Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19495)
Onpas hämärä marraskuinen aamu. Lähetään ukon kanssa kaupoille. Valmis hernekeitto odottaa jääkaapissa - nam.
Jouluiset käsityöt menossa, on rauhoittavaa virkata radio seurana, puoliso naulailee verstaassaan linnunpönttöjä.
Samat kivut joita vastaan taistellut jo kauan, syöpähoitojen jälkeen alkoivat, (hoidoista kohta 3 vuotta) tuskin loppuvat ennenkuin pääsen taivaaseen. Buranasta on tullut päivittäinen tuttu. Siis tuo negatiivista.
Muutoin harmaat syksyn päivät saavat tekemään käsitöitä. Viitta valmistumassa. Yhtä tyynyä koristelin, siitä tuli naurettava, mutta oli hauskaa väsätä. Kohta pitää alkaa joulukorttien tekoa.
Tänään kylään mukavan pariskunnan luo kahville. Elämä jatkuu Herran armossa.
Mun piti tällä viikolla siivota ja leipoa. Oon ihan poikki, kun kävin lääkärissä enkä enää jaksakaan tehdä mitään. Ehkä tarvin pienen lepotauon ja sitten taas jaksaa höyrytä.
Meen kuntosalille pyllistelemään ja kysymään "neuvoja" söpöiltä miehiltä
kyllä ne neuvoo ja sitten aina kyselen joka kerta ja siitä se lähtee 👍
Sain maksettua sähkönsiirto laskun ja lähes koko asuntolaina erästä. Pakko siirtää loppuosaa kun laskuja niin paljon. Tapaan miesystävän iltapäivällä ja saan nukkua hänen kanssaan ensi yön.
Kiitos hyvää kuuluu näin keskiviikkonakin. Laittelin aamulla pihavaloja paikoilleen, opiskelin vähän uutta kieltä ja nyt nautin päiväkahvista eilen leipomani mokkapalan kera. Tosin kävi hassusti ja unohdin rasvan taikinasta, joten pohja on nyt enemmänkin sokerikakkumainen. Seuraavaksi aion silittää miehen paidat ja mankeloida lakanat. Lenkilläkin voisi käydä lähimetsässä - tai siis pitäisi ehdottomasti!
no siinähän se menee päiviä laskellessa kunnes pääsen taas töihin. tilasin Foodorasta kanasalaatin ja limun. nyt katson ensitreffit alttarilla uusintaa. muuten vaan himmailua kotona
Metsään tahon nyt. Aurinko paistaa, lämmintä liki 10.
Ihana räntäsade. Laitan pyykin pyörimään, keitän perunoita, paistan lihat kastikkeeseen. Päiväkahvilla mustikkapiirakkaa. Käsitöitä. Kausivalot syttyy 16.15 -> palaa 6h.
Kirja, radio. Oma rauha. Puoliso palaa huomenissa.
Kaunis vaaleansininen taivas valkoisine poutapilvineen. Aurinko paistaa...
Otsaa vähän särkee kun eilen leikattiin luomi siitä. Kaikki hyvin, pidän marraskuusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana räntäsade. Laitan pyykin pyörimään, keitän perunoita, paistan lihat kastikkeeseen. Päiväkahvilla mustikkapiirakkaa. Käsitöitä. Kausivalot syttyy 16.15 -> palaa 6h.
Kirja, radio. Oma rauha. Puoliso palaa huomenissa.
Aivan ihanaa.
Heräsin vähän ennen klo kuutta siihen, että kaunis nuori vaimoni hyväili minua ilman lupaa. En aio tehdä rikosilmoitusta. Nautiskelimme toisistamme vähän reilun tunnin, jonka jälkeen kävimme yhdessä suihkussa ja teimme aamupalaa. Seuraavaksi lähdemme kaupungille ja käymme syömässä jossain kivassa ravintolassa, jonka jälkeen kotiin pikku päikkäreille ja ehkä myös vähän rakasteluakin siinä samalla. Illalla saunaan ja kokovartalohieronta öljyn kera puolin ja toisin.
Eihän marraskuu mörkö olekaan vaan mahdollisuus...
Ihan hyvää, valmistelen ruokaa ja olen kohta menossa ulos lenkille.... Niskat ihan jäätävässä kunnossa, kipeät.
M.31
Mitäs sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää, valmistelen ruokaa ja olen kohta menossa ulos lenkille.... Niskat ihan jäätävässä kunnossa, kipeät.
M.31
Mitäs sinulle?
Mukavasti menee. Olen saanut upeita metsäkuvia. Harmi sulla tuo niskakipu. Ootko kokeillu kylmää/kuumaa? Kipugeeliä?
Maanantai💓
Kirjoitin eilen joulukortit valmiiksi
Viikonloppuna shoppailin joululahjoja ja nyt ne odottaa tuolla paketoimista ennenkuin koululaiset tulee kotiin. Lihapullataikinan tein tekeytymään ja ruuaksi tänään siis lihapullia ja perunamuussia. Ihan mukavaa siis kuuluu, toivottavasti sinullekin!
Ihana, laiska maanantai. Koko viikko edessä...