Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
2081/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi kiusata itteeni ja lukee tällästä paskaa jatkuvasti, pahon vaan mieleni, pysyä vaan erossa ilkeistä ihmisistä.

Vierailija
2082/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOo haistakaa mun puolesta kaikki helvetin paska, ihan tarpeeksi saa lukea paskaa, ei kiinnosta.

Jos tämmöisiä kommentteja kirjoittelee, en yhtään ihmettele miksi ketään ei löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kirjoittanut alkuun sinulle tosi ystävällisesti ja asiallisesti. Mutta kun huomaa että sinä kiukkuat ja haukut normaaleja asioita. Tai et ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan ja sitten kommentoit rumasti niin kyllä se vähentää halua olla ystävällinen sinulle.

Sitten se että jankkaat samoja asioita ja samoilla viesteillä vuodesta toiseen täällä. Kyllä se käy ärsyttämään. Varsinkin kun pääsanomasi on että naiset on niiiiin nirsoja kun eivät kiinnostu sinusta. Ja samaan aikaan itse et kelpuuta kuitenkaan kaikkia naisia vaikka vaadit että naisten pitäisi kelpuuttaa sinut.

Paras ideasi olisi että et kävisi täällä palstalla. Koska et kykene toteuttamaan ystävällisiä neuvoja ja vinkkejä ja sitten kaikki vain suuttuvat ja kaikilla paha mieli. Voit todennäköisesti paremmin jos lopetat paalstailun.

Vierailija
2084/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täälä ole mitää järkee käydä. pelkkää paskaa vain tulee niskaan ja alkaa vituttamaan tää elämä muutenkin- No sitten mä en kelpaa ja se pitää vaan hyväksyä, elämässä on muita juttuja. No ei tarvi kelpuuttaa, miksi mä kelpuuttaisin sitte kenet vaan.

Vierailija
2085/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kirjoittanut alkuun sinulle tosi ystävällisesti ja asiallisesti. Mutta kun huomaa että sinä kiukkuat ja haukut normaaleja asioita. Tai et ymmärrä mitä sinulle kirjoitetaan ja sitten kommentoit rumasti niin kyllä se vähentää halua olla ystävällinen sinulle.

Sitten se että jankkaat samoja asioita ja samoilla viesteillä vuodesta toiseen täällä. Kyllä se käy ärsyttämään. Varsinkin kun pääsanomasi on että naiset on niiiiin nirsoja kun eivät kiinnostu sinusta. Ja samaan aikaan itse et kelpuuta kuitenkaan kaikkia naisia vaikka vaadit että naisten pitäisi kelpuuttaa sinut.

Paras ideasi olisi että et kävisi täällä palstalla. Koska et kykene toteuttamaan ystävällisiä neuvoja ja vinkkejä ja sitten kaikki vain suuttuvat ja kaikilla paha mieli. Voit todennäköisesti paremmin jos lopetat paalstailun.

Kyllä kelpuutan hyvin monet naiset, ja olen laskenut rimaaki, mutta jos sitä kukaan ei usko niin ei tarvi uskoa mitä mä välitän, mutta suurin osa naisista ei mulle vastaa.

Vierailija
2086/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sen sitte hyväksyn en kelpaa kellekkään ja turha tästä nyt on enää jauhaa, elän tätä omaa elämääni ja saan ainaski käydä töissä ja toki käyn terapiassa paljon.

Vierailija
2087/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpuutan hyvin monet naiset, ja olen laskenut rimaaki, mutta jos sitä kukaan ei usko niin ei tarvi uskoa mitä mä välitän, mutta suurin osa naisista ei mulle vastaa.

Ongelma on siinä ettet ole laskenut rimaa lähellekkään riittävästi vielä. Etsi naista heikkolahjaisten joukosta! Normaali älyllä varustetut naiset tuskin huolivat sinua olivat sitten minkä painoisia tahansa.

Vierailija
2088/2376 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä ettet ole laskenut rimaa lähellekkään riittävästi vielä. Etsi naista heikkolahjaisten joukosta! Normaali älyllä varustetut naiset tuskin huolivat sinua olivat sitten minkä painoisia tahansa.

Normaaliälyiset osaavat kirjoittaa yhdyssanat yhteen.

Vierailija
2089/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOo haistakaa mun puolesta kaikki helvetin paska, ihan tarpeeksi saa lukea paskaa, ei kiinnosta.

Haista kuule ite. Ei ole muiden vika että et saa naista. Ihan millon vaan voit lopettaa kirjoittamisen, mutta itse jatkat koko ajan.

Vierailija
2090/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus mitä juttuja. Pitää kelvata omana itsenään!!

Kelpaat jo ihmisenä yleensä sekä omana heikkolahjaisena, lyhytpinnaisena itsenäsi nykyiseen työhösi. Romanttinen parisuhde taas on jokaisen yksilön oma henkilökohtainen yksityisasia, jota ei voi pakottaa.

Mitä sitte jos oon heikkolahjainen, mieluite oon heikkolahjainen kun istun rullatuolis halvaantuneena, sairaat paskat.

Mieluummin ottaisin puolisoksi pyörätuolissa olevan fiksun ja älykkään kuin heikkolahjaisen. Ilman hyviä keskusteluja ei voi olla parisuhdetta.

Vierailija
2091/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat jo ihmisenä yleensä sekä omana heikkolahjaisena, lyhytpinnaisena itsenäsi nykyiseen työhösi. Romanttinen parisuhde taas on jokaisen yksilön oma henkilökohtainen yksityisasia, jota ei voi pakottaa.

Mitä sitte jos oon heikkolahjainen, mieluite oon heikkolahjainen kun istun rullatuolis halvaantuneena, sairaat paskat.

Mieluummin ottaisin puolisoksi pyörätuolissa olevan fiksun ja älykkään kuin heikkolahjaisen. Ilman hyviä keskusteluja ei voi olla parisuhdetta.

Minun entinen koulukaverini istuu pyörätuolissa, halvaantui onnettomuudessa. Aivan mielettömän ihana, fiksu ja lämminhenkinen ihminen. Ja sitten on tämä joka alentaa muita nostaakseen itseään, samalla haukkuen muita sairaiksi paskoiksi. Seurustelisin mielummin tämän pyörätuolityypin kanssa kuin Allun, siitä huolimatta että tuo luokkakaveri on nainen ja olen hetero.

Allulle sen verran, että koita nyt ymmärtää että et kykene rajoittamaan tuota toksisuutta vain parisuhteen ulkopuolisiin ihmisiin, se kohdistuu varmuudella myös kumppaniisi ja kukaan ei halua suhdetta jossa tulee solvatuksi ja alistetuksi.

Vierailija
2092/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen koulukaverini istuu pyörätuolissa, halvaantui onnettomuudessa. Aivan mielettömän ihana, fiksu ja lämminhenkinen ihminen. Ja sitten on tämä joka alentaa muita nostaakseen itseään, samalla haukkuen muita sairaiksi paskoiksi. Seurustelisin mielummin tämän pyörätuolityypin kanssa kuin Allun, siitä huolimatta että tuo luokkakaveri on nainen ja olen hetero.

Allulle sen verran, että koita nyt ymmärtää että et kykene rajoittamaan tuota toksisuutta vain parisuhteen ulkopuolisiin ihmisiin, se kohdistuu varmuudella myös kumppaniisi ja kukaan ei halua suhdetta jossa tulee solvatuksi ja alistetuksi.

Tavispullukkaesine, joka Alluun haksahtaisi saisi niskaansa jatkuvaa halveksuntaa, myrkkyä ja vähättelyä.

Vierailija
2093/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kuule ite. Ei ole muiden vika että et saa naista. Ihan millon vaan voit lopettaa kirjoittamisen, mutta itse jatkat koko ajan.

Tavallaan se kyllä on muiden vika, jos ap ei saa naista, jos kukaan nainen ei suostu olemaan sen kanssa. Noin se on ihan määritelmällisesti.

Vierailija
2094/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sulle, mutta mikä tarkoitus sulla tuossa kommentin takana on? Sinä tuossa itse alennat ap:ta ja nostat sillä itseäsi. Tuskin sinäkään olet mikään taivaanlahja miehille, joten turha tuntea sen enempää ylemmyyttä ap:hen nähden.

Vierailija
2095/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisit varmaan sitä ja tätä, mutta minkälaisia miehiä sinulla on oikeasti ollut?

Vierailija
2096/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten te älykääpiöt vastailette näihin ketjuihin? Allun tunnistaa joka ikisestä ketjusta mutta te idiootit vain jatkatte vänkäämistä hänen kanssaan. Ei teillä ole paljoa enempää älynlahjoja, jos muutakaan.

Vierailija
2097/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole pakottanut ketään vastaamaan Allun valituksiin.

Vierailija
2098/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta olet Allu palstoilla pyörinyt näitten samojen aiheitten kanssa kerta toisensa jälkeen?

Aina samat kysymykset; miksi et kelpaa. Miten olet hyvä tyyppi ja kaipaat läheisyyttä ja parisuhdetta.

Et  ole kehitysvammainen - varmasti et olekaan mutta kuten tiedät olet alle normaalin älykkyysosamäärän eli heikkolajkainen.  Se  jo yksin tuo isoja haasteita löytää ainakaan naista jolla tämä puoli on kunnossa.

Olen seurannut sinua muutaman vuoden, ja kyllä tuo kaikki mitä on tänä aikana on tapahtunut antaa kyllä melkoisen arveluttavan kuvan jos parisuhdetta kanssasi alkaisi ajatella.

Ensin pyörit joissain epämääräisessä jengissä ja joit ja pelasit rahasi. Tuli riitaa jonkun eksän kanssa ja kun hän halusi erota aloit vainota kunnes naisen veli uhkaili sinut hiljaiseksi.

Sinulla on tutkittu epävakaata persoonalllisuutta ja jotain vihanhallinta ongelmia. On tarjottu ja yritetty erinäisiä psykiatisia tukitoimenpiteitä ja jopa psykoterapiaa. Mistään ei ole ollut apua.

On psykoosilääkitys ja todennäköisesti jokin muukin joka sitten hillitsee hieman aggressiivisuuttasi.

Olet käynyt naisiin kiinni väkisin kun sinusta ei ole kiinnostuttu, on ollut kaikenlaista. Itse tämän kaiken näitten vuosien aikan olet kertonut.

En tiedä lääkitystäsi nyt mutta todennäköisesti jotain joka hillitsee impulsiivisuuttasi. 

Tässä hieman taustaa. Tämän kaiken perusteella sanot että sinulla menee hyvin, ja ehkä joillain osa-alueilla meneekin; pystyt nykyisin sentään pitämään työsi etkä ole riehunut kapakoissa.

Kuitenkin kaiken tämän taustan omaavana et todellakaan ole numero yksi naisten silmissä jotka parisuhdetta haluavat. Jostain syystä et pysty sitä tajuamaan. Lapsenmielisesti vaadit että koska sinä niin haluat on jonkun nyt vaan sinut huolittava. Olet kohta 38-vuotias, aikuinen mies. Etkö pysty tajuamaan että poikkeat melkoiseti keskiverto ikäisestäsi miehestä? Että jotain on pahasti vinossa?

Rahankäyttö ongelmat, holtiton taloudenpito. Epästabiili elämä. Ei kovinkaan houkuttelevaa tämä kaikki yhteen laskettuna. Sääli ei ole oikea syy kenenkään sinua huolia.

Ja kaikille muille tiedoksi; tämä ei ole kiusaamista vaan faktaa joka on kymmeniä kertoja tullut esille usean vuoden ajan ainakin sekä tällä että Suomi24-palstalla. On kymmeniä poistettuja ketjuja muttta ian vain ilmestyy uusia. Mitä mielestänne pitäisi tehdä? Tiedän että järkipuhe ei uppoa, mitä sen tilalle?

No sitte en kelpaa kellekkään enää koskaa, ei voi mitään.. yritän tehdä kovasti työtä itseni eteen pääsin terapiaan, hoidan asiani,, olen velkaantunut mitä sitte, ja saanut töistä potkuja mitä sitte, olen muuttunut, sille ei voi mitää et oon heikkolahjainen, en käy naisiin käsiksi kiinni en ole agressiivinen, en lyö naista, käyttädyn huonosti ja olen ilkeä en tiedä mistä johtuu, mutta haluan tehdä töitä sen eteen. 

Vähentänyt juomista, osaan käyttäytyä paremmin ja käyn töissä olen ahkera, ja käyn terapiassa ja syön lääkkeeni, hitto mitä mun pitäs tehdä. haukutaan vain sekopääksi ja vammaiseksi, miksi mun pitäs näin paljon paskaa kuunnella?

Itsensä kehittäminen on toki aina arvokasta ja hyväksi, mutta eipä sekään koskaan takaa naisensaantia.

Vierailija
2099/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko provo, mutta kuitenkin.

Eli jos itse en saa tai löydä sopivaa kumppania, se on muiden syy? Ei kyllä ole. Jokainen päättää itse kenen kassa haluaa olla.

Vierailija
2100/2376 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko provo, mutta kuitenkin.

Eli jos itse en saa tai löydä sopivaa kumppania, se on muiden syy? Ei kyllä ole. Jokainen päättää itse kenen kassa haluaa olla.

Vastaus 2097

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän