta katson Vain elämää ja jokin elokuva sen perään. Ihme väsymystä ja selkäkin jumissa töiden jäljiltä.

Vierailija
1133/20494 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun järkyttävä väsymys oli Korona ja tänään on ensimmäisen kerran tuntunut, että virus alkaa väistymään.

Kestänytkin jo 3 viikkoa.

Vierailija
1134/20494 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoilla kävin ja kuntopyörällä poljin 30km 1h 20 minuutissa. Virkistävä olo nyt suihkun jälkeen. Se olisi se aika vuodesta, kun pitäisi nostaa kuntoa kotikonstein.

Sateinen päivä niin ulkona ei olisi niin kiva liikkua, joten päädyin tähän ratkaisuun.

Vyötäröä pitäisi saada pienennettyä.

Vierailija
1135/20494 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohi syyskuun, läpi repaileisen lokakuun..."

Mitäs Sinun lokakuun alkuun kuuluu?

N62

Vierailija
1136/20494 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun järkyttävä väsymys oli Korona ja tänään on ensimmäisen kerran tuntunut, että virus alkaa väistymään.

Kestänytkin jo 3 viikkoa.

Ihana kuulla! Toivottavasti alkaisi mullakin helpottamaan. Kestänyt tämäkin monta viikkoa. Onko antaa mitään vinkkejä vippaskonsteihin?

Vierailija
1137/20494 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuuluu tosi hyvää. Parisuhde kukoistaa ja oon jotenkin tosi paljon rakastuneempi joka päivä, ihanaa että oon löytänyt tollasen miehen rinnalleni :) Kaksi vuotta vasta ollaan oltu yhdessä, eikä alkuhuumalla näy loppua :D

Työrintamallakin menee ihan hyvin, teen nyt viimesiä viikkoja vanhalla työnantajalla, ennen kuin siirryn uuteen työpaikkaan. Sekin muutos tuntuu hyvältä, eikä vain siksi, että palkka nousee useamman satasen.

Vierailija
1138/20494 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuuluu tosi hyvää. Parisuhde kukoistaa ja oon jotenkin tosi paljon rakastuneempi joka päivä, ihanaa että oon löytänyt tollasen miehen rinnalleni :) Kaksi vuotta vasta ollaan oltu yhdessä, eikä alkuhuumalla näy loppua :D

Työrintamallakin menee ihan hyvin, teen nyt viimesiä viikkoja vanhalla työnantajalla, ennen kuin siirryn uuteen työpaikkaan. Sekin muutos tuntuu hyvältä, eikä vain siksi, että palkka nousee useamman satasen.

Olipa mukavia kuulumisia, sinua ei varmaan marraskuun mörkökelitkään pelota😲.

Myös jatkossa yhtä kivaa toivotaan...

Teille sairastaville:

Toipumista, lepoa, mehua ja vähän hellittelyä läheisiltä toivon

N62

Vierailija
1139/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniin lähtee ensin puolukkapiirakka ja jälkilämpöön veneperunat... sadepäivän hommia

Vierailija
1140/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että millä rahalla taas selvitään tämäkin kuukausi. 

t. yh