Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20442)
Työpäivä ollut tosi raskas, olen ihan uupunut. Tänään vielä lisäksi pyykkivuoro ja jonkinlainen viikkosiivouskin pitäisi tehdä. Varmaan pakko nukkua hetki kun työpäivä loppuu, että jaksan illan ahertaa
-V
Just meni lähes kolmesataa euroa, kun varasin erämaamökin kahdeksi vuorokaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää. Koko elämä mennyt päälaelleen vuodessa. Onneksi on koira.
Voi sua🤸
Onneksi on koira
Ja tää palsta
Tsemppiä
N62
Tänään tuntuu tulevan ihan hyvä päivä koska aurinko paistaa ja on lämmintä. Tehdään tunnin lenkki meren rannassa, sitten kaupasta viikonlopun ostot tällä kertaa paljon, koska poika lapsineen tulossa vkl:si. Aion leipoa täytekakun piiitkästä aikaa, katsotaan onnistuuko. Sunnuntaina alkaa sorsastus, vuoden kohokohta 🦆🦆
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntuu tulevan ihan hyvä päivä koska aurinko paistaa ja on lämmintä. Tehdään tunnin lenkki meren rannassa, sitten kaupasta viikonlopun ostot tällä kertaa paljon, koska poika lapsineen tulossa vkl:si. Aion leipoa täytekakun piiitkästä aikaa, katsotaan onnistuuko. Sunnuntaina alkaa sorsastus, vuoden kohokohta 🦆🦆
Ihana päivä ja ihana viesti.
Leipomista täälläkin, mustikkapiirakkaa ja lopusta pullataikinasta kanelipullia.
Teemu Roivainen ja Scandinavian Music Group vkl suunnitelmissa🥧
Kiva kun viikonloppu tulossa. Jotenkin perjantaina on töissäkin virtaa enemmän :)
No. Poikkesin terassilla, oli ystäviä paikalla. Hauskaa. Nyt lämmitän pihasaunaa .. mukavaa tämäkin.
Oikein onnistunutta viikonloppua kaikille😉
Eilen oli harmaa ja väsynyt päivä.
Tänäänpäs aurinkoinen ja pitkä päivä kun heräsin aikaisin. Monta tuntia meni tänään siihen, kun heitin kaverin kanssa frisbeegolf kierroksen. Hienot pohjat kaveri heitti ensikerraksi frisbeegolfissa eli +50.
Itselläni tulos +7. Eipä kaverilla pitäisi olla vaikeaa parantaa tulostansa tuosta, jos vielä haluaa harrastaa tätä lajia. Eipä kukaan ole mestari syntyessään.
Tänään oli itselläni pizzapäivä, kun menin porukoilleni 😋
M30
Heräsin neljältä painajaiseen. Johtuu siitä, että luin eilen juuri ennen nukkumaanmenoa jutun , jossa kerrottiin, että mummotunnelissa ryöstetään iPhone-puhelimia. No siinä unessani liikuin kävellen iltaisella tiellä, kun yhtäkkiä minua alkoi seurata mopoauto, joka tupaten täynnä ulkomaisia nuoria miehiä. Auto ajoi suoraan kohti ja ikkunoista kurkotti käsiä puhelintani kohti Heräsin ja onnistuin säilyttämään puhelimeni :)
En tietenkään enää saanut unta niin tekaisin sitten kaksi työhakemusta. Toiveena kokoaikainen työ, nykyisen osa-aikaisen sijaan.
-V
Yäk, maakellarin siivous urakkana tänään. Palkitsen itseni kermaisella broileripastalla🤪
Tänään on ollut sateinen päivä, mutta se ei ole pysäyttänyt minua.
Ekaksi perinteisesti työpäivä vietetty ja sen jälkeen kävin frisbeegolfaamassa. Kävin heti perään kaupoilla ja kotiin päin mentäessä kastuin oikein huolella. Suihkun jälkeen kävin tässä iltasella katsomassa elokuvissa Blue Beetlen. Oli hauska ja todella innostavan näköinen elokuva.
Näin sitä voi elää sadepäivänäkin :)
M30
Aloituksen oli tehnyt N61. Jos etunimesi on vielä Pirjo, saatat olla sama henkilö, jolle olen pyrkinyt lähettämään terkkuja. Itse olen M77. Olen kovin kaivannut 61-vuotiasta Pirjoa ja useita jutteluhetkiä, kun jäimme viimeiseksi saunaan. Ikä ainakin täsmää. Toivottavasti olet sama.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen oli tehnyt N61. Jos etunimesi on vielä Pirjo, saatat olla sama henkilö, jolle olen pyrkinyt lähettämään terkkuja. Itse olen M77. Olen kovin kaivannut 61-vuotiasta Pirjoa ja useita jutteluhetkiä, kun jäimme viimeiseksi saunaan. Ikä ainakin täsmää. Toivottavasti olet sama.
Pahoittelen. En ole kaipaamasi Pirjo.
Aloitin ketjun, kun olin N61.
Nyt oon jo N62.
Toivottavasti löydät Pirjosi.
Mukavaa päivän jatkoa.
N62
Pihasaunan lämmitys, grillikatoksen siivous. Siinä päivän ohjelma.
Kiirettä töissä, ei melkein ehdi palstallekaan :)
-V
Flunssa päällä. Aamulla masensi mutta ystävän kanssa juteltuani tajusin ettei moiseen ole syytä.
Siispä tukkoinen nokka ylös sängystä ja siivoilemaan.
Ai niin onhan meillä miehen kanssa tänään hääpäiväkin
Vierailija kirjoitti:
Flunssa päällä. Aamulla masensi mutta ystävän kanssa juteltuani tajusin ettei moiseen ole syytä.
Siispä tukkoinen nokka ylös sängystä ja siivoilemaan.
Ai niin onhan meillä miehen kanssa tänään hääpäiväkin
Monesko? Meillä on la 7., toki yhdessä on oltu liki 30v.
Toipumista&mustaviinimarjamehua
N62
Mä oon saanut tarpeekseni sateista.
Kun menin töihin niin silloin satoi ja kastuin.
Kun olin töissä kahdeksan tuntia niin koko sen aikana vähän vain satoi.
Kun pääsin töistä niin ihan hetken sain kuivana fillaroida, kunnes yhtäkkiä alkoi tosi kovaa sataa ja hemmetti kuinka litimäräksi tulin.
Nyt kun mä oon kotona peiton alla ja katson ikkunasta niin nyt sitä on niin upea sää.
Nämä säät ihan selvästi viddulee mulle.
Saisi nämä sateet siirtyä sinne missä näitä sateita kaivataan! Hemmetti, jos tulevat festaritkin joudun viettää sateessa.
Harvinaisen pska päivä tänään. Töissä pitäisi käydä ja arkea pyörittää mutta kun ei ole halua mihinkään.
Ihmissuhteet perceellään, siitä tämä masennus
Itkettää. Koko elämä mennyt päälaelleen vuodessa. Onneksi on koira.