Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita yksinäisiä - ketjussa on monta, jotka ovat huomanneet Doriksen ja sen ketjun ap:n olevan sama jo aikoja sitten. Käytöksen vuoksi. Siellä Doris poistaa viestejä, joissa se todistetaan. Valheet paljastuu ja se saa Doriksen riehumaan kummassakin ketjussaan.
Säälittää vain nämä kirjoittajat, jotka ovat uskoneet valheita ja nyt on rauha mennyt molemmissa ketjuissa. Voi Doris mitä teit. Mikset vaan suoraan kertonut kuka olet. Miksi ihmeessä piti valehdella?
Asian voi vieläkin korjata. Pyydä anteeksi ja aloita puhtaalta pöydältä. Olet sen velkaa kirjoittajille. Ei luottamus voi perustua valheeseen.
Eikä tämä ja se toinen ketju saa rauhassa jatkaa, jos valehtelu jatkuu. Siitä pitää trolliarmeija huol
Pelisi on pelattu, Doris!
Normi päivä.Satoi koko päivän.Pikkusen olin ulkona.Kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti nykyään lihavia ihmisiä ja kun eivät osaa pukeutua. Läskit pursuaa vaatteista läpi.
Tämäkö on nyt asiallista kommentointia?
Olen ilmoittanut aikoja sitten poistoon ja pari muutakin trollin asiatonta jankkausta. Siis mitä vìttua mode tekee??!!
Täällä kyllä huomaa, ettei selkeitä hyviä käytöstapoja enää osata. Surullista kerrassaan. Kunpa näin ei olisi oikeassa elämässä. Ihan oerusasiat on hukassa: Ei ole kohteliasta huomautella ulkonäköön liittyvistä asioista. Kehorauha on varmaan tuttu sana. Häirintä, seksuaalinen tai muu. Sanallinen häirintä. Se on kiellettyä. Se on. Piste. Ja häirinnän asteen päättää kohde, ei se joka kirjoittaa tai puhuu.
Kaikki häirintä on kielletty myös somessa. Niinkuin oikeassa elämässäkin.
Älä häiriköi. Älä jankkaa, älä trollaa. Ole kohtelias. Ilmaise mielipiteesi napakasti.
"Mä lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan.... " ( Nopsajalka: Lupaan olla)
Ihanan rauhallista. Tiskikone hurisee, kissa ja koira tuhisevat unissaan mun vieressä. Sammutin kaikki muut valot paitsi jalkalampun, johon kaukosäätimellä voi vaihtaa värin ja säätää kirkkautta. Nyt siinä on vaalea lila.
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään. Googletin uusia mattoja ja sen vähän arvasinkin, että en mistään saa vastaavia. Jo silloin, kun 2 vuotta sitten nuo ostin, isoimman maton saatavuudessa oli isoja ongelmia. Noh, mulla meni melkein 20 vuotta makkarin sisustamisessa mieleisekseni, joten mulla on paljon aikaa odottaa uusia mattoja. Ellen sitten potkaise tyhjää sitä ennen, mutta sitten millään matoilla ei olisikaan enää merkitystä.
Neljäs yö olohuoneen sohvalla edessä ja vaikka tämä ihan hyvä sohva onkin, niin olisi kyllä aika ihanaa nukkua taas omassa sängyssä. Jaksaa, jaksaa.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. 3 oppositiossa = 1 trolli.
Nainen vm 1955. Miten sinut on kasvatettu? Äitisi häpeäisi käytöstäsi.
Oletko häpeällä kasvatettu?
Hankitaan modelle potkut. Ilmoitetaan mahdollisimman moni Sanomalle ota yhteyttä kohdasta.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
"Mä lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan.... " ( Nopsajalka: Lupaan olla)
Ihanan rauhallista. Tiskikone hurisee, kissa ja koira tuhisevat unissaan mun vieressä. Sammutin kaikki muut valot paitsi jalkalampun, johon kaukosäätimellä voi vaihtaa värin ja säätää kirkkautta. Nyt siinä on vaalea lila.
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään. Googletin uusia mattoja ja sen vähän arvasinkin, että en mistään saa vastaavia. Jo silloin, kun 2 vuotta sitten nuo ostin, isoimman maton saatavuudessa oli isoja ongelmia. Noh, mulla meni melkein 20 vuotta makkarin sisustamisessa mieleisekseni, joten mulla on paljon aikaa odottaa uusia mattoja. Ellen sitten potkaise tyhjää sitä ennen, mutta sitten millään matoilla ei olisikaan enää merkitystä.
Neljäs yö olohuoneen sohvalla edess
Hyvää yötä
No niin, pieni suloinen poika syntyi tänään tähän maailmaan. Me isovanhemmat olemme äärimmäisen onnellisia! Toivon pienelle suloiselle ihmisen alulle onnellisia ja rakkautta täynnä olevia elämän päiviä. Ja surun kohdatessa ympärille runsaasti ihmisiä, jotka ovat kuuntelevana korvana.
Kiitollisin mielin nukkumaan.
Onnea uuden ihmisen elämään!
Hyvää yötä- jospa aamulla olisi jo ne entisenlaiset mukavat kuulumiset ketjussa.
Tämä palsta on mun kokemuksen mukaan riitaisin ja kauhein.
Tein lohikastiketta ja perunamuusia ruoaksi ja tuosta riittää moneksi päiväksi. Sitten leivoin kaksi kuivakakkua. Toisessa appelsiinia ja suklaata ja toisessa omenaa. Sitten paistoin vielä banaanilettuja. Muuten kävelyä tänäänkin ja hieman puutarhan hoitoa myös. On ollut toisaalta päivä mitä en muistele. Ei mukään hyvä päivä, ei tosin huonoinkaan.
Yrittäkää nyt edes nukkua välillä.
Niin siis Doris on kertonut? Uskotko sinä hänen puheitaan vai todisteita? Ja 1955 ei ole ainut, joka on paljastanut Doriksen. Käy katsomassa Muita yksinäisiä ketjua, osa todisteista on vielä näkyvissä siellä, osan Doris poistatti heti niiden näyttyä. Ja käytä omaa älyäsi, mieti ja valitse vasta sitten puolesi.