Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei negatiivisesta palautteesta saisi pahastua?

Vierailija
09.10.2022 |

Itse ainakin pahastun. Kun on ihan pienestä lapsesta kuullut, että teet kaikki väärin, niin joka päivä negatiivisen palautteen vastaanottaminen on raskasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisenkin palautteen pystyy niin halutessaan muotoilemaan rakentavaan sävyyn, jolloin vastaanottajan saattaa olla helpompaa kuulla ja käsitellä sitä.

Vierailija
2/2 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikin saaminen silloin kun sitä ei pyydä eikä siihen ole mitään syytä, mikä edistaisi mitenkään asioita, on turhaa.

On ihan oikeasti ilkeämielisiä henkisen väkivallan käyttäjätyyppisiä ihmisiä (etenkin netissä), jotka käyttävät "kritiikin antamista" ja "kritiikin kestämistä" OIKEUTUKSENA kiusaamiseen. He ovat keksineet mainion ikiliikkujan, haukkuvat kirjoittajaa netissä ja kun tämä puolustautuu tai suuttuu, niin jankataan kritiikin kestämättömyydestä.

Täyttä paskaa. 

Kannattaa nähdä asioiden läpi. Se mikä on ilkeämielistä nälvintää ja vikojen hakemista, on ihan vaan sitä.  

Mielelläni olen kouluaikoina kysynytkin opettajilta kritiikkiä ja kun olen ollut harrastuksissa aikuisiällä, olen kysynyt kritiikkiä ja hyväksynyt heti että huonosti meni ja miten voisin parantaa, hyväksynyt surkeuteni lajissa mutta antanut arvoa sinnikkäälle kehityshalukkuudelle, myös töissä olen kysynyt miten tehdä asia oikein jne. 

Netissä sen sijaan sain läyhääjätyyppisiltä taukeilta "kritiikkiä", joka ei ollut muuta kuin nälvintää ja paskannusta. En mennyt ruodittavaksi nettiin vaan haluan olla ok ilmapiirissä, jossa ihmisiä kohdellaan ok ja pysytään asiassa - EI ihmisissä. 

Ei vaan mene paskojen kaaliin. En halua energioita pilalle raskaiden /veemäisten vääräleukojen kanssa. En minäkään mene haukkumaan muita kirjoittajia, ellei tosiaan minua tulla ensin haukkumaan, jolloin on paikallaan saada sitä metsä vastaa ja energiat pilalle toisessakin päässä. Jolloin on ilmapiiri peetä ja veetä.

Ja kehä on täysi.

On olemassa paikkoja, joissa säännöissä on että ihmisiä kohdellaan normaalilla kunnioituksella ja pidetään ilmapiiri sellaisena, että on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi