Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24137)

Vierailija
23941/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan eri sarjassa argumentointia täällä, älykästä itsenäistä faktaa ja vastassa ekaluokkalaisen älyvapaata lällätystä. On ennenkin huomattu, että yksinkertainen kaljanmyyjä ei muuhun pysty. Ressukka. 

Toki tietää RAKKAUDEN kohteestaan kaiken. 💏💋💕💕💕💖

Vierailija
23942/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lammas perustaisi uuden Mitä sinulle kuuluu  - ketjun,  tulisiko tämän ketjun aloittajaa inhoavat sinnekin häiriköimään ja jankkaamaan? Todennäköisesti. 

Nytkin 'piilaakson noviisi' pilaa tämän ja sen jonkun aloittaman saman nimisen ketjun samaan aikaan. Joutuisa tyyppi 

Niinhän sinäkin d raastat siellä riitaa. Eli ihan samaa teet. Miten oikeutat sen itsellesi?

Sinä oikeutat RAKKAUDEN!! MUMS MUMS PUS 💏💋💕💕💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23943/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan eri sarjassa argumentointia täällä, älykästä itsenäistä faktaa ja vastassa ekaluokkalaisen älyvapaata lällätystä. On ennenkin huomattu, että yksinkertainen kaljanmyyjä ei muuhun pysty. Ressukka. 

Näyttää taas siltä että apinaviiniä on siemailtu. On niin nolo.

Vierailija
23944/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta tähän: kohdistuuko kosto nyt oikein? Onko edes oikeutettu? Monta vuotta vielä jatkuum

Kysyikö ap aikoinaan, kehen hänen iskunsa kohdistui? Eipä piitannut. Huiteli kirjoittajia, nimitteli ja ajoi pois. Mikset häntä arvostele?

Ei amorin nuoli kysy, kehen isku kohdistuu. RAKKAUDEN nuoli osui sinuun, kun ensi kerran avasit keskustelun. Rakkautta, RAKKAUTTA vain! 💏💋💕💕💕💖

Vierailija
23945/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut mua naurattaa noi suukot ja sydämet. Eihän toi pakkomielle tervettä ole.

Vierailija
23946/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö ap välitä? Mitä tämä riehuminen ja lapsellinen jankkaus muuta on kuin hermostumista?  Poistaja ei lopeta koskaan ja muut jatkaa kriittistä kirjoittelua myös. Sitä saa mitä tilaa. Potut pottuina.  Ja se on oikein. Ei kukaan saa käyttäytyä noin kuin D on tehnyt jo vuosia.

Suloisia tekosyitä. Kiihkoa ja omistautumista, RAKKAUTTA vain, 💏💋💕💕💕💖

Nyt kun hyasinttien aika ohi, mummelit purkaa tunteitaan tällaiseen piilotettuun kaukorakkauteen. Pientä rajaa tai hommatkaa ikäisenne mies.

Vierailija
23947/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sahtimummot näkee viinaa kaikkialla.

Vierailija
23948/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta tähän: kohdistuuko kosto nyt oikein? Onko edes oikeutettu? Monta vuotta vielä jatkuum

Kysyikö ap aikoinaan, kehen hänen iskunsa kohdistui? Eipä piitannut. Huiteli kirjoittajia, nimitteli ja ajoi pois. Mikset häntä arvostele?

Ei amorin nuoli kysy, kehen isku kohdistuu. RAKKAUDEN nuoli osui sinuun, kun ensi kerran avasit keskustelun. Rakkautta, RAKKAUTTA vain! 💏💋💕💕💕💖

Tuskin D:n rakkaudennuoli minuun kohdistui, olen nainen.

Vierailija
23949/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö ap välitä? Mitä tämä riehuminen ja lapsellinen jankkaus muuta on kuin hermostumista?  Poistaja ei lopeta koskaan ja muut jatkaa kriittistä kirjoittelua myös. Sitä saa mitä tilaa. Potut pottuina.  Ja se on oikein. Ei kukaan saa käyttäytyä noin kuin D on tehnyt jo vuosia.

Nyt kun hyasinttien aika ohi, mummelit purkaa tunteitaan tällaiseen piilotettuun kaukorakkauteen. Pientä rajaa tai hommatkaa ikäisenne mies.

Mihin Doris unohtui? Palstallahan hyörii juurikin Doriksen ikäluokkaan sopiva mies joka ulvoo RAKKAUTTAAN. Monessa kommentissaan muistaa Deetä, tuota lukuisten intohimoisten viestiensä kohdetta! 💏💋💕💕💕💕💕💕💖

Vierailija
23950/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olet nolo. RAKKAUDEN kohteen paljastuminen voi aiheuttaa nolostumisen tunteita kaikkien muiden tunteiden lisäksi. Viesteistäsi kumpuaa oikea tunteiden kimara. RAKKAUTESI on taatusti syvää💏💋💕💕💕💕💖

Vierailija
23951/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuota ekaluokkalaisen tykkäysjuttua. Kun äly ei riitä aikuismaiseen perusteluun. Vain narsisti voi luulla noin. Inho ei ole positiivinen tunne.

Taitaa olla kännissä taas. Pelkää ketjujensa puolesta ja panikoi. 

Vierailija
23952/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tämäkin päivä katosi. Kävelin aamulla kauemmas kotoa paremmille kirpputoreille (ei löytöjä) ja tulin kotiin bussilla. Laitoin ruokaa, autoin lasta ruotsin opiskelussa, tein vähän aikaa käsitöitä ja kävin jumpassa. Illalla luin kirjaa ja katsoin lasten kanssa elokuvan. Tuntuu etten saanut aikaiseksi mitään, mutta en kyllä aivan toimettakaan vissiin ollut. No, huomenna eri kuviot.

Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti :-)

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 23894: "Huomaatko itse, ettet sanallakaan mainitse tai analysoi emännöijän tekemisiä? Hän on sinulle koskematon ja häntä pitää sietää. Toinen asia, joka kiinnittää huomiota on tuo tykkääminen. Eikö emännöijän olisi kannattanut huolestua siitä, minkälaisia reaktioita hänen toimintansa voi aiheuttaa? Jos olisi älynnyt, ei nyt oltaisi tässä. Vastuu sille, jolle se kuuluu. "

En ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa ketjun aloittajan vuoksi. Ei mulla ole mitään tarvetta analysoida häntä. Jos hän laittaa mulle jonkin kommentin, johon haluaa mun vastaavan, sitten vastaan. Ihan kuten vastasin nyt sullekin. Tämän ketjun aloittaja on kommentoinut mun kirjoituksiani aika harvoin, mutta joka kerta olen hänelle vastannut,. Ihan kuten vastasin sullekin nyt. Mutta voin kertoa sulle, että vaikka tekisit mitä, et saa mua keitettyä omaan soppaasi. Yli 20 vuotta olin hoitoalalla, missä melkein joka työpaikassa joku otettiin kohteeksi ja sitten oli pari tyyppiä, jotka koitti saada kaikki muutkin mukaan mollaamaan ja dissaamaan sitä yhtä. Mä en koskaan lähtenyt siihen älyttömyyteen mukaan. Jos sinä et pidä minusta, mulle se on ihan ok. Jos minä en pidä sinusta, oletan, että se on sulle ihan ok. Jos sinä kuolet yön aikana, kukaan tässä ketjussa ei itke sun perääsi. Aivan kuten kukaan ei itke senkään perään, jos minä kuolen ensi yönä. Tämä palsta on vain ja ainoastaan osa sosiaalista mediaa eikä tällä loppupeleissä ole yhtikäs mitään tekemistä todellisen elämän kanssa. Jos sinä olet jumittamut todellisen elämäsi tällaiseen anonyymiin keskustelupalstaan, niin rehellisesti sanottuna olen siitä vain surullinen ja toivon, että osaisit päästää irti.

Vierailija
23954/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuota ekaluokkalaisen tykkäysjuttua. Kun äly ei riitä aikuismaiseen perusteluun. Vain narsisti voi luulla noin. Inho ei ole positiivinen tunne.

Taitaa olla kännissä taas. Pelkää ketjujensa puolesta ja panikoi. 

Noin juuri! Varmistaaksesi rakkautesi huomaavan intohimosi ja palosi, kannattaa vastailla itselleen. Huomio on taattu. Mitä vain RAKKAUDEN tähden. 💏💋💕💕💕💖

Vierailija
23955/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas kirjoitti asiaa, taas äskenkin. Itsekin ihmettelen noita voimakkaita tunteita, joista täällä kirjoitetaan.

En minä vaan inhoa tai vihaa täällä ketään. Miksi ihmeessä niin tekisin, en tunne yhtäkään teistä. Ja todellakin, vain murto-osan täällä kukin itsestään jakaa. Ei siitä voi luoda oikeaa kokonaisuutta kenestäkään.

