Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flunssa päällä. Aamulla masensi mutta ystävän kanssa juteltuani tajusin ettei moiseen ole syytä.
Siispä tukkoinen nokka ylös sängystä ja siivoilemaan.
Ai niin onhan meillä miehen kanssa tänään hääpäiväkinMonesko? Meillä on la 7., toki yhdessä on oltu liki 30v.
Toipumista&mustaviinimarjamehua
N62
6 vuotta tuli täyteen. Yhteiseloa 7.
Huomenta. Istun mökin terassilla, nautin auringosta ja melkein tyynesti merestä. Kohta keitämme kahvit itsellemme, kun lapsenlapset vielä nukkuvat. Tuntuu juuri nyt niin hyvältä kun kaukana kaikki maailman melskeet. Hyvää päivää sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Istun mökin terassilla, nautin auringosta ja melkein tyynesti merestä. Kohta keitämme kahvit itsellemme, kun lapsenlapset vielä nukkuvat. Tuntuu juuri nyt niin hyvältä kun kaukana kaikki maailman melskeet. Hyvää päivää sinullekin.
Kuulostaa mukavalta. 👍
Mies ropasi kesäautoa - kohta lähdetään koeajolle. Pitäkää peukkuja, et toimii kotiin asti🤔😉🤪
N62
Hyvää päivää kaikille
N62 kirjoitti:
Mies ropasi kesäautoa - kohta lähdetään koeajolle. Pitäkää peukkuja, et toimii kotiin asti🤔😉🤪
N62
Hyvää päivää kaikille
Mä en pitelisi oikean käteni peukkua, sillä töissä siihen tuli pitkä viiltohaava.
Eilen tuli nähtyä julkkuja, sillä olin kauppakeskus Willassa ja olipa eilen todella sateinen päivä niin Red Carpetin avajaiset pidettiin siellä sisällä.
Tänään mulla on vapaapäivä töistä, sillä tänään itselläni on festaripäivä. Toivottavasti enää ei sataisi. Mä oon joka päivä kastunut.
Aikaisempaan viestiini mä olin laittanut, että olisi kiva, jos Red Carpetissa olisi indie elokuvia ja nyt Kinomassa on tarjolla lyhytelokuvia. Ihan kuin Kinoma olisi kuullut minua.
Harmiksi vaan, että mä oon nähnyt noista lyhäreistä suurimman osan jo. Maahiset elokuvakin tulee sellaiseen aikaan, kun oon festareilla, että elokuvan täyteistä festaria ei ole mulle tarjolla. Tämmöisen mainospuheen sitten pidin Kinoman puolesta.
Odotan ihan kivaa päivää tänään.
M30 unohtui laittaa tuohon perään 🙄
Mä sain eilen Red Carpet festareilla BESSiltä ruusun, mutta se ei kauaa pysynyt ehjänä.
BESS heitti niitä ruusuja aika paljon yleisöön 🥀
Hyvä festaripäivä oli, kun ei satanut 🌤
Pari julkkua myös fiilisteli musiikkeja ihan vieressäni. Tuttujakin siellä festareilla oli, joiden kanssa tuli vietettyä aikaa. Tosi mukavaa seuraa olivat.
Toivottavasti tänään tulee yhtä kiva päivä.
M30
Ihana auringonpaiste. Mies golfreissulla, oon suunnitellu hääpäiväyllätystä herkkuruokineen.
Alkaa vähän ramaseen, kun tuli tissuteltua koko yö.
Olen rakastunut. Yhdessä muutama kuukausi. Nainen 15 v nuorempi.
M69
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut. Yhdessä muutama kuukausi. Nainen 15 v nuorempi.
M69
Hieno homma, ei rakkaus ikää katso. Toivottavasti tunne on moleminpuolinen😉
N62
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähän ramaseen, kun tuli tissuteltua koko yö.
No. Sattuuhan näitä. Itsellä ainakin kesäisin, kun ulkona voi istuksia ja haaveilla.
Talvella sit elän "terveellisemmin"...
Siinähä tuo vuan tuassii on männynnä.Männöö miten männöö.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eilen Red Carpet festareilla BESSiltä ruusun, mutta se ei kauaa pysynyt ehjänä.
BESS heitti niitä ruusuja aika paljon yleisöön 🥀Hyvä festaripäivä oli, kun ei satanut 🌤
Pari julkkua myös fiilisteli musiikkeja ihan vieressäni. Tuttujakin siellä festareilla oli, joiden kanssa tuli vietettyä aikaa. Tosi mukavaa seuraa olivat.
Toivottavasti tänään tulee yhtä kiva päivä.M30
Hei M30, mitä touhuat talvella. Nyt kesällä käyt leffassa, konserteissa ja frisbee-golfailemassa.
Kiva kun kirjoittelet kuulumisia, onko peukku parantunut?
Me päästiin ehjänä koeajolta kotiin, auto kans.
Ihana ruusu Bessiltä😉
N62
Vierailija kirjoitti:
Siinähä tuo vuan tuassii on männynnä.Männöö miten männöö.
Iha kuullostaa, et hyväst männöö. Ja ok niin
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BESS heitti niitä ruusuja aika paljon yleisöön 🥀Hyvä festaripäivä oli, kun ei satanut 🌤
Toivottavasti tänään tulee yhtä kiva päivä.M30
Hei M30, mitä touhuat talvella. Nyt kesällä käyt leffassa, konserteissa ja frisbee-golfailemassa.
Kiva kun kirjoittelet kuulumisia, onko peukku parantunut?Me päästiin ehjänä koeajolta kotiin, auto kans.
Ihana ruusu Bessiltä😉
N62
Ei ole peukku parantunut vielä, mutta vitsin muodossa mainitsin vain siitä.
Talvesta en oikein pidä, sillä silloin ei oikein tekemisiä ole. Sisällä oleilua vaan ja koitan selviytyä kaamoksesta. Talvi on niin rankkaa aikaa.
Ihan just alan lähteä festareille päin, musiikit kun alkaa ihan kohta soida, että moro tältä erää.
BESS on mulle kiinnostavin artisti kaikista esiintyjistä, että siinä suhteessa kiva oli saada ruusu.
M30
Nyt se olis festarit ohi ja kesäkin siinä samalla, kuten noin Anna Puu sanoi.
Yllättävän kovaa veti kaikki artistit lauantaina Red Carpetissa, joihin kuului:
-Jukka Poika
-LAURI (en kuunnellut, kuin pari biisiä, sillä kyseinen ei kerro mulle mitään)
- Emilia Sisco
- KUUMAA
- Silva Emilia (ei kerro mitään itselleni, mutta tosi upean kuuloinen laulaja)
- Kasmir
- Anna Puu
Menipä festarit todella mukavasti, eikä onneksi satanutkaan. Sateet ajoitti oikein tällä viikolla.
Tämä päivä menee pään selvittämisessä eilisten jäljiltä ja festarikuvien taltioinnissa.
M30
Sunnuntai angsti iski taas.
Kesän viimeisiä kauniita päiviä viedään ja minä istun yksin kotona. Hemmetin kuuma sisällä, mitään ei oikein jaksaisi tehdä. Kämppä odottaa siivousta, tavarat levällään jne...
Ikävä erästä henkilöä.
Onneks pääsee huomenna töihin.
Ihana pikkuinen syksyn tuntu. Pihasauna lämpiää, grillissä tulet. Kalaa ja salaattia. Lämmin aurinko. Jano. Vissyä
Aloittelen tässä kännejä.
M46 (ei muk.työeläm.)