Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20421)

Vierailija
581/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen sekä sisä- että ulkotiloissa tapahtuvasta vainoamisesta. Enkä ehkä ole ainoa, onhan näitä muitakin, jotka ovat seurailleet sivusta tätä sairasta hulluutta.

Joka tapauksessa joillekin, jotka sen ovat ansainneet, koittaa varmasti mukavan hikiset viikot - kuukaudet ennen kuin poliisista tulee yhteydenottoa.

Ikävä kyllä se ei vielä johda mihinkään, välttämättä.

Tein vuosi sitten saman, kun minun ja toisen henkilön sähköpostiin murtauduttiin. Tekijä oli ilmiselvä. Häntä vastaan olisi löytynyt todisteita jopa julkisuudesta, jos poliisi olisi tutkinut astetta verran pidemmälle.

Osasi kuitenkin valehdella itsensä taitavasti ulos. Ilmoitukseni toimi tietenkin pelotteena, että täältä pesee jos jotain vielä yrittää.

Peloite toimii ainakin. Ellei ihminen sitten ole täysi psykopaatti. 

Varsinkin, kun tähän liittyy itseni lisäksi muitakin ihmisiä, joita vastaan on tehty.

Kuka teitä vainoaa?

Vierailija
582/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen sekä sisä- että ulkotiloissa tapahtuvasta vainoamisesta. Enkä ehkä ole ainoa, onhan näitä muitakin, jotka ovat seurailleet sivusta tätä sairasta hulluutta.

Joka tapauksessa joillekin, jotka sen ovat ansainneet, koittaa varmasti mukavan hikiset viikot - kuukaudet ennen kuin poliisista tulee yhteydenottoa.

Ikävä kyllä se ei vielä johda mihinkään, välttämättä.

Tein vuosi sitten saman, kun minun ja toisen henkilön sähköpostiin murtauduttiin. Tekijä oli ilmiselvä. Häntä vastaan olisi löytynyt todisteita jopa julkisuudesta, jos poliisi olisi tutkinut astetta verran pidemmälle.

Osasi kuitenkin valehdella itsensä taitavasti ulos. Ilmoitukseni toimi tietenkin pelotteena, että täältä pesee jos jotain vielä yrittää.

Peloite toimii ainakin. Ellei ihminen sitten ole täysi psykopaatti. 

Varsinkin, kun tähän liittyy itseni lisäksi muitakin ihmisiä, joita vastaan on tehty.

Kuka teitä vainoaa?

Aavistus on, itseasiassa parikin, ketkä voisivat vainota minua.  Mutta en ymmärrä tätä suurempaa kaavaa itse. Että miksi myös heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!

Rankkaa oloa nyt kuuluu.

Viime yönä en saanut nukutuksi, kun kurkkukipu, hikoilu ja rykiminen oli niin voimakasta.

Aamulla tuli sitten nukuttua.

Tänään kävin sitten frisbeegolfaamassa ja pari kierrosta menin, että neljä tuntia tuli liikuttua luonnossa.

Tässä on yhteenveto siitä miksi minulla nyt on rankka olo. Tein muuten ennätyksenikin frisbeegolfissa tuolla radalla ekalla kierroksella.

Toinenkin kierros meni todella hyvin, vaikka olo oli aika puhki.

Vadelmiakin tuli ostettua ja niitä nyt syön elokuvaa katsellessani. Toivottavasti tänään tulisi hyvissä ajoin uni, sillä väsy on.

M30

Vierailija
584/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Palasin maanantaina töihin pitkän tauon jälkeen. Oli ihana tavata työkavereita ja päästä taas arkeen kiinni. Ensimmäiset päivät ovat tietenkin menneet konetta päivittäessä, mutta tänään sain jo yhden työtehtävän tehtyä. Hiljaa hyvä tulee. Illalla sain puolison kaveriksi ulkoilemaan. Oli hieno ilma ja nätti puisto, missä käytiin kävelemässä.

Vierailija
585/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ja huijattu olo. Ihastuin vahvasti erääseen mieheen, joka antoi vastakaikua tunteilleni. Hän pyöritti samaan aikaan toista naista. Emme enää tapaa, mutta hän on mielessäni koko ajan ja vaikka hän on täysi paska, olen silti hänessä kiinni henkisesti.

Vierailija
586/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itse antaisi oman koiran kiivetä noin vaarallisesti, nauroin itseni tärviölle tälle videolle. Aika hieno suoritus.

Mutta coolein on kissa, joka ei oikeasti anna tuumaakaan periksi, eikä tunteille valtaa. Tietää, että ei tarvitsisi kuin yhden kerran tassulla räpäyttää, niin pitbull tipahtaisi maahan. Mutta nuo taitaa olla todellisuudessa kavereita.

https://imgur.com/gallery/ZDCU60C

Vierailija
587/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää! Loma on käynnissä ja olen saanut ihan hirveästi aikaiseksi kotona muutaman päivän aikana. Tänään kävin varaamassa kirppispöydän ja olen hinnoitellut vaatteita ja tavaraa myyntiin. Haluan eroon kaikesta turhasta. Ne mitkä ei mene kirppiksellä kaupaksi, vien suoraan kierrätyskeskukseen. En malta odottaa että kaapit tyhjenee :) Olen tänä vuonna myynyt aika paljon tavaroitani pois. Siivoaminen on helpottunut ja muutenkin kepeä olo. Ja rahaakin on tullut sievoinen summa.

Vierailija
588/20421 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en itse antaisi oman koiran kiivetä noin vaarallisesti, nauroin itseni tärviölle tälle videolle. Aika hieno suoritus.

Mutta coolein on kissa, joka ei oikeasti anna tuumaakaan periksi, eikä tunteille valtaa. Tietää, että ei tarvitsisi kuin yhden kerran tassulla räpäyttää, niin pitbull tipahtaisi maahan. Mutta nuo taitaa olla todellisuudessa kavereita.

https://imgur.com/gallery/ZDCU60C

Ääninäyttelijä on hyvä. 

Oma suosikkini on kiinaksi rähisevät corgit:

Kyllä näillä mukavasti aika kuluu.

Vierailija
589/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan loman alkamista. Vielä tämä ja huominen töissä. Huomenna lähden kyllä aikaisemmin kotiin.

Vierailija
590/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, pahoinvointia ja jollain ihmeellä sain meikattua ja laitettua hiukset töihin

Vierailija
591/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Pientä jännitystä ilmassa, kun parin tunnin päästä olisi työhaastattelu.

Vierailija
592/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun sukulaiset vaativat minulta että pitäisi käydä kylässä kun ei olla nähty niin pitkään aikaan. Olen sairas enkä jaksaisi.

Vierailija
593/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh!

Rankkaa oloa nyt kuuluu.

Viime yönä en saanut nukutuksi, kun kurkkukipu, hikoilu ja rykiminen oli niin voimakasta.

Aamulla tuli sitten nukuttua.

Tänään kävin sitten frisbeegolfaamassa ja pari kierrosta menin, että neljä tuntia tuli liikuttua luonnossa.

Tässä on yhteenveto siitä miksi minulla nyt on rankka olo. Tein muuten ennätyksenikin frisbeegolfissa tuolla radalla ekalla kierroksella.

Toinenkin kierros meni todella hyvin, vaikka olo oli aika puhki.

Vadelmiakin tuli ostettua ja niitä nyt syön elokuvaa katsellessani. Toivottavasti tänään tulisi hyvissä ajoin uni, sillä väsy on.

M30

Heip M30

Tätimäinen neuvo: lepäile, hoitele kurkkukipu ja yskä pois ennen urheiluja. Kesäflunssat on usein tosi sitkeitä. Voit toki ulkona liikkua... liikuskella...

N62

Vierailija
594/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Mies ei tee muuta kun katselee Bondeja. Liian lämmintä. Tylsää. Oispa edes rahaa. Vois ostaa vaatteita ja käydä kampaajalla. Oispa elämässä edes vähän romantiikkaa. Oispa ystäviä. On vaan sellasia joiden kanssa ei ole oikeen mitään puhuttavaa. Silti pitää puhua lässyttää.

Vierailija
595/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun sukulaiset vaativat minulta että pitäisi käydä kylässä kun ei olla nähty niin pitkään aikaan. Olen sairas enkä jaksaisi.

Voisitko piipahtaa pikaiseen vai onko pitkä matka? Saattais piristää sinuakin. Itse tykkään sukulaisilla muistella menneitä, katsella valokuvia yms

N62

Vierailija
596/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää. Mies ei tee muuta kun katselee Bondeja. Liian lämmintä. Tylsää. Oispa edes rahaa. Vois ostaa vaatteita ja käydä kampaajalla. Oispa elämässä edes vähän romantiikkaa. Oispa ystäviä. On vaan sellasia joiden kanssa ei ole oikeen mitään puhuttavaa. Silti pitää puhua lässyttää.

Vinkki:

Tee voikkaleivät, laita kahvia/mehua termospulloon. Ota viltti ja hyvä kirja. Lähde puistoon tai muualle varjoisaan paikkaan. Houkuttele mies mukaan tai mene yksin.

N62

Vierailija
597/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Pientä jännitystä ilmassa, kun parin tunnin päästä olisi työhaastattelu.

Toivottavasti auttaa: olen täällä peukut ja varpaat pystyssä toivoen onnistumista.

Kerrohan kuin meni...

N62

Vierailija
598/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää, pahoinvointia ja jollain ihmeellä sain meikattua ja laitettua hiukset töihin

Hellekö vaivaa vai murheet?

Tsemppiä sulle

N62

Vierailija
599/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariviikkoinen esikoinen nukkua tuhisee sylissäni ja olen onnesta soikeana. Ihanaa kesää kaikille!

Vierailija
600/20421 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariviikkoinen esikoinen nukkua tuhisee sylissäni ja olen onnesta soikeana. Ihanaa kesää kaikille!

Oi onnea ja autuutta. Olethan kuullut runon:

Kun pikkuvauva nukkuu

Hän täyttää kokonaisen huoneen

(Olisko Risto Rasa)

N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi