Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20442)
Fasitihallituksemme uusia kurjistamis suunnitelmia pelolla odotellen. Ollapa varaka niin olisi pelkkää hyvää tiedossa.
Pientä nousuhumalaa havaittavissa, toinen lasillinen kuoharia vasta menossa. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Syksyn tulo vähä ahdistaa ja moni muukin asia...
Saunajuomaksi lonkero, jotain 7,5%, Virolaista.
Ei hyvää. Itkettää yksinäisyys ja se etten ole kumppania löytänyt. Monilla tuntui olevan eilen pihajuhlia naapurustun kanssa, itse katselin yleisurheilua yksin soffalla lasten jo nukkuessa. Välillä harmittaa tämä yksin olo itkuun asti. Tänään on sellainen päivä.
vähän jännittää, kun ukko on kalareisussa, ja sen pyyntionnea tuova kapine jäi kotiin. kunhan kotiin palaa, niin se riittää.
Kuule minä en haluaisi että tuollaista löpinää kysellään. Haluisin että joku kertoo sulle kaikista rikoksista, mitä mulle on tehty. Sen jälkeen voidaan keskustella niistä ja mielellään kerron myös oman version kaikesta.
Nälkä mulla ja lapsilla. Ei varaa ruokaan taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule minä en haluaisi että tuollaista löpinää kysellään. Haluisin että joku kertoo sulle kaikista rikoksista, mitä mulle on tehty. Sen jälkeen voidaan keskustella niistä ja mielellään kerron myös oman version kaikesta.
Ethän avaa ketjua ja kommentoi, ellei tämä miellytä. Monet ovat mielissään, että joku kyselee kuulumisia.
Voi ettäs. Puoliso paistoi lettuja ulkogrillissä... nam
Maanantai vähän ahistaa...
Olen ihan umpitunnelissa, imppaan lakkaa nyt tukka ja muna pystyssä, hyvin menee siis.
Laskut on maksamatta. Ja oon menossa rauman uimahalliin paskalle, altaaseen. Söin jo litrakaupalla puuroa, joten varmasti turahtaa.
Jos inspis iskee, voin saunassa heitellä jätöstä kiukaalle.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Perussunnuntai koittanu rauhoittaa lepopäiväksi
On ollut mukava päivä taas. Kuuntelen mielenkiintoista kirjaa ja nyt lähden tunnin lenkille.
Kiitos kysymästä, melko hyvää. Flunssa ohi. Lenkille ei vaan pääse kun sataa 🌧 Alkava syksy, pimeys vetää mielen alas.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, melko hyvää. Flunssa ohi. Lenkille ei vaan pääse kun sataa 🌧 Alkava syksy, pimeys vetää mielen alas.
Voi. Pidän oikeasti vuodenajoista, en jaksais jatkuvaa kesää. Lumi ja pakkanen sopii mulle. Syyspimeillä saa laiskotella ja keväällä "herätä eloon"
Mukavaa elokuunloppua/syyskuun alkua kaikille🤔
N62
Illalla yhteislauluiltaan. Onneksi on katto pään päällä, voipi olla sadesää.
Ahdistaa kaikki taas . Riitaisa parisuhde, Lapsen tilanne, Iäkkäiden vanhempien asiat. Työ.
Paha darra. Taisin mokailla ihanan naisen kanssa Tinderissä. Ei mitään kikkelikuvia, tai asiatonta, mutta kirjoitusvirheitä ja humalasarkasmia.
Avasin juuri siiderin, telkkari meni rikki, kirjoitan vauvapalstalle, olen työtön - olen vähän huolestunut itsestäni.
Hei kaikki huolien painamat.
Tsemppiä ja jaksamista.
Elämä yleensä kantaa, kun yrittää parhaansa.
Ei saa myöskään vaatia liikaa itseltään.
Elämä on.
N62
Hyvveepä kuuluu, kilju valmistunnee uamupäävällä siitä hörppeen aemohuikan ja rykäsen rankamehtään, vaemo tulloo iltapäävällä töestä, lupas tehä lihakeettoo. iltasella makkoon uuninpankolla rööhtäälen ja pieren, mitteepä sitä ukko muuta toevoo.
Kuuntelen pääministerin haastattelutuntia Areenasta. Sataa, joten tilasin salaatin ja falafeleja aamupalaksi. Aika kehnoja.
Otin särkylääkkeen ja nyt on pää ihan sekaisin. Kansalaisopiston kurssille pitäisi ilmottautua, ennen leikkauksia.
Ikävä ystäviä ja äitiä.
M47