Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20447)

Vierailija
861/20447 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa onneksi kuin eilen. Kissa on taas oma itsensä. Ei tykännyt maanantaisesta eläinlääkärikäynnistä ja oli eilisen päivän vielä muissa maailmoissa. Itketti katsoa toisen ahdistusta. Nyt villittelee niinku kuuluukin ja haluaa valjaissa ulos. Ja minulla tänää parturikäynti ja uutta ilmettä tiedossa.

Vierailija
862/20447 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen myöhästyin töistä ja tänään myöhästyin töistä. Onneksi en myöhästynyt kuin maksimissaan vartin verran. No, sen verran pidempää päivää tein mitä myöhästyinkin.

Unirytmit ihan sekaisin.

Työpäivän jälkeen kävin syömässä Rax puffetissa ja juma kun otti suoniin, kun niin hyvin tuli syötyä.

Menin sitten suoraan elokuviin katsomaan Suuri kusetus -elokuvan ja kunnon tunnemyrsky iski.

Onneksi olin ainut katsoja. Tuntui kuin olisin ollut aineissa ja joo... ruoka-aineissa.

Kaipa tänään on väsymyskin painanut ja tuo elokuvakokemus tuntui tosissaan elämykseltä.

En tiedä oliko elokuva oikeasti noin hyvä vai johtuiko vain olotilastani.

Oon kerennyt myös käydä katsomassa Gran Turismonkin elokuvissa ja senkin aikana tunsin voimakkaita tunnetiloja elämyksen lailla, vaikka se ei tapahtunutkaan tänään.

Huikeita ja voimakkaita olotiloja on viimepäivinä ollut, enkä tiedä mistä johtuu.

En ole napsinut mitään kiellettyjä aineita.

Enkä keskellä viikkoa juo mitään alkoholijuomia.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/20447 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä työpäivä tänään.

Huomenna pitäisi saada paremmin tehdä töitä, kun tänään ei niitä oikein ollut.

Vierailija
864/20447 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo olo olo kun ei tiedä mitä kaikkea hallitus aikoo meidän köyhien toimeentulosta vielä purra annettavaksi rikkaille. Tulevat nälkävuodetkin pelottavat.

Vierailija
865/20447 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, ihana pihasauna. Sadetihku... tai siis tihkusade, mut lämmintä illallakin 18. Huomenna sit saapuu syys...

Vierailija
866/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti&Teppo illan ohjelmassa... tänä yönä vauhti kiihtyy

Vierailija
867/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi.

Vierailija
868/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunteleeko joku tuota paskaa epäironisesti?

Vierailija
869/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha darra. Taisin mokailla ihanan naisen kanssa Tinderissä. Ei mitään kikkelikuvia, tai asiatonta, mutta kirjoitusvirheitä ja humalasarkasmia. 

Avasin juuri siiderin, telkkari meni rikki, kirjoitan vauvapalstalle, olen työtön - olen vähän huolestunut itsestäni.

Mee töihin, just sä siellä, MENE TÖIHIN!

Vierailija
870/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ilkeää väkeä liikkeellä. Harvinaista tässä hyvänmielenketjussa. Viisaammat pysyy pois, jollei aihe kiinnosta. Tyhmät kommentoi tylysti

Hyvää syyskuun alkua kainille kivoille

N62

Vierailija
871/20447 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 1000 ihmistä tulee minun lisäkseni. Vastaus: On todella suosittu duo kaiken ikäisten keskuudessa.

Vierailija
872/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänään manaaja -päivä.

Lemppari tubettajani on tehnyt Manaajan tunnarista oman version ja tänään se on ollut itselläni kuuntelussa. Löysin myös Manaaja elokuvan kirppikseltä (Renny Harlinin elokuva)

Sitten uudella imurilla tänään ostetulla tuli manailtua pölyjä pois kodistani.

Lämmittelymakua tulevalle Manaaja elokuvalle.

Tänä vuonna kun tulee uusi Manaaja elokuva.

