Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23134)

Vierailija
23041/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako kuumottaa ap vai pitäisikö sanoa 🌻?

Ai täällä on muutkin tajuneet tämän yhteyden🌻Valehtelija jää aina kiinni.

Mä uskoin aika kauan Puutarhuriin, sitten aloin epäillä, kun hän aina kahvitauolla muka ehti kirjoitella ketjuun. Voi minua hyväuskoista. Mutta mun on Taivasten valtakunta. Ai niin, täällä ei huumoriakaan sallita.

Joku keskustelee itsensä kanssa : D

"Sä kirjoittelet itsesi kanssa. Mutta pakkohan se on, jollei ole muuta elämää eikä lapsiakaan."

Sanoo se, joka asuu palstalla, eikä saa naista edes kehitysmaasta.

Vierailija
23042/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just kun mä luulin, ettei hullummaksi mene: nyt on laitettu ap:n piikkiin kai kaikki ketjussa vuosien ajan esiintyneet nimimerkit, paitsi P ja Lammas.

Eikö tämä hulluus koskaan lopu? Tiedetään, tiedetään: häirikölle ei kannata vastata.

Jätän siis tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23043/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalla oli viiltävää kritiikkiä kiusaajasta palstalla. Opettavainen tarina todellakin.

Siitä, miksi joku häiriköi ja mitä siitä saa? Mitä tyhjiötä täyttää elämässään ja miten tuntee olevansa hetken elossa, kun ilkeilee.

Miten kohde on kateuden arvoinen, ihan 'tavista' ei kiinnosta kiusata.

Miten ilkeä viesti ei todellakaan kerro kohteesta, vaan kommentin kirjoittajasta. Jne

Ja jos ressu ei saa huomiota, alkaa vastata itselleen, kunnes kuolee.

Niin tajusithan ap että se oli sinulle. Ettet tule sitä ketjua valheillasi tuhoamaan. Lue huolellisesti ja ymmärrä että itse toimit juuri niinkuin kiusaaja.

Vierailija
23044/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan täällä kiusaa?

Yksinäinen häirikkö, joka janoaa huomiota täysin keksityillä toistoillaan, päivästä toiseen.

Hankkisit vaikka jonkun harrastuksen. Siis oikean, ettei päiviäisi täyttäysi tämä palstapoliisin homma.

Sinä ja sinun sääntösi. Olet päällepäsmäri, kontrolloija, ilkeä kiusanhenki. Haluat, että kaikki toimii sinun tahtomallasi tavalla.

Et kirjoita kai koskaan kuulumisia, vai?

Se on kuitenkin ketjun aihe.

Rikot toistuvasti ketjun sääntöjä.

Miksi kaikki tämä?

Miksi ihmeessä?

Poistuu varmaan pian tämäkin purkaus, ei haittaa.

Kunhan vaan pähkäilen

Mukavaa illan jatkoa, hyvää yötä ja kohti joulukuuta :)

Vierailija
23045/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan täällä kiusaa?

Yksinäinen häirikkö, joka janoaa huomiota täysin keksityillä toistoillaan, päivästä toiseen.

Hankkisit vaikka jonkun harrastuksen. Siis oikean, ettei päiviäisi täyttäysi tämä palstapoliisin homma.

Sinä ja sinun sääntösi. Olet päällepäsmäri, kontrolloija, ilkeä kiusanhenki. Haluat, että kaikki toimii sinun tahtomallasi tavalla.

Et kirjoita kai koskaan kuulumisia, vai?

Se on kuitenkin ketjun aihe.

Rikot toistuvasti ketjun sääntöjä.

Miksi kaikki tämä?

Miksi ihmeessä?

Poistuu varmaan pian tämäkin purkaus, ei haittaa.

Kunhan vaan pähkäilen

Mukavaa illan jatkoa, hyvää yötä ja kohti joulukuuta :)

Niin sähän otet ennenkin doris saanut palautetta tuosta päällepäsmäröinnistäsi, vai mitä. Etkä ole mitään oppinut.

