Miten älykkäät kestävät tyhmempiä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein lapset tyhmähkön lähärin kanssa. Onneksi lapset perivät osaamisensa minulta. Rouva osaa levittää haaransa aina kun haluan ja pitää kodin kuosissa, joten tämä on vielä toiminut. Sen verran kuitenkin nalkuttavaa sorttia, että annan kenkää parin vuoden päästä kun lapset aikuistuu ja muuttaa pois kotoa.
M44(ingenjööri)
Voi insinööriä, väärin valitsit lastesi äidin, älykkyys kun periytyy äidiltä. Nyyh.
Niin periytyy, ja sitähän se insinööri tässä juuri kertoi. Nyyh itsellesi.
Jos te taistelisitte, niin eloonjäänyt olisi älykkäin. Hänestä saataisi mitattua älykkyys, kun taas maassa makaavalta ei saataisi mitattua edes sykettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein lapset tyhmähkön lähärin kanssa. Onneksi lapset perivät osaamisensa minulta. Rouva osaa levittää haaransa aina kun haluan ja pitää kodin kuosissa, joten tämä on vielä toiminut. Sen verran kuitenkin nalkuttavaa sorttia, että annan kenkää parin vuoden päästä kun lapset aikuistuu ja muuttaa pois kotoa.
M44(ingenjööri)
Voi insinööriä, väärin valitsit lastesi äidin, älykkyys kun periytyy äidiltä. Nyyh.
Luetun ymmärtäminen? " onneksi lapset perivät osaamisensa minulta", kirjoitti insinööri.
Erä ja ottelu, kiitos hei.
Minä luulin aina olevani muita tyhmempi, koska perheemme sisäisessä dynamiikassa ainoa keino selvitä minulle oli teeskennellä tyhmää. Luulin että minun pitää olla tyhmä sitten aina ja kaikkialla. En tietenkään opiskellut, koska hyvistä arvosanoista tuli rangaistus, ei todellakaan mitään kehuja.
Yleistietoni ovat aika heikot, mutta huomaan sekunnin murto-osassa, jos jollain ihmisellä on aggressiivisia taipumuksia. Onko sitten älykkyys sitä, että on elänyt turvallisessa ympäristössä, jossa on voinut kehittää itseään (muussa kun hengissä selviämistaidoissa), vai sitä että pärjää siinä missä moni olisi heittänyt henkensä?
Mene ja tiedä. Itse vetäydyn muiden seurasta, ja käsittelen itseäni kiinnostavia asioita nimettömänä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Moninaisuuden hyväksyminen on osa älykkyyttä eli ei ongelmaa.
^^^^ tämä.