Huomasin ärtyväni tiettyihin asiattomiin viesteihin, silloin kannattaa vähentää palstailua. Onneksi on paljon muutakin.

Hyvää yötä ja Loppiaista

Vierailija
23956/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin pois jouluasetelmat ja - koristeet.

Viikolla pitäisi siivota kunnolla, nyt olisi hyvät ilmat tuulettaa matot kunnolla. Laiskuus vaan meinaa iskeä siinä vaiheessa.

Aurinko näyttäytyi kävelyreissulla ja pensaat oli kauniisti kuorruttuneet lumella. Tuli valoisa olo.

Hyvää yötä!

Vierailija
23957/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märinästäsi päätellen sinä olet aivan liekeissä aloittajaan. Kuin jotain alkukantaisia kurkkuääniä kirjoitetussa muodossa. RAKKAUDEN kieltä parhaimmillaan! 💏💋💕💕💕💖

Vierailija
23958/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta on meitä, joiden sosiaalinen elämä on niin pientä, että tälläinen ketjukin korvaa sitä, kun ei ole oikein ketään joiden asioita kuunnella tai joille kertoa ja se sitten saa käymään näissä ketjuissa. Aiemmin kulutin aikaa palstalla muissakin ketjuissa ja yritin etsiä jotain mistä kiinnostun. Nykyisin melko harvoin viitsin enää etsiä sellaisia ketjuja. Lähinnä jos aihe todella kiinnostaa niin kirjoitan. Viime aikoina pari ketjua. 

Silti näistä ketjuista tulee sitten se paikka mihin aina palaan juuri näiden oikean elämän asioiden myötä ja ne vaikuttavat. Toisaalta olen myös sellainen joka tykkää kirjoittaa tähän tyyliin ja jos olisi näitä palstoja enemmän niin kävisin varmaan useissa. 

Myönnän sen myös todellakin etten ole täydellinen. Kaikkea muuta. Samoin myönnän sen, että minullakin välillä jotkut asiat suututtaa. Ehkä viimeinkin niin, etten istu kuin joku toope paikoillani ja ota kaikkea vastaan niin kuin joskus. Näin pahoittelen jos täälläkin se näkyy välillä. Kyllä minullakin silti huumoria on. Itsellä on vaan synkkä huumorintaju jotenkin. Näkyy esim biiseissä mistä pidän. 

Samoin joku tänne toivoi jotain syvällistä kirjoittamista eri jutuista. Silti en minäkään oikein viitsi kirjoittaa musiikistakaan tänne kovin paljon. Tai jostain muusta aiheesta. Ehkä mietin ettei se vaan sovi oikein. Tämä itseni puolesta todettuna ja toisaalta en välitä muiden viestien eri aiheista ja halua miettiä ettei muiden ole ok kirjoittaa jostakin jutusta. 

Tänään on ollut väsynyt päivä jotenkin. Lähdin liian ohuilla kengillä pakkaseen. Olisi pitänyt laittaa toiset ja palellutin toisen jalan varpaat melko pahoin. Liian kauan ulkona ja sitten niiden varpaiden sulatus sattuikin. Lopputuloksena koko kroppa sekaisin, kun jalat kylmät ja muuten liiankin lämmin ja päätä vielä alkoi särkemään. Hieman pelästyin. Ehkä opin nyt tästä jatkossa. 

Minä olen hullukin ihminen kai, kun en paljon itseäni säästä eri jutuissa. Se näkyy siinä, että mietin kuinka moni pitää vaan jaksaa eri juttuja ja voimieni pitää riittää niihin. Etenen ehkä näin liiankin huolettomasti välillä ja unohdan itseni. 

Sitten voi vaan arvata olinko silti vielä illalla kävelyllä. Vastauksen tiedätte. Olihan minun pakko vaan mennä, vaikka en olisi jaksanutkaan kovin hyvin. Näin joku toinen toimii toisin, mutta ehkä minulla on se tyyli, että yritän tehdä kaikkea kun voin ja yleensä se on itselleni ok. 

The Plot In You - Left Behind 

Vierailija
23959/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Kauniita unia

Vierailija
23960/24137 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin D:n rakkaudennuoli minuun kohdistui, olen nainen.

Se oli AMORIN nuoli, ei Doriksen. 💏💋💕💕💕💖

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi