Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan seurustellut ja se ahdistaa.

Vierailija
08.10.2022 |

Joutunut ehkä vähän ikävään tilanteeseen kun kavereita minulla ei oikein ole. Pienessä ystäväpiirissä ei ole naisia eikä tutuissakaan. Työpaikalla tai harrastuksissa ei ole kun on todella miesvaltainen ala ja harrastukset. En käy baareissa kun en juo tai polta. Olen 26v ja ainut kokemus oli teini-ikäisenä "nettityttöystävä" jota en ikinä nähnyt kuin netin välityksellä ja yllättäen se kesti vähän aikaa. Tinderiä olen kokeillut ja ehkä sieltä voi löytää hyvällä tuurilla jotain mutta itselle henkisesti rankkaa tuon äpin käyttäminen on. Mikä tässä on varmaan aika monelle samassa tilanteessa olevalle on ennakkoluulot mitä tämä yleensä aiheuttaa. "Siinä on pakko olla jotain vikaa miksi ei ole koskaan seurustellu". En ole suudellut ketään, pitänyt kädestä tai puhumattakaan mistään seksistä. Nuiden asioiden opetteleminen tämän ikäisenä tuntuu niin nololta. Tuntemattoman silmiin tämä näyttää varmasti siltä että olen inhottava ihminen, kun niin vähän kavereita ja miksi kukaan ei ole seurustellut kanssani. Ulkonäöstänikö se on kiinni, olenko niin ruma?

Vaikka tässä ei ole varsinaisesti mihinkään ole kiire, niin tavallaan on kun tietyt jutut menevät kiusallisemmaksi koko ajan. Tuntuu että olisi hirveä taakka hartioilla ja leimautuminen pelottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet onnellisin yksin? Tämänkin viikonlopun haluat viettää yksin, surffata netissä, olla omassa rauhassa - eikö kannattaisi hyväksyä, että juuri näin olet onnellisimmillasi?

Ei sinun tarvitse noudattaa mitään normeja, joiden mukaan pitäisi olla parisuhteessa.

Vierailija
2/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista etsii miestä jolla ei ole jatkuvasti kaverit läsnä ja ei ole ollut miljoonan naisen kanssa. Ei kai kaikki etsi mitään ylisosiaalista haita, joka liikkuu seurapiireissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ja olen sua 10 vuotta vanhempi. Oikeastaan nuorena ahdisti tuo asia enemmän. Nyt siihen on tottunut. Muitakin asioita pitäisi tehdä kuin etsiä seuraa.

Vierailija
4/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksinäisyydessä ole sinällään mitään vikaa, jos vain pitää itsensä muuten kunnossa. Ei vaikka ala täyttämään tyhjiötä alkoholilla tai eristäytymällä vieläkin enemmän.

Vierailija
5/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu tietää paskanhajua...

Vierailija
6/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että mahdollisella naisella tulee olemaan sitten kymmeniä entisiä seksikumppaneita. Että yritäppä sitten siinä tyytyä sellaiseen naiseen, kun kunnon naiset ovat jo pariutuneet.

Tämä. Demiseksuaalina en hyväksy tuollaisia naisia, jotka harrastaa seksiä jo kolmansilla treffeillä. Ei jatkoon. NEEEEEXT!

Vierailija
7/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, joka sinuun rakastuu ei välitä siitä, kuinka kokenut olet rakkaus- ja seurusteluasioissa. Seurustellessa tutustutaan ja opetellaan yhdessä kummankin mieltymykset, joten tietyllä tavalla jokainen parisuhde on alusta aloittamista. Toisinaan elämä kulkee eritahtia, kuin mitä normit sanelevat, eikä siinä ole hävettävää.  

Vierailija
8/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain sanon, että vaikka tilanteesi kuinka turhauttaisikin, älä missään nimessä mene kuuntelemaan neuvoja kuten "sen kun käyt maksullisella/juotat lähiräkälän vaatimattomimman näköisen daamin tuhannen känniin ja raahaat kotiin, sillä siitä jännityksestä pääsee", "jos joskus pääset naisen kanssa lähietäisyydelle, valehtele olevasi kokeneempi kuin oikeasti oletkaan" jne.

Sillä on olemassa lukuisia naisia, jotka ovat kanssasi samassa tilanteessa, ja antaisivat lähes mitä vain löytääkseen kaltaisensa kumppanin.

T. Sinua pari vuotta vanhempi nainen, joka tuskastelee kun ei löydä miestä jolla olisi samanlaista kokemus(tai tässä tapauksessa kokemattomuus)pohjaa

Vierailija
9/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seksinukkea. Naiset ei niitä hyväksy edelleenkään vuonna 2022, mutta itseäni sen halaaminen on auttanut.

Vierailija
10/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä oli tavatessamme 27 ja kokematon, kuten minä itsekin. Oli ja on vieläkin ihanaa.

Vierailija
11/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sun rumuudesta on kiinni. Ennemmin varmaan sun epävarmuus ja sisäisesti tuskallinen olo näkyy muille ja se saattaa olla karkoittavampi tekijä kuin sun ulkonäkö, näytitpä miltä hyvänsä. Ja kun rakastuu, niin se oma rakas näyttäytyy maailman kauneimpana tai komeimpana joka tapauksessa. Eli älä usko tähän harhaan mitä somemaailma ja muutenkin pintaan keskittyvä kulttuuri yrittää tyrkyttää, että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. Kun pidät itsesi siistinä (hiukset, vaatteet, kengät, hampaat) ja puhtaana ja muutenkin itsesi terveenä niin voit sen jälkeen unohtaa isoimmat stressit ulkonäöstä ihan oikeasti. Suurin osa meistä on ihan taviksia ja loppujen lopuksi ihan kivan näköisiä ihan tälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi