Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20288)
Mikä seksissä pelottaa? Normaalia ihmistoimintaa.
Mulle kuuluu loistavaa tänään! Uusi lapsenlapseni on syntymässä, ehkäpä huomisen puolella näkee päivänvalon, jos ei täksi illaksi ehdi. Liekö saan unta, kun hengessä mukana täällä olen. Ja toinen ilouutinen: löysin pitkään etsimäni lapsuuden ystäväni yhteystiedot ja sain häneen yhteyden 50 vuoden tauon jälkeen! Nyt on aihetta juhlaan! 🥳
Niin hyvä olo että tuntuu että mopo lähtee kohta keulimaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuuluu loistavaa tänään! Uusi lapsenlapseni on syntymässä, ehkäpä huomisen puolella näkee päivänvalon, jos ei täksi illaksi ehdi. Liekö saan unta, kun hengessä mukana täällä olen. Ja toinen ilouutinen: löysin pitkään etsimäni lapsuuden ystäväni yhteystiedot ja sain häneen yhteyden 50 vuoden tauon jälkeen! Nyt on aihetta juhlaan! 🥳
No olipas mukavat uutiset, molemmat :)
Tein tänään lihakeittoa. Haudutin lihoja ainakin 6 tuntia ja tuli kyllä ihan järjettömän hyvää! Liemi oli niin maukasta, että söin mahani aivan pyöreäksi ja nyt sitten sängyssä olen melkein ähkyssä. Mutta kyllä kannatti 😂. Huomenna sitten lisää, kun jäi vielä reilusti jääkaappiin.
Ruska on voimistanut värejään vielä. Keltaiset lehdet ovat aivan kirkkaan keltaisia ja punaiset vahvan punaisia. Kaunista on kyllä.
Sisko lähti Balille lomalle. Toisaalta käy kateeksi kun en itse voi nyt lähteä, mutta toisaalta kotisuomessakin on kyllä hyvä olla vielä. Sitten kun se lohduton pimeys tulee, niin silloin en kyllä tiiä miten jaksaa. Mutta sitä ennen nautin ruskasta.
Pimeä tulee jo aikaisin. Käytiin kattomassa leffateatterissa se Cancel ja mun mielestä se oli huonoin leffa jonka oon ikinä kattonu. Paljon oli kehuttu, mutta ei tainnu olla oikein keski-ikäisten akselille suunnattu. Lapsia ja nuoria oli sali täynnä, ehkä se oli enemmän heille tarkoitettu. Mutta tulipahan käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä kuin Lammas edellisessä viestissä, jossa hän vastasi tuolle "rehentelijälle". Kiitollisena, ettei ole tarvinnut tuollaiseen vaikutuspiiriin koskaan joutua.
En sitä paitsi usko todeksi kirjoittajan väitettä, että jollain työpaikalla olisi noin rajatonta käytöstä. Se olisi jo työsuojeluasia (itse työsuojeluasioista tiedän). Ei edes eikä varsinkaan opettajainhuoneessa, kuten täällä aiemmin on väitetty. Siitäkin työkulttuurista tiedän jotain. Ihan täyttä potaskaa tuollaiset puheet.
Tässä asiaa ja miettimisen aihetta.
Sydänsavon maaseudulla kyllä kasvoin. Maalla puhuttiin ja puhutaan edelleen eri tavoin kuin yliopistokaupungissani Helsingissä. Ja töissä oli vapaamielistä väkeä. Onneksi. Ihmisten erilaisuus on tosi.