Vierailija
23046/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän kiellettyä ja pahaa oli viesteissä, missä kerrottiin, että joulukortit on kirjoitettu. Olin kommentoimassa viestiini vastanneelle.  Kun olin lähettämässä viestiä, niin tuli huomautus yllättävästä häiriöstä.  Kaikki tähän liittyvät viestit olikin poistettu.  

Kyllä on lapsellista touhua ns. aikuisilta ihmisiltä, en voi muuta sanoa!

Minä vastailin useampaankin kommenttiin. Turhaan. Sinne katosivat. Siksi hermostuin.

Minä olen täällä häirikölle tänään vastannut.

Ärsytti niin nuo kivojen viestien poistot! Ja jankutus ap:sta kyllästymiseen asti. Kuinkahan monta viestiä hänestä on tänäänkin kirjoitettu?

En vaan ymmärrä, miten liittyy kuulumisiin lainkaan.

No. Katson Kaikki rakastavat hevosia ja puuhastelen jouluaskarteluja.

Hyvät illat

Vierailija
23047/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy ap! Riehut täällä ja jankkaat vuosikausia samaa. Susta ei tykkää häiriköt eikä muutkaan kun sä pilaat tän ketjun jankkaamisellasi. 

Vierailija
23048/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä enää saa kertoa mitä kuuluu kun on vain riitelyä nykyään  ?

Vierailija
23049/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuluuruu.

Vierailija
23050/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tiistaita. Silloin pelaan rivin eurojakpottia.

Vierailija
23051/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kannatan kuulumisten kertomista. Kuulutaan varmaan vähemmistöön.

Olen paketoinut joululahjoja, kirjoittanut kortteja ja suunnitellut joulun ruokalistaa. Kiva fiilistellä ajoissa. Piparkakkukausi alkaa jo maanantaina, joulukuussa saa syödä. Glögiä. Luumuruokia. Pikkuhiljaa.

Vierailija
23052/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häivy ap! Riehut täällä ja jankkaat vuosikausia samaa. Susta ei tykkää häiriköt eikä muutkaan kun sä pilaat tän ketjun jankkaamisellasi. 

En ole ap, enkä ole hänen kirjoituksiaan nähnyt aikapäiviin.

Häirikkö jankkaa samaa. Päivittäin jauhaa ap:sta. Ilmiantaa ihan mukavia kuulumisia.

Ilkeilee, vähättelee toisten kuulumisia. Itsekin julistanut nauttivansa ilkeilystä.

Minkälainen ihminen tekee niin? Ja miksi?

Minä sörkin tänään häirikön hölmöjä kommentteja. Ei toistu. Ei kuulu tapoihini.

Onneksi on kivojakin ketjuja, mitä en tietenkään voi mainita. Tietäjät tietää.

Niissä ei riidellä, eikä solvata toisia kirjoittajia.

Hyvää yötä

Vierailija
23053/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin jankkari on ap. Näyttelee taas jotain toista. Säälittävä tapaus. Lopeta! Häivy!

Vierailija
23054/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhdessä lehdessä kerrottiin sairaanhoitasta (mies), jolla paljon tatuointeja ja joka saa ikävää palautetta niistä. Tietysti monikaan ei niistä pidä, mutta pitäisi ensinnäkin jättää kommentit sikseen ja antaa toisen näyttää miltä näyttää. Toinen asia on se, että jos sinulla on hätätilanne ja niin silloin tuo hoitaja voi pelastaa henkesi. Näin siinäkin tapauksessa parempi kai, että saat hoitoa ja apua kuin se katsoa sitä miltä hoitaja sattuu näyttämään.

Näin pitäisi kai ymmärtää mikä tärkeintä eli avun saaminen. Ei se, että kuinka monta tatuointia tyypillä sattuu olemaan. Näin vielä, kun maailmassa on tuhansia merkityksellisempiä asioita, joilla on oikeasti väliä. 

Vierailija
23055/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
23056/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kannatan kuulumisten kertomista. Kuulutaan varmaan vähemmistöön.

Olen paketoinut joululahjoja, kirjoittanut kortteja ja suunnitellut joulun ruokalistaa. Kiva fiilistellä ajoissa. Piparkakkukausi alkaa jo maanantaina, joulukuussa saa syödä. Glögiä. Luumuruokia. Pikkuhiljaa.

Kiva, kävin joulumarkkinoilla , sain mahan täyteen  joulupuuroa ja joulutorttukahvit päälle.🎄

Vierailija
23057/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin jankkari on ap. Näyttelee taas jotain toista. Säälittävä tapaus. Lopeta! Häivy!

Onko mitään käsitettä/taudinkuvaa sille, kun kuvittelee jonkun näyttelevän taas toista?

Vierailija
23058/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalla oli viiltävää kritiikkiä kiusaajasta palstalla. Opettavainen tarina todellakin.

Siitä, miksi joku häiriköi ja mitä siitä saa? Mitä tyhjiötä täyttää elämässään ja miten tuntee olevansa hetken elossa, kun ilkeilee.

Miten kohde on kateuden arvoinen, ihan 'tavista' ei kiinnosta kiusata.

Miten ilkeä viesti ei todellakaan kerro kohteesta, vaan kommentin kirjoittajasta. Jne

Ja jos ressu ei saa huomiota, alkaa vastata itselleen, kunnes kuolee.

Niin tajusithan ap että se oli sinulle. Ettet tule sitä ketjua valheillasi tuhoamaan. Lue huolellisesti ja ymmärrä että itse toimit juuri niinkuin kiusaaja.

Kiusaamisen ongelma on, että kaikilla ihmisillä ei ole henkistä kanttia ottaa vastuuta teoistaan.

Ihmisen kronologinen ikä ei välttämättä kerro mitään. Vanhuksen sisällä voi todellisuudessa asua lapsi, joka reagoi kaikkeen kuin lapsi. Hänen kielenkäyttönsäkin voi olla lapsenomaista. On kilttejä ja ilkeitä ihmisiä.

Hän ei siedä aikuisten juttuja, vaan haluaa elää lapsen lempeässä maailmassa. Hän käy ikuista sotaa todellisuutta vastaan. Tällainen kiusaaja on kuin Tove Janssonin näkymätön lapsi, jonka lapsuus oli vaurioittanut. Itse hän ei kykene asioita muuttamaan.

Vierailija
23059/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, enkä ole hänen kirjoituksiaan nähnyt aikapäiviin.

Häirikkö jankkaa samaa. Päivittäin jauhaa ap:sta. Ilmiantaa ihan mukavia kuulumisia.

Ilkeilee, vähättelee toisten kuulumisia. Itsekin julistanut nauttivansa ilkeilystä.

Minkälainen ihminen tekee niin? Ja miksi?

Minä sörkin tänään häirikön hölmöjä kommentteja. Ei toistu. Ei kuulu tapoihini.

Onneksi on kivojakin ketjuja, mitä en tietenkään voi mainita. Tietäjät tietää.

Niissä ei riidellä, eikä solvata toisia kirjoittajia.

Hyvää yötä

Itse sinä juuri solvaat omassa kirjoituksessa muita kirjoittajia. Taidat olla liian helposti provosoituva. Tuo "Tietäjät tietää" on tuttu lausahduksesi, josta sinut myös tunnistaa. 

Vierailija
23060/23134 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaaminen kasvattaa viestimäärää. Eikös se ollut tavoite. Mahdollisimman pitkä ketju, josta sitten aloittajalle prenikka rintaan. Laadulla ei väliä, mutta se määrä!