Voisin vielä tänään katsoa sen Manaaja elokuvan. Alkuperäinen löytyykin multa ennestään tuosta elokuvasta.

M30

Vierailija
873/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin paremmin voisi mennä.

Taidan olla masentunut. Tai jotain. Työviikko on ollut jotenkin todella rankka, olen äärimmäisen väsynyt. Pää on kuin jossain raskaassa sumussa, ei toimi. Olen rikkinäinen. Ja itsestäni eksynyt.

Lapsieni edessä saan jotenkin kasassa pysyttyä, toki samanlainen rempseän naurava ja huoleton en ole ja varmaan osin ovat jotain tarkkanäköisinä huomanneetkin mutta onneksi heillä kaikilla on tuota nuoren ihmisen vimmaista eloa kaveripiireineen, niin ovat elämässä ja nauttimassa siitä. Kuten pitääkin.<3

Varmasti tilanteeseeni, olooni, vaikuttaa suuresti jo valmiiksi sairaudesta sekaisin oleva kehoni, mitä sotkee vielä suuresti hyvin hyvin epäbalanssissa oleva lääkitykseni. En jaksa sitäkään. Sisäistää enkä oikein hoitaakaan. Alun alkaenkin minut jätetty sairauteni kanssa yksin. Ja lisää vain tuntuu satavan niskaan.

Kaitpa tässä pitää vain möyriä näköalattomuudessa ja onttoudessa. Yritän pitää itseni jotenkin puuhakkaana, ihan arjen askareissa, niissä puurtavan tappavan tutun tylsissä. Muuta en oikein jaksakaan vaikka kaipaan jollainlailla seuraa...ja kuitenkin haluan sitä vältellä. Koska en ole hyvää seuraa. Mistä puolestaan pääsen siihen, että taidan kohdella miesystävääni todella huonosti. Hän ansaitsee parempaa, joten tähän on tultava muutos.

Syyskuun pimeät illat saapuivat. Ovat kauniita lohduttomuudessaankin.

Kyllä tämä. Tästä.

Toivon sinulle kaikkea hyvää. Ensalkuun mukavan pehmeää iltaa <3

Vierailija
874/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä päivä, pelkkää palstailua. Oon niin työihminen, että arki on mulle se juttu, ei vkl:t tai lomat, vaikka niitä odotankin. Loma on mielestäni yliarvostettua. Sairasloma olisi pahin painajaiseni.

5-6 päivää kun puristaa täysillä - hyvillä mielin ja omasta tahdostaan - niin vapaapäivä menee "koomassa" allapäin. Siitä sitten taas uuteen nousuun...

Paras fiilis on yleensä pe iltaisin työviikon jälkeen, sitten koittaa raittiin työholistin "krapulapäivä".

Vierailija
875/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken saunasta. Sytytin olkkariin kynttilöitä. Tässä ihanassa fiiliksessä nautin puoli pulloa hyvää valkkaria ja pari rapuleipää. Aamulla saa nukkua pitkään. Yes!

Vierailija
876/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, miten rumasti kirjoitat.

Vierailija
877/20447 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla masentunut. Tai jotain. Työviikko on ollut jotenkin todella rankka, olen äärimmäisen väsynyt. Pää on kuin jossain raskaassa sumussa, ei toimi. Olen rikkinäinen. Ja itsestäni eksynyt.

Lapsieni edessä saan jotenkin kasassa pysyttyä, toki samanlainen rempseän naurava ja huoleton en ole ja varmaan osin ovat jotain tarkkanäköisinä huomanneetkin mutta onneksi heillä kaikilla on tuota nuoren ihmisen vimmaista eloa kaveripiireineen, niin ovat elämässä ja nauttimassa siitä. Kuten pitääkin.<3

Varmasti tilanteeseeni, olooni, vaikuttaa suuresti jo valmiiksi sairaudesta sekaisin oleva kehoni, mitä sotkee vielä suuresti hyvin hyvin epäbalanssissa oleva lääkitykseni. En jaksa sitäkään. Sisäistää enkä oikein hoitaakaan. Alun alkaenkin minut jätetty sairauteni kanssa yksin. Ja lisää vain tuntuu satavan niskaan.

Kaitpa tässä pitää vain möyriä näköalattomuudessa ja onttoudessa. Yritän pitää itseni jotenkin puuhakkaana, ihan arjen askareissa, niissä puurtavan tappavan tutun tylsissä. Muuta en oikein jaksakaan vaikka kaipaan jollainlailla seuraa...ja kuitenkin haluan sitä vältellä. Koska en ole hyvää seuraa. Mistä puolestaan pääsen siihen, että taidan kohdella miesystävääni todella huonosti. Hän ansaitsee parempaa, joten tähän on tultava muutos.

Kyllä tämä. Tästä.

Tsemppiä sinne 👍

On sitä kurjaa luvassa tännekin, mutta kannattaa yrittää pysyä mukavissa mielenmaisemissa. Vielä jonain päivänä koittaa paremmat ajat. Toivossa on hyvä elää ja tällä sloganilla elän.

M30

Vierailija
878/20447 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää vaikka monet luulee toisin. Valitettavasti joutuu vähän kärsimään joskus erään henkilön tyhmyydestä, joka ei tajua miten on ulkoapäin ohjailu ja aiheuttaa ihan turhaan haittaa meille kaikille.

Fiksu ei anna ulkopuolisten kääntää sua omia vastaan. Mutta tyhmä kun on, niin ei edes tajua sitä. Ei se mitään, luovitaan parhaan mukaan. Kaikki käy, ei haittaa oikeesti mikään, paitsi sellaset ihan sairaat ja fyysiset jutut.

Tänään shoppailee, vaikka vähän lunssaa. Voi nyyhky ei kai nyt tartuta vaan ketään? Tulkaa ihmeessä mukaan mut hei älkää nyt manipuloiko sitä yhtä. Lasten huonot olot on silloin kyllä teidän kontolla.

Vierailija
879/20447 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hshhas ja syylliseksi vielä yritettiin valjastaa äiti . Ei tietenkään sitä, joka käyttäytyy kun mielipuoli, eikä niitä, jotka ovat manipuloineet sabotoineet käyttäytymään noin. Vad fint manipuloidaan joku toinen tekemän pahaa toiselle, kas kun ei ta.. pamaan.

Monet ei tiedä eikä tajua. No mä tiedän ja puhdas omatunto.

Mitenköhän sabotoijien omatunto? Vaikka tekijä joku muu, fiksut tajuaa ehkä paremmin koko kuvion ja keillä ei ole puhtaat kortit ollenkaan. Toivottavasti vaan moni muukin tietää, jotka ei varsinaisesti hyväksi tuollaista "kostonhimossaan."

Hyi helvetti, mitä perversioita myös mukana. Oksennus.

Vierailija
880/20447 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä. Tästä.

Tsemppiä sinne 👍

On sitä kurjaa luvassa tännekin, mutta kannattaa yrittää pysyä mukavissa mielenmaisemissa. Vielä jonain päivänä koittaa paremmat ajat. Toivossa on hyvä elää ja tällä sloganilla elän.

M30

Oi! Kiitos sinulle :)

Sekä voimia ja jaksamista myös sinulle eloosi. Itse sanoit niin kauniisti, että niitä mukavia mielenmaisemia. Niitähän jokainen tarvitsee, jotain mukavaa mihin sen toivonsa laittaa kasvamaan. Ja ihan aina ei tarvitse edes jaksaa eikä tarvitse olla edes voimia. Kunhan silloin edes joku on jotenkin siinä, huomaamassa. Ja sanomassa jotain mukavaa. Tai vaan olemassa.

Oikeasti, kiitos sinulle mukavuudestasi :). En osannut odottaa. Tällaiset pienet tärkeät kohtaamiset, huomaamiset ovat kyllä

Lempeää sunnuntaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi